Film- och bildtråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
starvin_marwin
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Film- och bildtråden

Inlägg av starvin_marwin »

Daniel942 skrev:
starvin_marwin skrev:Är det någon som har klipp eller hel inspelning av tv-sändningen från final 4 (21/4 i kinnarps arena) när vi spöade bondläpparna i sudden?

Vi var tre Djurgårdare som satt precis ovanför DIFs bås och förekom frekvent i tv-sändningarna då det var ont om DIF-supportrar på plats (pga. barnsligheterna med att DIF-klacken inte släpptes in).

Jag kan säga att våra Djurgårdsvisor ekade (betydligt högre än hela jönköpinglångsidans kollektiva försök att höras) ner i både DIF och hv:s bås :twisted: .

Vore förbannat kul att få tag på video från den matchen.
Jag har den, vet inte hur jag ska skicka den till dig dock. Ska väl klippa till nåt när jag kommer hem och lägga upp på tuben =)
Var det du som hade "Hej Bönder" tröjan på dig? Du var ju dagens hjälte helt klart isf!
Helt underbart, stort tack om du lägger upp något! Nej vi hade alla röda tröjor på oss, sitter på "VIP-läktaren" precis raden ovanför DIFs bås (där de okända "slipshuliganerna" huserar normalt) exakt platserna som visas i denna artikel: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... e414232.ab
Wayne

Inlägg av Wayne »

Två gamla favoriter i repris med Nisse Ekman:

Härliga Nisse!
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Alice Cooper i världens vackraste tröja på Sonisphere vid Stora Skuggan, Stockholm i år.

100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
Jepe

Inlägg av Jepe »

Jockmaniac skrev:Alice Cooper i världens vackraste tröja på Sonisphere vid Stora Skuggan, Stockholm i år.

:D Han såg ut att trivas i den tröjan.
2014-04-07, vad hände?
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Jepe skrev:
Jockmaniac skrev:Alice Cooper i världens vackraste tröja på Sonisphere vid Stora Skuggan, Stockholm i år.

:D Han såg ut att trivas i den tröjan.
Alice var kung hela festivalen. Klart min personliga favorit, och inte blev det sämre när han kommer in i dem färgerna. Härligt att höra alla bittra ajkare och brajjare bli upprörda i publiken :D
100% DJURGÅRDSJ***L
Wayne

Inlägg av Wayne »

http://nyheter24.se/bloggar/hockeyblogg ... -wikegard/

Wikegård och Järlefeldt snackar DIF (10/8).
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Final 4
DIF!
jospi

Inlägg av jospi »

Daniel942 skrev:Final 4

Grymt! vet du om man kan se hela matchen (tv-sändning) i Globen mot HV71?
Eller någon annan hemma match.
Dogge
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

Nisse Ekman dominerar i Fångarna på Fortet:

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
starvin_marwin

Inlägg av starvin_marwin »

Daniel942 skrev:Final 4
Klockrent!
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

Mats Nyström på SVT gör ett reportage med Nisse Ekman 1995:

http://svtplay.se/v/2146473/arkiv_mats_ ... ekman_1995
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

Klipp från Canal Plus sändning önskas! Hade varit grymt om någon kunnig kunde fixa det!
Det jag syftar på är främst den magiska minuten där vi gör två mål, men även lite läktarsång efter dom två målen hade suttit fint att få återuppleva!
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

Salas skrev:Klipp från Canal Plus sändning önskas! Hade varit grymt om någon kunnig kunde fixa det!
Det jag syftar på är främst den magiska minuten där vi gör två mål, men även lite läktarsång efter dom två målen hade suttit fint att få återuppleva!
Om någon vänlig skäl skulle kunna ladda upp hela matchen på torrent så skulle jag vara evigt tacksam.

Men Wille Bäckström filmade ju en hel del under matchen, jag hoppas verkligen att han fick med de två sista målen, borde komma upp snart isåfall.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Edin skrev:
Salas skrev:Klipp från Canal Plus sändning önskas! Hade varit grymt om någon kunnig kunde fixa det!
Om någon vänlig skäl skulle kunna ladda upp hela matchen på torrent så skulle jag vara evigt tacksam.

Men Wille Bäckström filmade ju en hel del under matchen, jag hoppas verkligen att han fick med de två sista målen, borde komma upp snart isåfall.
Att den kommer ut kan jag garantera, men tror inte det blir på någon publictracker.
Expert.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

SirDIFalot skrev:
Edin skrev:

Att den kommer ut kan jag garantera, men tror inte det blir på någon publictracker.
Ni på SweBits är lyckligt lottade.
Säg den glädje som varar
Skriv svar