SWETV, Swebits ?Mattias_87 skrev:Tyvärr måste jag jobba då matchen går och kanal5 visar inte matchen i Repris, vad fan ska jag göra?
Finns det att ladda ner någonstans efteråt?
F3: Djurgårdens IF - HV71, 19/4 2010
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: F3: Djurgårdens IF - HV71, 19/4 2010
DIF!
Både final ett och två ligger nu på swebits. Men det tog ett bra tag innan de kom upp. Har du inte konto men vill se matchen så hör av dig via PM.
EDIT: swepiracy som någon nedan rekade verkar det bara vara att regga sig på.
EDIT: swepiracy som någon nedan rekade verkar det bara vara att regga sig på.
Senast redigerad av Henkos den 2010-04-18 23:02:18, redigerad totalt 2 gång.
Bra tips, men det är omständligt och kräver ett konto. Det här är helt klart något för de som distribuerar matcherna att se över, en kanonidé att i efterhand göra gamla matcher med begränsat "värde" tillgängliga för streaming..Daniel942 skrev:SWETV, Swebits ?Mattias_87 skrev:Tyvärr måste jag jobba då matchen går och kanal5 visar inte matchen i Repris, vad fan ska jag göra?
Finns det att ladda ner någonstans efteråt?
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Swepiracy har final 2 legat uppe länge på
Finns matcherna inte på någon annan sida för de som inte kan registrera sig?Henkos skrev:Både final ett och två ligger nu på swebits. Men det tog ett bra tag innan de kom upp.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Tack för tipsen. Swepiracy har just nu sju platser kvar, så registrera er om ni behöver!
Avskaffa tre mot tre.
Reggade mig där. Tack ;o)Mattias_87 skrev:Tack för tipsen. Swepiracy har just nu sju platser kvar, så registrera er om ni behöver!
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Något som är lite småkul är att vi gick OT redan på sida 3...
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Jag säger som jag gjorde i förra matchtråden.Snazzi skrev:Något som är lite småkul är att vi gick OT redan på sida 3...
Guldet är ju i princip redan hemspelat, så vi kan ju diskutera vafan som helst.
Vad har ni för semesterplaner i sommar?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Usch vilken viktig match. Vore så otroligt jäkla gött med en seger. Särskilt då man har plåtar till F4 och 5 som kan bli riktigt jobbiga att bevittna om vi inte vinner imorrn. (Ska även se en ev. 6:e på Hovet men den lär bli svettig oavsett vilka som leder matchserien)
Skönt att vi inte längre har några spelare borta iaf. Hoppas på ett effektivt Djurgården som kanske tom får lite med sig? Inga bortdömda mål iaf, tack.
Så nervös inför matchen att jag sitter med F5 intryckt i princip o kollar om det kommit några nya inlägg som möjligen har något positivt att säga om matchen imorrn.
Skönt att vi inte längre har några spelare borta iaf. Hoppas på ett effektivt Djurgården som kanske tom får lite med sig? Inga bortdömda mål iaf, tack.
Så nervös inför matchen att jag sitter med F5 intryckt i princip o kollar om det kommit några nya inlägg som möjligen har något positivt att säga om matchen imorrn.
Senast redigerad av Henkos den 2010-04-18 23:35:45, redigerad totalt 1 gånger.
Ska iväg till USA några veckor och sen blire hem och köpa säsongskort.Edin skrev:Vad har ni för semesterplaner i sommar?

Nej men usch, vilken jävla jobbig match det här blir. Vinner vi inte kommer jag fan börja gråta - så mycket står på spel redan nu.
Har med all sannorlikhet 2 biljetter till matchen om några skulle vara sugna.
Sektion :C27
Rad :5
Platser :54- 55
sjuk
Sektion :C27
Rad :5
Platser :54- 55
sjuk

Tycker vi borde testa att plocka bort Otto från PP1 idag och istället låta Tim eller Krüger spela där. Ottosson har tappat all offensiv kraft under slutspelet och slår ofta bort enkla passningar.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
http://hockey.expressen.se/elitserien/1 ... an-i-kvall
"Såväl målvakten Gustaf Wesslau och backen Andreas Holmqvist, som båda missade den andra SM-finalen i Jönköping på grund av skador, finns med på isen.
Däremot finns varken Marcus Ragnarsson eller Mike Zigomanis med, orsaken till det är i nuläget oklar."

"Såväl målvakten Gustaf Wesslau och backen Andreas Holmqvist, som båda missade den andra SM-finalen i Jönköping på grund av skador, finns med på isen.
Däremot finns varken Marcus Ragnarsson eller Mike Zigomanis med, orsaken till det är i nuläget oklar."

"Däremot saknades Marcus Ragnarsson eller Mike Zigomanis som båda valde att rehabträna. Även Marcus Nilson valde motionscykeln före skridskorna."
Det ska nog inte vara någon fara.
Det ska nog inte vara någon fara.