1 Färjestad 100 p
2 Linköping 98 p
3 HV 71 93 p
4 Timrå 85 p
5 Skellefteå 81 p
6 Luleå 81 p
7 Frölunda 80 p
8 Djurgården 78 p
9 MODO 77 p
10 Brynäs 75 p
11 Rögle 62 p
12 Södertälje 51 p

jensa öhling skrev:Med tanke på att vi troligen kommer till spel utan Otto och M Holmqvist känns min inköpta plåt till Brynäsmatchen helt plötsligt ganska värdelös.
Sansa dig lite vetja, alla är välkomna att printa sina åsikter här.Mans91 skrev:jensa öhling skrev:Med tanke på att vi troligen kommer till spel utan Otto och M Holmqvist känns min inköpta plåt till Brynäsmatchen helt plötsligt ganska värdelös.
NEGATIVA JÄVEL ! Håll det där för dig själv istället ! Tillsammans ska vi till slutspel..
Lee Harvey Oswald skrev:Sansa dig lite vetja, alla är välkomna att printa sina åsikter här.Mans91 skrev:jensa öhling skrev:Med tanke på att vi troligen kommer till spel utan Otto och M Holmqvist känns min inköpta plåt till Brynäsmatchen helt plötsligt ganska värdelös.
NEGATIVA JÄVEL ! Håll det där för dig själv istället ! Tillsammans ska vi till slutspel..
Urblåsta testestoron-inlägg som ditt sänker detta forum till gnaget-nivå
Bara för att man råkar komma från Jocke Bergs hemstad kan man inte bete sig hur som helst....
Ifall skadorna är allvarliga tycker jag nästan det borde tagits upp i intervjun med Micke Johansson efter matchen som just kom upp.jensa öhling skrev: Men än har vi ju inte hört någon klar diagnos för Otto eller Holmqvist.
Det kändes som en allt för tuff uppgift, & så blev det.Lee Harvey Oswald skrev:4 matcher kvar, av dessa måste vi vinna 3 om det ens ska vara nära slutspel.
Endast en gång denna säsong har vi lyckats vinna mer än 2 matcher i rad (DIF:s 5-i rad svit)
DIF har all press på sig nu på lördag & det kommer passa brynäs som handsken att lurpassa, gnetspela & sticka upp då & då.