Kommer du att köpa säsongskort?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Kommer du att köpa säsongskort?
Hoppas bara att det inte är många som har köpt i klacken bara för att det är det billigaste alternativet, och som tänker sitta o vara tyst hela matchen. Fanns en del såna där förra säsongen.
-
Dom som gjort så kommer få höra det. Det är inte tillåtet att tror man kan köpa klackbiljett och ge fan i att sjunga och bara sitta på sin stol. Står man i klacken har man ett ansvar. Du SKA sjunga och stå upp för DIF hela matchenTorpedo Novgorod skrev:Hoppas bara att det inte är många som har köpt i klacken bara för att det är det billigaste alternativet, och som tänker sitta o vara tyst hela matchen. Fanns en del såna där förra säsongen.
Tillsammans så ska vi säga till dom som inte sjunger eller sitter ner. Iår ska vi skapat ett galet drag, då krävs det 100% inställning från varje man.
Enough!
441 säsongskort sålda till klacken!!
272 säsongskort sålda till aktiv sittplats!!
"Djurgården
Antal sålda 2009: 2 525
Antal sålda 2008: 2 320
Skillnad: +205
Vi märker ett stigande intresse i huvudstaden och siktar på att sälja 3 000 biljetter innan serien drar i gång, säger publikansvarige Jan Ednertz." Saxat från http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 5762186.ab
272 säsongskort sålda till aktiv sittplats!!
"Djurgården
Antal sålda 2009: 2 525
Antal sålda 2008: 2 320
Skillnad: +205
Vi märker ett stigande intresse i huvudstaden och siktar på att sälja 3 000 biljetter innan serien drar i gång, säger publikansvarige Jan Ednertz." Saxat från http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 5762186.ab
Grymt!
Ska dra direkt efter jobbet och plocka upp min!
Ska dra direkt efter jobbet och plocka upp min!

Hardy Nilssons järnkaminer! - Johanssons järnkaminer!
Har beställt mitt säsongskort nu
Har några polare som också har beställt! Det här blir en riktigt rolig säsong tror jag 

Jimmie Ölvestad "Jag lämnar inte Djurgården för något annat lag i Sverige"
Det är ju sjukt.... 507 sålda till klacken! 

575 sålda till klacken och 292 till aktiv sittplats!!!!
-
Nu börjar det ta fart. Ser ut som farsan har hittat till långsidan i år. Det råder hockeyfeber i Stockholm. Skönt att veta att man är garanterad en biljett alla matcher iår med tanke på att det kommer nog bli flera matcher då det blir lapp på luckan, Kul!Polisen skrev:575 sålda till klacken och 292 till aktiv sittplats!!!!
Läste precis på JK-forum att klacken utökas, så det kommer kunna säljas ÄNNU fler säsongskort.
Vilken jävla säsong det här kommer bli! DIF mot rubbet
alext skrev:Läste precis på JK-forum att klacken utökas, så det kommer kunna säljas ÄNNU fler säsongskort.
Åhf*n! ännu större! Hela hovet kommer vara fullt, njuter redan

För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
Vilket är viktigt för då tvingas folk börja köpa plåtar till mindre heta matcher och kan detta inträffa ja då har vi kommit långt.Bäst-i-stan skrev:Nu börjar det ta fart. Ser ut som farsan har hittat till långsidan i år. Det råder hockeyfeber i Stockholm. Skönt att veta att man är garanterad en biljett alla matcher iår med tanke på att det kommer nog bli flera matcher då det blir lapp på luckan, Kul!Polisen skrev:575 sålda till klacken och 292 till aktiv sittplats!!!!
Kan klacken hålla ett snitt på 500 personer per match är det väldans bra med tanke på alla matcher, och nej jag tror inte alla har möjlighet att utnyttja sina säsongskort till samtliga matcher då man kan vara bortrest, tvingas tentaplugga, jobba eller helt enkelt är sjuk.
Har nu bestämt mig för att köpa klackkort i år, blir ju mycket billigare hur jag än räknar.
Hur som helst, det här blir mitt första år som säsongare, hur fungerar det med biljetterna? Får jag ett kort jag visar upp eller måste jag hämta biljetter inför varje match?
Hur som helst, det här blir mitt första år som säsongare, hur fungerar det med biljetterna? Får jag ett kort jag visar upp eller måste jag hämta biljetter inför varje match?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Vi i klacken får en bunt biljetter.Edin skrev:Har nu bestämt mig för att köpa klackkort i år, blir ju mycket billigare hur jag än räknar.

Du behöver bara åka till Shopen i globen city. Betala och sen får du en bunt med biljetter till alla hemma matcher iår. Plus att om vi går till slutspel så är det bara att hämta de i shopen sen.
Jimmie Ölvestad #19
Läste precis att den utökas till 750 säsongskortsplatser! Och styckbiljetterna kommer bli dyrare. Så ska man stå i klacken så är det kort som gäller!alext skrev:Läste precis på JK-forum att klacken utökas, så det kommer kunna säljas ÄNNU fler säsongskort.