Honken Jr gör sin överlägset sämsta match och får ta de här tappade poängen på sitt konto. Så jävla dålig! Falken gör istället sin klart bästa match för säsongen och ruggigt kul att han får sätta dit den. Otto växte in i tredje men förstakedjan var överlag katastrof. Ziggy måste bort till nästa säsong snälla!
Kedjan Josefson, Ante och Danielsson var ruggigt bra och bör hållas intakt. Wesslau gjorde en kanonmatch och bör inte få nått skit på detta forumet. Men det är väl lika troligt som att Mona Sahlin skulle skaffa samma frisyr som Reinfeldt.
I övrigt så bör Tim Eriksson få nytt kontrakt på stört. Maken till grym lirare.
3-3 mot hv är ett helt okej resultat, nu såg jag inte matchen utan kom hem för en liten stund sen så jag kan inget säga om matchen. Får se den i efterhand på Canal+
Vi tar ju tillbaka tredje platsen nu iallafall.... om än för en stund.
Vårt dåliga PP stavas Andreas Holmqvist! Hans oerhört nonchalanta spel och usla skridskoåkning förstör för oss gång på gång. Ge fan i att klaga på Falk!
Mäklaren skrev:Vårt dåliga PP stavas Andreas Holmqvist! Hans oerhört nonchalanta spel och usla skridskoåkning förstör för oss gång på gång. Ge fan i att klaga på Falk!
Hörrö. Falk är toppen men det är inte direkt så att motståndarna darrar när han laddar i PP. Det måste finnas bättre alternativ.
Mäklaren skrev:Vårt dåliga PP stavas Andreas Holmqvist! Hans oerhört nonchalanta spel och usla skridskoåkning förstör för oss gång på gång. Ge fan i att klaga på Falk!
Hörrö. Falk är toppen men det är inte direkt så att motståndarna darrar när han laddar i PP. Det måste finnas bättre alternativ.
Han gör ett jävligt mycket bättre arbete än Honken i alla fall.
Hawk skrev:
Ja men var hittar vi en sådan målvakt som Theodore?
Theodore's kontrakt går ut efter säsongen, vore idiotiskt att inte höra sig för med honom. Pengar har han så det räcker och blir över. Han stortrivdes här under lockouten, vilket kan vara ett plus.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
darthchubby skrev:Ridderwall hade säkert tagit 2 av deras mål suck.......
....och släppt in 6 andra skott. Ridderwall har ju inte ens lyckats få över 90% i räddningsprocent dom senaste matcherna. Wesslau slog ju den Svenska OS-målvakten på den andra sidan iaf...
Problemet är att vi har 2 andramålvakter, kommer inte räcka långt i slutspelet.
Efter att bara sett en sammanfattning på hockeykväll. Försvaret... Vad ska man säga? Under all kritik.
Okej Wesslau är ingen stjärna, men inte fan blir han bättre av att ha noll hjälp från övriga spelare. När vi inte har en bra målvakt så blir det än mer viktigt att alla arbetar i försvarszon! Det funkar inte att bara glida runt om ens det och knappt ta notis till HV-spelarna.
-daniel- skrev:Utan tvekan säsongens roligaste match att titta på. Slutspelshockey rakt igenom...
Precis vad jag tänkte när jag tog bussen hem. Synd att vi inte knep två poängaren bara, tycker man borde göra det med ca 3 minuters 4-3 spel. Men grymt roligt var det!
Lycka är att vara Djurgårdare. Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!