Djurgårdens IF - Skellefteå AIK, 2/10 2007
-
Fan snart ska man sätta sig i bilen igen och åka dom där lååååånga 7 minuterna om det är lite köigtPalmgren skrev:Jag lider med dig, minst sagt!Peter Nilsson skrev:Men jag har ännu längre så jag åker på mindre matcher än dig...Palmgren skrev:Jag hatar och bo i Gävle och inte ha någon egen inkomst. Jag kan ju bara åka på typ tio matcher varenda säsong. VÄRLDELÖST!

-
Om man ändå kunde byta med dig..själv har jag 50 mil ditStocky skrev:Fan snart ska man sätta sig i bilen igen och åka dom där lååååånga 7 minuterna om det är lite köigtPalmgren skrev:Jag lider med dig, minst sagt!Peter Nilsson skrev:Men jag har ännu längre så jag åker på mindre matcher än dig...Palmgren skrev:Jag hatar och bo i Gävle och inte ha någon egen inkomst. Jag kan ju bara åka på typ tio matcher varenda säsong. VÄRLDELÖST!haha
Jag lider med dig! Hur kan man bo utanför 08?Peter Nilsson skrev:Om man ändå kunde byta med dig..själv har jag 50 mil ditStocky skrev:Fan snart ska man sätta sig i bilen igen och åka dom där lååååånga 7 minuterna om det är lite köigtPalmgren skrev:Jag lider med dig, minst sagt!Peter Nilsson skrev:Men jag har ännu längre så jag åker på mindre matcher än dig...Palmgren skrev:Jag hatar och bo i Gävle och inte ha någon egen inkomst. Jag kan ju bara åka på typ tio matcher varenda säsong. VÄRLDELÖST!haha

-
vil ossse gerne betale for steraming bor i københavn og kan kun se et par matcher om året
typ Gøteborg/malmø når de er i es og kommer til stockholm en gang om året for og se mit kære Dif betaler gerne betaler gerne for og se Dif på dator.
månge halsninger och mot victory i afton.
Floor/danmark
typ Gøteborg/malmø når de er i es og kommer til stockholm en gang om året for og se mit kære Dif betaler gerne betaler gerne for og se Dif på dator.
Floor/danmark
Mickey Johansson er konge.
- Remy Lebeau
Tror inte vi kommer ha några problem mot Skellefteå. Dock så måste jag varna om Kent McDonell. Otroligt giftig målskytt, som kommer avgöra en del matcher åt deras håll.
Skulle velat sett honom med Otto och Anger..
Tips DIF - Saik
5-1
Otto
Bengan
Bäcker
Dicken
Timmy
Skulle velat sett honom med Otto och Anger..
Tips DIF - Saik
5-1
Otto
Bengan
Bäcker
Dicken
Timmy
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Föstår dej. jobbigt.floor skrev:vil ossse gerne betale for steraming bor i københavn og kan kun se et par matcher om året
Floor/danmark
Skall försöka att fixa det men jag måste få hjälp. Den som kan fixa det kan ju fan tjäna minst 200 kr per match.
Så svårt kan det väll inte vara??
Goo for win!!