PM skickatDaniel942 skrev:PMinloss skrev:Daniel942 skrev:Skulle gärna vilja se ett medlemsforum som är stängt för icke-medlemmar.
Så man kan prata om saker utan att HV Bönder reggar sig och lägger sig i.
Detta gillar jag, för då hade jag genast blivit medlem vilket jag av någon rutten anledning inte redan är. Och då hade jag kunnat berätta om DIF-Hockeys p-fest i onsdags utan att vissa saker hade läckt till media...
Vem som inte dricker järn...![]()
Vem som var fullast...![]()
Vem som stanna längst..![]()
Vem den där dryga "Kalle" är...![]()
Vem XXX XXX vem...![]()
Vem som jag höll på lura på ett nytt kontrakt med...![]()
Vilka Järla är sugna på att värva...![]()
Och varför vi inte har Danielsson och Josefsson i laget just nu...
Hemsidan
Re: Förbättra sidan
"Whatever you want"
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Haha å jävlar.. Sista påståendet blir man ju riktigt jävla lack om det nu stämmer..inloss skrev: PM skickat
DIF!
Det var ju vad han sa till oss som satt där, han namngav även honom ("ska inte nämna något namn, men XXX XXX var det som blåste oss på dom")Daniel942 skrev:Haha å jävlar.. Sista påståendet blir man ju riktigt jävla lack om det nu stämmer..inloss skrev: PM skickat
"Whatever you want"
- Daniel942
Peter Walléninloss skrev:Det var ju vad han sa till oss som satt där, han namngav även honom ("ska inte nämna något namn, men XXX XXX var det som blåste oss på dom")Daniel942 skrev:Haha å jävlar.. Sista påståendet blir man ju riktigt jävla lack om det nu stämmer..inloss skrev: PM skickat
DIF!
Så vad det jaDaniel942 skrev:Peter Walléninloss skrev:Det var ju vad han sa till oss som satt där, han namngav även honom ("ska inte nämna något namn, men XXX XXX var det som blåste oss på dom")Daniel942 skrev: Haha å jävlar.. Sista påståendet blir man ju riktigt jävla lack om det nu stämmer..
"Whatever you want"
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Samma lika...android skrev:Tar också gärna ett PM inloss!

Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Samma här!Snazzi skrev:Samma lika...android skrev:Tar också gärna ett PM inloss!
2014-04-07, vad hände?
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
Skicka PM till berörd skribent om ni vill fortsätta frågestunden.
Denna tråd handlar om Förbättra sidan.
Denna tråd handlar om Förbättra sidan.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Vet inte om frågan varit uppe tidigare, men jag skulle gärna se en version av sajten som lämpar sig bättre för mobiler. Jag använder främst min ipod eller iphone när jag är här. Att flash inte funkar kan jag leva med men det vore trevligt om annat vore bättre anpassat.
- Daniel942
http://difhockey.se/forum/viewtopic.php?f=6&t=3140mforce skrev:Vet inte om frågan varit uppe tidigare, men jag skulle gärna se en version av sajten som lämpar sig bättre för mobiler. Jag använder främst min ipod eller iphone när jag är här. Att flash inte funkar kan jag leva med men det vore trevligt om annat vore bättre anpassat.
DIF!
Forumgud:
I fourmets del "Övrig sport" ska det justeras en liten felskrivning!
"Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport."
Byt ut 's' mot 'r' så är saken klar. Ser bättre ut på Sveriges bästa forum om det stavas rätt.
I fourmets del "Övrig sport" ska det justeras en liten felskrivning!

"Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport."
Byt ut 's' mot 'r' så är saken klar. Ser bättre ut på Sveriges bästa forum om det stavas rätt.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Tack för att ni fixat detta nu. Hyll av mig. Nu slipper jag vara bitter över detta dag och natt.android skrev:En liten fråga som irriterar mig. När man klickar på besvara inlägg utan att vara inloggad så kommer inloggningsrutan upp, fine. Men när man loggar in så kommer "Återgå till index" upp som enda alternativ. Har gjort så ett tag nu. Jag har för mig att förut kom det upp något i stil med "Återgå till föregående plats" eller något i den stilen, så man kunde klicka sig in och börja skriva direkt. Nu återgår man till index, in i rätt forum in i rätt tråd etc.
Visst är det ett litet problem och visst kan man bara köra "Bakåt" ett par gånger. Ändå är det störande
Född till sportchef.
Dock är jag fortfarande bitter.
Fixa till hemsidan igen. Skärp er DIF. Förra året var ni överlägsna.
Skillnader då och nu:
Massvis av DIFtv med roligt innehåll - Vår bästa tid är nu och "hur känns det"-intervjuer
Laguppställningar och skaderapporter innan match - Vinn en telefon från gigaset
Orginella artiklar som "Vem skapar flest PP för DIF?" - Inte ett piss.
Sedan är rubriksättningen på artiklarna helt makalöst dåliga. Vem fan sätter rubrikerna? Nu har det blivit lite bättre men ett exempel http://difhockey.se/nyhet.php?news=7690 Rubriken är Har slutat förvånas över juniorerna, Inga citat-tecken eller Hardy Nilson har slutat förvånas över juniorerna. Utan bara Har slutat förvånas över juniorerna.
DIF-tv måste skapa lite jävla liv runt matcherna. 1-3 intervjuer innan match, 1-3 intervjuer efter match.
Jag vet inte vilka som jobbar med hemsidan eller DIF-tv, hur mycket ni jobbar etc. Har ni tidsbrist, maximera tiden.
Gick Alexandersson självmant eller hur gick det till där? Även om hans DIF-tv intervjuer kunde vara lite märkliga ibland så är dom klart intressantare än dom generella är nu.
Nu gör väl dom som sköter DIF-tv etc så gott dom kan, vill inte gnälla för mycket på dessa individer.
Vem har det övergripande ansvaret för DIFhockey.se? Vem är webbredaktör?
Skillnader då och nu:
Massvis av DIFtv med roligt innehåll - Vår bästa tid är nu och "hur känns det"-intervjuer
Sedan är rubriksättningen på artiklarna helt makalöst dåliga. Vem fan sätter rubrikerna? Nu har det blivit lite bättre men ett exempel http://difhockey.se/nyhet.php?news=7690 Rubriken är Har slutat förvånas över juniorerna, Inga citat-tecken eller Hardy Nilson har slutat förvånas över juniorerna. Utan bara Har slutat förvånas över juniorerna.
DIF-tv måste skapa lite jävla liv runt matcherna. 1-3 intervjuer innan match, 1-3 intervjuer efter match.
Jag vet inte vilka som jobbar med hemsidan eller DIF-tv, hur mycket ni jobbar etc. Har ni tidsbrist, maximera tiden.
Gick Alexandersson självmant eller hur gick det till där? Även om hans DIF-tv intervjuer kunde vara lite märkliga ibland så är dom klart intressantare än dom generella är nu.
Nu gör väl dom som sköter DIF-tv etc så gott dom kan, vill inte gnälla för mycket på dessa individer.
Född till sportchef.
- Daniel942
Det verkar vara Jimmy som drar det mesta jobbet inom difhockey.se och DIF TV. Kanske dags att låta honom få en assistent? Måste vara hur jobbigt som helst att dra det lasset (utan Lassen)..android skrev:Dock är jag fortfarande bitter.
Skillnader då och nu:
DIF!