Vad tycker ni om nuvarande matchtröjorna?
Håller med whygeorgia man borde införa RBK egde min skippa snörena på våra tröjor, det e bara fult tycker jag, Om vi ska ha röda tröjer ska vi ha dom som tredje. som om vi ska lägga till texten runt skölden borde vi ta bort det där sträcket det är också fult men annars helt okej!
Alltid oavsett - Förevigt Djurgården !
Djurgårdens IF - Mesta Mästarna
1926 - 1950 - 1954 - 1955 - 1958 - 1959 - 1960 - 1961
1962 - 1963 - 1983 - 1989 - 1990 - 1991 - 2000 - 2001
Djurgårdens IF - Mesta Mästarna
1926 - 1950 - 1954 - 1955 - 1958 - 1959 - 1960 - 1961
1962 - 1963 - 1983 - 1989 - 1990 - 1991 - 2000 - 2001
Nej, tur är väl det. Inga randiga saker på hockeylaget.Royen skrev:
Denne var jo rett og slett vakker! Et godt alternativ til hvite trøyer. Jeg har sett at mange av dere liker hvitt, men det er jo ikke en DIF-farge! Derfor mener jeg vi burde bruke lyseblått (om det er tillatt) eller gule bortetrøyer!
Dette er jo meget bra! Litt justeringer i fargepalletten, så blir det veldig DIF!
Denne var veldig pen å se på! Men dessverre er det ikke tillatt med stripete trøyer i ishockey
DIF evigt trogen
tycker vi ska tänka utanför boxen....varför raka linjer och streck!?....varför inte låta stockholmssiluetten med globen och hovet (den som ritas upp vid nuvarande intro på difhockey.se) vara ett "streck...röd botten...gul kontur på siluetten och blått ovanför som himmelen.....
eller kanske göra nånting med världens bästa publik!?...en publiksiluett (se ovan)
spånar vilt här men tycker vi borde gå i fronten för att utveckla matchtröjorna.....
sen kommer väl säkerligen tröjor som inte bara är raka streck kosta lite mer att göra såklart men jag tror definitivt det skulle kunna bli en hit.
sen finns det säkert regler för hur en tröja ska se ut....inte för plottrig osv...men fick man köra med "flames-tröjor" härom året så borde man få göra nånting sånthär.
eller kanske göra nånting med världens bästa publik!?...en publiksiluett (se ovan)
spånar vilt här men tycker vi borde gå i fronten för att utveckla matchtröjorna.....
sen kommer väl säkerligen tröjor som inte bara är raka streck kosta lite mer att göra såklart men jag tror definitivt det skulle kunna bli en hit.
sen finns det säkert regler för hur en tröja ska se ut....inte för plottrig osv...men fick man köra med "flames-tröjor" härom året så borde man få göra nånting sånthär.
Royen skrev:
Denne var jo rett og slett vakker! Et godt alternativ til hvite trøyer. Jeg har sett at mange av dere liker hvitt, men det er jo ikke en DIF-farge! Derfor mener jeg vi burde bruke lyseblått (om det er tillatt) eller gule bortetrøyer!
Dette er jo meget bra! Litt justeringer i fargepalletten, så blir det veldig DIF!
Den första var ju riktigt jävla snygg! de andra också förresten!![]()
Denne var veldig pen å se på! Men dessverre er det ikke tillatt med stripete trøyer i ishockey
Re: edge?
whygeorgia skrev:Kan inte elitserien införa RBK edge system? Fatta en edge tröja med samma mönster som nu , färgerna från guldåren + snörning! sen utan reklam ;P
DIF skulle gå om Rangers när det gäller snyggast tröjor i världen. lätt!
Gjorde nåra snabba torfs :
Sådär nånting vore greatkanske med vanliga loggan bara men ja tycker den där e stiligare.
Loggan ser inte så bra ut på bortatröjan (som inte heller vart 100% bra) men you get it, kanske annan färg på snörningen med. Ja orkar inte göra bättre nu, måste sova så ja kan se foppas comeback inatt.
Kan du lära mig hur man gör såna tröjor?
Först skördar man bomullen.Steef skrev:Kan du lära mig hur man gör såna tröjor?
Denna ska sedan levereras till ett spinneri där den ska kardas och i vissa fall går den kardade bomullen till en kam-maskin, som kammar bort kortare fibrer.
Efter det sista steget kontrolleras trådens grovlek. Tråden vävs sedan till ett tyg med vilket man kan göra hockeytröjor.
Klubbmärket och andra märken såsom tröjnummer, görs separat och sys sedan fast på tröjan!

My name is Bautabröl, Brutus Bautabröl

Bautabröl skrev:Först skördar man bomullen.Steef skrev:Kan du lära mig hur man gör såna tröjor?
Denna ska sedan levereras till ett spinneri där den ska kardas och i vissa fall går den kardade bomullen till en kam-maskin, som kammar bort kortare fibrer.
Efter det sista steget kontrolleras trådens grovlek. Tråden vävs sedan till ett tyg med vilket man kan göra hockeytröjor.
Klubbmärket och andra märken såsom tröjnummer, görs separat och sys sedan fast på tröjan!
för det första så är dem i9nte helt i bomull och för det andra menade jag på datorn
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Steef skrev:Bautabröl skrev:Först skördar man bomullen.Steef skrev:Kan du lära mig hur man gör såna tröjor?
för det första så är dem i9nte helt i bomull och för det andra menade jag på datorn
hahaha

Djuuuuuuuuuuuuu
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem