Hur ser biljettförsäljningen ut hittils, fast som vanligt får man inget svar när man frågar DIF-hockey men jag förstår att man inte kan dela ut informationen till alla.
Ser väl ut som vanligt. 400 pers i klacken kommer det väl bli, om möjligt sämre drag då vissa köpt säs.-kort dit för att det är billigt. sen kommer det väl bli typ 6500 som du säger.
dif rules skrev:Ser väl ut som vanligt. 400 pers i klacken kommer det väl bli, om möjligt sämre drag då vissa köpt säs.-kort dit för att det är billigt. sen kommer det väl bli typ 6500 som du säger.
KROSSA!!!
400 pers i klacken är nog i minsta laget. Jag tror på 700-800 i klacken och ca. 6500 totalt.
Som det ser ut nu så är det endast Fimpen, Oscar Eklund och Dave Schneider som missar premiären. Figren ska vad jag hört vara tillbaka till matchen mot Luleå.
Som det ser ut nu så är det endast Fimpen, Oscar Eklund och Dave Schneider som missar premiären. Figren ska vad jag hört vara tillbaka till matchen mot Luleå.
Enligt Janne Järlefelt kommer han troligtvis inte att spela mot Luleå.
Enligt Janne Järlefelt kommer han troligtvis inte att spela mot Luleå.
Illa! Det var ju strul med Rompas rygg inför förra säsongen också, han missade ju ganska mycket pga nån trasig disk i ryggen har jag för mig. Hoppas verkligen han repar sig till nästa vecka. Vi har inte råd att tappa fler backar och framförallt inte Ronnie!
Rash skrev:Illa! Det var ju strul med Rompas rygg inför förra säsongen också, han missade ju ganska mycket pga nån trasig disk i ryggen har jag för mig. Hoppas verkligen han repar sig till nästa vecka. Vi har inte råd att tappa fler backar och framförallt inte Ronnie!
Ryggen ska vara andledningen till att han har varit borta igen. Jag har dock hört att det inte är lika allvarligt denna gången, men jag är inte helt säker.
Man kan nog tyvärr inte räkna med Ronnie i mer än kanske 50% av matcherna denna säsong med tanke på killens krämpor. Detta ter sig inte direkt bra då vår försvarslinje inte direkt är vare sig bred eller "toppig"
Med tanke på den backbesättning vi har hade Ronnies lugn varit guld värt. En sak är säker och det är att Ragge kommer tvingas ta ett enormt stort ansvar, bara att hoppas att han pallar med detta.