S2: Djurgårdens IF - Linköpings HC, 3/4 2010
Re: S2: Djurgårdens IF - Linköpings HC, 3/4 2010
Jag kommer drömma mardrömmar om norrena om det här inte vänder snart.
Snart sätter vi 1 osså rullar de på sen..de kommer!
Plastklubben ska ha beröm för sin defensiv idag, och vi spelar INTE bra just nu, trots alla pp vi fått.
DIF för alltid<3
- Jim Morrison
Äh. Gör man inte mål på 10? power-play varav två stycken 5 mot 3 så förtjänar man VERKLIGEN INTE att vinna.
Jag skäms. Som fan. Är det så här ni tackar publiken och klacken?
Jag skäms. Som fan. Är det så här ni tackar publiken och klacken?
Senast redigerad av Jim Morrison den 2010-04-03 16:22:29, redigerad totalt 2 gång.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Mårtensson, hlavac, Norrena vs Djurgården idag som vanligt.
Dags för Hardy att matcha laget hårdare..Tre femmor räcker nu
25-13 i skottstatistik, det talar en del för sig... Det är den där satans norrena som sätter stopp för oss. Så fort deras 1a femma med hlavac och gänget kommer in så vänder spelet. Så får de en jävla pisschans och sätter den så klart. Frustration på hög nivå just nu.
Ja lovar..sätter vi 1 så vänder de direkt..KÄMPA DJURGÅRN!
Helvete vad trött jag blir, det känns som om vi inte har fått en enda giftig målchans..
Inte nog med att man drar på sig en influensa nu över påsk, utan nu också det här?
Inte nog med att man drar på sig en influensa nu över påsk, utan nu också det här?
-
20 minuter kvar, nu är det verkligen bara fullt ös framåt som gäller. Efterlyser lite mer desperation i spelet, bara mata puckar in på mål och sen in med Tjärna, Ante, Jimmie osv framför mål så ska detta lösa sig. Ett mål till och bubblan spricker, då har vi en god möjlighet att ta matchen till sudden.
FFF!
FFF!
Suck vad är det för jävla byte vi gör på deras sista mål. Tror det är Kyle som tappar pucken vid off blå och sen åker o byter.
Sen så jäkla illa att vi inte kan göra mål. 30 skott och massa PP men inte ett enda skitmål?!
Trist, trodde vi skulle få svårt o vinna idag men att det skulle se ut så här illa..
Sen så jäkla illa att vi inte kan göra mål. 30 skott och massa PP men inte ett enda skitmål?!
Trist, trodde vi skulle få svårt o vinna idag men att det skulle se ut så här illa..
Jävla dåligt. Alldeles för mycket slarv. Skärpning!
i
Besviken man blir av att se sitt kära Djurgårn idag. Ser ut som junishockey på höööög nivå från våran sida. Bättre vi slänger in en helt ny PP formation som kan spela runt och komma på DIREKTAVSLUT vilkt inte ragge och honken klarar av.
Ser gärna fyra forwards i power-play. I en paraply uppställning.
Jimmie och Tjärna framför mål. Otto och Mackan vid varsin tekningscirkel. Och Kyle som point på blå.
Jimmie och Tjärna framför mål. Otto och Mackan vid varsin tekningscirkel. Och Kyle som point på blå.
Pinsamt att vi inte kan göra mål med tanke på hur många powerplays vi haft, nåja Norrena ska givetvis ha en eloge för sitt arbete men vi gör det alldelse för lätt för han. Tråkigt att Tjärnqvist inte får sätta en, han skulle behöva det så väl.
Har inga förhoppningar inför 3e men Hardy får gärna ta fram ett ess ur rockärmen och överraska mig.
K Ä M P A
Har inga förhoppningar inför 3e men Hardy får gärna ta fram ett ess ur rockärmen och överraska mig.
K Ä M P A
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett