Operation publikstöd!
-
Jag vet inte om det fins någn tråd för detta men.
Djurgårdens match uppe i Luleå den 27/10 ska jag gå på..det jag undrar är om det brukar vara några djugårdare där uppe eller om man typ kommer stå helt själv??
Hur som hellst kommer jag stå och hejja fram dif även om jag e själv!!
Jag e ingen svikare för mitt lag..även om det kanske e roligare med lite fler djurgårdare änn mig själv
Djurgårdens match uppe i Luleå den 27/10 ska jag gå på..det jag undrar är om det brukar vara några djugårdare där uppe eller om man typ kommer stå helt själv??

Hur som hellst kommer jag stå och hejja fram dif även om jag e själv!!

Jag e ingen svikare för mitt lag..även om det kanske e roligare med lite fler djurgårdare änn mig själv

-
1. DIF med stora versaler tack.corrado_boy skrev:Jag vet inte om det fins någn tråd för detta men.
Djurgårdens match uppe i Luleå den 27/10 ska jag gå på..det jag undrar är om det brukar vara några djugårdare där uppe eller om man typ kommer stå helt själv??![]()
Hur som hellst kommer jag stå och hejja fram dif även om jag e själv!!![]()
2. Försök med Matchtråden?
3. Varför lär du dig aldrig grammatik?
Jag är där... ses förmodligen inte.corrado_boy skrev:Jag vet inte om det fins någn tråd för detta men.
Djurgårdens match uppe i Luleå den 27/10 ska jag gå på..det jag undrar är om det brukar vara några djugårdare där uppe eller om man typ kommer stå helt själv??![]()

-
ok
Hur går det med Haussen? Försök få med så många polare,föräldrar och andra Djurgårdare som möjligt. I år ska vi visa att vi är med grabbarna/laget från början.
"Det är lång väg till sm-guldet"
"Det är lång väg till sm-guldet"
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
"Deras publik (de riktiga supportrarna) är – när de väl kommer, bäst i Sverige.
Ett fullsatt Hovet överröstar vilken landsortsklack som helst.
Problemet är att fansen så sällan orkar dyka upp på matcherna. Kanske blir det bättre i vinter, då 17 av 27 hemmatcher ska spelas på Hovet."
(Från Nyströms krönika i dagens expressen)
Ett fullsatt Hovet överröstar vilken landsortsklack som helst.
Problemet är att fansen så sällan orkar dyka upp på matcherna. Kanske blir det bättre i vinter, då 17 av 27 hemmatcher ska spelas på Hovet."
(Från Nyströms krönika i dagens expressen)
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Han vet säkert inte vad versaler betyder.stolpskott skrev:1. DIF med stora versaler tack.corrado_boy skrev:Jag vet inte om det fins någn tråd för detta men.
2. Försök med Matchtråden?
3. Varför lär du dig aldrig grammatik?
Underbart att så många köper säsongskort! Skulle vilja att de införde "Helgkortet" där bara helgmatcherna på hemmaplan var inkluderade.
Säg den glädje som varar
Jag är så jävla laddad nu. Denna säsongen ska vi faan visa alla hur jävla bra vi är på läktaren! (och isen)
Om det är lite folk i klacken, tveka inte, utan gå dit och hjälp till. På det sättet kommer fler dit matchen efter. Ni "äldre", var i klacken och hjälp dom yngre till att lära sig ramsorna osv. Alla är nybörjare någon gång.
Var på plats mot fbk så sjunger vi dom av isen!
Sjung för gamla Djurgår'n nu, sjung av hjärtat sjung!
Om det är lite folk i klacken, tveka inte, utan gå dit och hjälp till. På det sättet kommer fler dit matchen efter. Ni "äldre", var i klacken och hjälp dom yngre till att lära sig ramsorna osv. Alla är nybörjare någon gång.
Var på plats mot fbk så sjunger vi dom av isen!
Sjung för gamla Djurgår'n nu, sjung av hjärtat sjung!
- blårandigt
- Säsongskort: Ja
Det pratas om att tiden med Åke Bergdahl och att skrämma bort fansen.
väx upp nu inte var det Åkes fel att det var massa strul,,,
15 -18 åringar pratar om att dif ville inte ha dom,,,?????
ni var ju inte födda och kan ju inte tagit illa upp.
Jag vet som har barn som var med på den tiden att dom det gällde dom går på hockey idag
Ställ upp för DIF och skit i allt som man hört talats om
väx upp nu inte var det Åkes fel att det var massa strul,,,
15 -18 åringar pratar om att dif ville inte ha dom,,,?????
ni var ju inte födda och kan ju inte tagit illa upp.
Jag vet som har barn som var med på den tiden att dom det gällde dom går på hockey idag
Ställ upp för DIF och skit i allt som man hört talats om