Gåtan Bremberg
-
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Riktigt skönt att han är tillbaka, även om man har känt sig lugn så har det även funnits lite tvivel att han kanske, kanske inte skulle komma tillbaka.
VÄLKOMMEN TILLBAKA LINKAN!
VÄLKOMMEN TILLBAKA LINKAN!
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
- Remy Lebeau
-
- blårandigt
- Säsongskort: Ja
Kan påvärka honom negatift med hans familjeproblem, vet själv hur de är att åka runt på banan med privata "problem"
Senast redigerad av blårandigt den 2007-09-02 21:21:52, redigerad totalt 1 gånger.
- Emil Svelander
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Tittar i backspegeln.
Skönt att Bremberg är med OSS igen och nödvändigt för de sportsliga resultaten.
Men jag sätter morgonkaffet i halsen när jag läser i DN att han verkligen var på väg till Ryssland, fast att ledningen sa att det INTE var så.
Om årets målsättning:
"-De som säger att det blir slutspel får stå för det själva. När jag frågar mig själv om målsättningen, så tänker jag istället att vi skall hålla oss undan kvalserien. Allt annat är bonus som jag ser det"
Vilka lag bör ni ha efter er i serien som du ser det?
-Luleå, Södertälje, Skellefteå, Mora och vi, Djurgården kommer att få slåss om platserna i botten."
Bremberg svarar även.
"-När jag skrev mitt treårskontrakt fick jag ett löfte från ledningen att det skulle satsas. Jag Hoppades att det skulle komma fler etablerade namn"
Till oss har ledningen sagt att det är INTE aktuellt med ryssland för Bremberg och man har sagt att det skall värvas klassspelare.
Uppenbarligen har inte ledningen hållt sitt löfte om satsning till Bremberg, uppenbarligen var det inte ärliga om Brembergs vilja att spela i Ryssland samt det har inte införlivat löftena om värvningar av klassspelare.
serien startar om 4 dagar...
Men jag sätter morgonkaffet i halsen när jag läser i DN att han verkligen var på väg till Ryssland, fast att ledningen sa att det INTE var så.
Om årets målsättning:
"-De som säger att det blir slutspel får stå för det själva. När jag frågar mig själv om målsättningen, så tänker jag istället att vi skall hålla oss undan kvalserien. Allt annat är bonus som jag ser det"
Vilka lag bör ni ha efter er i serien som du ser det?
-Luleå, Södertälje, Skellefteå, Mora och vi, Djurgården kommer att få slåss om platserna i botten."
Bremberg svarar även.
"-När jag skrev mitt treårskontrakt fick jag ett löfte från ledningen att det skulle satsas. Jag Hoppades att det skulle komma fler etablerade namn"
Till oss har ledningen sagt att det är INTE aktuellt med ryssland för Bremberg och man har sagt att det skall värvas klassspelare.
Uppenbarligen har inte ledningen hållt sitt löfte om satsning till Bremberg, uppenbarligen var det inte ärliga om Brembergs vilja att spela i Ryssland samt det har inte införlivat löftena om värvningar av klassspelare.
serien startar om 4 dagar...