Slutspelet säsong 07/08 - Vi älskar er ändå!

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
espen21

Inlägg av espen21 »

Jag har i hela mitt liv aldrig varit så nervös

Född och boende i linköping

KOM IGEN NU DIF!!!!!!!!!!!!!!!!!
Användarvisningsbild
easer90
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av easer90 »

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 2015039.ab

HAHAHA.. förlåt

Tomas Ros tippar 4-3 till LHC
Användarvisningsbild
Andy
Säsongskort: Ja

Inlägg av Andy »

Nu invaderar vi Linkeboda.

Bara att börja damsuga ticnet etc på biljetter och boka upp.
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Användarvisningsbild
East

Inlägg av East »

Ni hoppas på för mycket, vi var i samma sits förra året då vi fick möta Luleå och då hade dom ett bättre lag än ni har idag, hur det gick? ja vi gick vidare efter 4-0 i matcher! Som sagt ni är inte bättre än vad tabellen visar, liksom vad är det som gör att ni helt ologiskt skulle börja vinna allt nu när ni gjort en halvdan säsong?? :P
Bigge

Inlägg av Bigge »

Kunde nog inte bli bättre!
Lite rädd är man, men tror nog det beror på deras vändning sista mötet mot ett uddlöst och redan klart DIF.
Hoppas statistiken håller i sig som under grundserien. :)

Dålig målvakt och backar i LHC

Sätter de bara stopp för Weinhandl och Mårtensson så är DIF i semi(Ossis jobb :) förutom att sätta dit Fernholm

KOM IGEN NU GRABBAR!

Vill inte se i ngn match den dåliga inställningen som ibland har infunnit sig i laget då ingen orkar/kämpar/offrar sig m.m
There is no I in TEAM!!!!
Användarvisningsbild
Ritterwand

Inlägg av Ritterwand »

Härligt. Fanns inget annat lag jag hellre ville se DIF spela kvart mot. Hoppas Stana står i mål bara, så ska det här nog gå vägen.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

East skrev:Ni hoppas på för mycket, vi var i samma sits förra året då vi fick möta Luleå och då hade dom ett bättre lag än ni har idag, hur det gick? ja vi gick vidare efter 4-0 i matcher! Som sagt ni är inte bättre än vad tabellen visar, liksom vad är det som gör att ni helt ologiskt skulle börja vinna allt nu när ni gjort en halvdan säsong?? :P
You just wait and see.
Användarvisningsbild
easer90

Inlägg av easer90 »

ohhh vilken härlig syn när man går in på www.difhockey.se
<3 That intro
Användarvisningsbild
East

Inlägg av East »

-daniel- skrev:
East skrev:Ni hoppas på för mycket, vi var i samma sits förra året då vi fick möta Luleå och då hade dom ett bättre lag än ni har idag, hur det gick? ja vi gick vidare efter 4-0 i matcher! Som sagt ni är inte bättre än vad tabellen visar, liksom vad är det som gör att ni helt ologiskt skulle börja vinna allt nu när ni gjort en halvdan säsong?? :P
You just wait and see.
Men snälla, kom inte o säg att det var nån tändvätska för er, ni visste mycket väl att ni skulle få oss. Ja menar jag tar DIF varje dag före Frölunda.

För övrigt, vad patetiskt kenta är....vi lottade hahaha sämst!
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

East skrev:
-daniel- skrev:
You just wait and see.
Men snälla, kom inte o säg att det var nån tändvätska för er, ni visste mycket väl att ni skulle få oss. Ja menar jag tar DIF varje dag före Frölunda.

För övrigt, vad patetiskt kenta är....vi lottade hahaha sämst!
Tror du det behövs tändvätska? :roll:

Håller dock med dig om Kenta. Riktigt löjligt.
Kojak

Inlägg av Kojak »

East,

Det var Linköping eller Färjestad det stod emellan. Personligen trodde jag ni skulle välja Frölunda, men hade fel. Ingen fara, vi kommer göra vårat yttersta för att slå ut er.

Varför? För hatet till er och kärleken till DIF förenar oss i en kamp som gör att ni kommer ångra att ni valde oss!
Användarvisningsbild
Enbom

Inlägg av Enbom »

FYFAN VAD HÄRLIGT INTRO
Användarvisningsbild
East

Inlägg av East »

Självklart tror du på ditt lag, men innerst inne vet du vilka som är bäst, en tabell ljuger aldrig och det kommer nog att visa sig i våran matchserie, ni kommer skaka oss nån match men aldrig att ni går vidare.
Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

Bengan tror att vi kan skrälla :D

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2244&a=750291

(Om det nu är han dom har intervjuat, kan ju också vara han på bilden annars.)
Användarvisningsbild
East

Inlägg av East »

Micke Nylander skrev:East,

Det var Linköping eller Färjestad det stod emellan. Personligen trodde jag ni skulle välja Frölunda, men hade fel. Ingen fara, vi kommer göra vårat yttersta för att slå ut er.

Varför? För hatet till er och kärleken till DIF förenar oss i en kamp som gör att ni kommer ångra att ni valde oss!
Klart ni hatar oss, jag skulle också hata er om ni plockade våra bästa spelare :lol:
Skriv svar