Biljettråden
Re: Biljettråden
En fråga. Står att man har till 10 mars på sig att boka om man köpt säsongskort utan slutspel.. Men fick mail idag att AS var slutsåld.. Jag sitter på AS och tänkte köpa efter löning nu. Det går inte eller?
Född till sportchef.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Utan att veta alls egentligen skulle jag tippa på att de reserverat folks platser på AS och räknar med att samtliga med säsongsplåtar på AS kommer vilja se slutspelet också. Men hör med Jan.android skrev:En fråga. Står att man har till 10 mars på sig att boka om man köpt säsongskort utan slutspel.. Men fick mail idag att AS var slutsåld.. Jag sitter på AS och tänkte köpa efter löning nu. Det går inte eller?
Säljer 2 st biljetter till Södertälje matchen, PM FÖR mer info!
3 grundseriematcher kvar. Säljer mina klackbiljetter. 200:- för alla 3, PM om du är intresserad.
säljer en plåt till tisdag mot brynäs, åker på söndag så i samband med matchen mot tälje passar bra, 80kr
SMSa 0763478654, SMSa!
edit: det går bra att ringa från 12-13 imorgon, lördag...
SMSa 0763478654, SMSa!
edit: det går bra att ringa från 12-13 imorgon, lördag...
Android "För övrigt anser jag att alla som köpt klackbiljett och inte står och sjunger pissar på DIF Hockey."
Äkta kärlek varar hela livet!
Djurgårdens IF - för evigt trogen
Äkta kärlek varar hela livet!
Djurgårdens IF - för evigt trogen
2 st. klackbiljetter säljes för 50:- st
Hämtas vid Hovet
Tel 0700 53 11 60
Hämtas vid Hovet
Tel 0700 53 11 60
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Hur ser biljett läget ut för slutspels matcherna? Många sålda?
Om AIK kommer upp till Elitserien
En enkel fundering från en djurgårdare som härstammar och befinner sig utsocknes. 
AIK som nu ska kvala upp till Elitserien har ju Hovet som hemmaarena de också, precis som Djurgården. Hur löses detta rent praktiskt på hovet gällande klack och dylikt om AIK tar sig upp i Elitserien? För det lär väl inte vara så att det lag som på pappret spelar hemma får den gigantiska klacken i kurvan och det lag som på pappret spelar borta får den minimala bortaklacken?
Så, ni som har erfarenhet från hemmamatcher mellan DIF-AIK, någon som vet hur de brukar lösa det?
Detta är ju som sagt endast en fundering över vad som händer IFALL AIK skulle ta sig upp till Elitserien.

AIK som nu ska kvala upp till Elitserien har ju Hovet som hemmaarena de också, precis som Djurgården. Hur löses detta rent praktiskt på hovet gällande klack och dylikt om AIK tar sig upp i Elitserien? För det lär väl inte vara så att det lag som på pappret spelar hemma får den gigantiska klacken i kurvan och det lag som på pappret spelar borta får den minimala bortaklacken?
Så, ni som har erfarenhet från hemmamatcher mellan DIF-AIK, någon som vet hur de brukar lösa det?
Detta är ju som sagt endast en fundering över vad som händer IFALL AIK skulle ta sig upp till Elitserien.
Re: Om AIK kommer upp till Elitserien
Derbyna lär med största sannolikhet spelas på Globen i så fall.mutation skrev:En enkel fundering från en djurgårdare som härstammar och befinner sig utsocknes.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Så det var hit tråden försvann. 

Aha, jo det är ju sant. Men men, den dagen den sorgen.Mäklaren skrev: Derbyna lär med största sannolikhet spelas på Globen i så fall.

Derby mot ajk skulle vara roligt. Och om någonting kan få Globen till en bra hockeyarena, så skulle det väl vara ett derby.mutation skrev:Så det var hit tråden försvann.
Aha, jo det är ju sant. Men men, den dagen den sorgen.Mäklaren skrev: Derbyna lär med största sannolikhet spelas på Globen i så fall.

Den dagen den sorgen? Jag skulle mer än gärna vilja uppleva derbyna mot AIK på globen igen. Bildas en makalös stämning.mutation skrev:Så det var hit tråden försvann.
Losing all hope was freedom.
Jag säger som mutation, den dagen den sorgen.Raus skrev:Den dagen den sorgen? Jag skulle mer än gärna vilja uppleva derbyna mot AIK på globen igen. Bildas en makalös stämning.mutation skrev:Så det var hit tråden försvann.
Aiks öde är att gå i konkurs.
Aikarna öde är att få elda upp dom där derbybiljetterna som dom betalade dyrt för.
Aik skada blöda.
Bajen fans får gärna komma upp till Elitserien om 10 år, det skulle jag uppskatta. Men aik med deras äckliga hybrissnack förtjänar ett vackert besök i Solna tingsrätt. Finns inget värre än aik, och jag vill aldrig mer se dom i hockeyns finrum, för att då blir finrummet direkt till smuts av deras vidriga och skabbiga närvaro.
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
- Lee Harvey Oswald
sthlm_dif skrev: Jag säger som mutation, den dagen den sorgen.
Aikarna öde är att få elda upp dom där derbybiljetterna som dom betalade dyrt för.
Aik skada blöda.
Bajen fans får gärna komma upp till Elitserien om 10 år, det skulle jag uppskatta. Men aik med deras äckliga hybrissnack förtjänar ett vackert besök i Solna tingsrätt. Finns inget värre än aik, och jag vill aldrig mer se dom i hockeyns finrum, för att då blir finrummet direkt till smuts av deras vidriga och skabbiga närvaro.
Alltid detta stora inneboende hat, hur mycket ryms det in en ung grabb egentligen?
Jag hoppas för din egen skull att du mognar med åren.
Klart det vore skoj att få köra över ajk på en hockey-rink igen.
Det skulle få "korpfotbolls-derbyna" att framstå som just korpfotbolls derbyn...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Det har inget med åldern att göra, jag skulle inte ens pissa på elden om det var så att hela aik stod i brand. Nej, hockey-derbyn blir aldrig lika stort som fotbollsderbyn, det finns inga derbyn skandinavien som kan mäta sig med DIF-aik. "Jag kängade en gnagare......"Lee Harvey Oswald skrev:sthlm_dif skrev: Jag säger som mutation, den dagen den sorgen.
Aik skada blöda.
Alltid detta stora inneboende hat, hur mycket ryms det in en ung grabb egentligen?
Jag hoppas för din egen skull att du mognar med åren.
Klart det vore skoj att få köra över ajk på en hockey-rink igen.
Det skulle få "korpfotbolls-derbyna" att framstå som just korpfotbolls derbyn...