Säsongen 2024/25
Säsongen 2024/25
Bra punkter! Fått med det mesta helt klart men kan väl lägga till något.
* Den mentala styrkan. Ett "moment" för mig var när vi går ut och städar av Löven både borta och hemma på fyra dagar. Tron på laget stärktes för mig och efter att ha skvalpat lite runt tredjeplatsen drog vi ifrån Löven och lät inte bik dra ifrån som etta. Även sista två matcherna när vi tar hem två vinster med kniven på strupen och därmed tar hem seriesegern. Match 6 mot tälje i semin ett annat exempel, ruskigt starkt trots mål i baken direkt. Finns många ex.
* Slutspelsspelare i form av Grewe och Berg. De går verkligen i bräschen i slutspelet och spelar för skölden. Sjukt viktiga.
Det har varit riktigt svårt att smälta att vi är i SHL. För bara någon dag sen tänkte jag "vann vi verkligen semin mot ssk?"
Finalen var ju en walk in the park såhär i efterhand.
De senaste dagarna har man så smått insett att vi är uppe igen. Så jäkla skönt!
* Den mentala styrkan. Ett "moment" för mig var när vi går ut och städar av Löven både borta och hemma på fyra dagar. Tron på laget stärktes för mig och efter att ha skvalpat lite runt tredjeplatsen drog vi ifrån Löven och lät inte bik dra ifrån som etta. Även sista två matcherna när vi tar hem två vinster med kniven på strupen och därmed tar hem seriesegern. Match 6 mot tälje i semin ett annat exempel, ruskigt starkt trots mål i baken direkt. Finns många ex.
* Slutspelsspelare i form av Grewe och Berg. De går verkligen i bräschen i slutspelet och spelar för skölden. Sjukt viktiga.
Det har varit riktigt svårt att smälta att vi är i SHL. För bara någon dag sen tänkte jag "vann vi verkligen semin mot ssk?"
Finalen var ju en walk in the park såhär i efterhand.
De senaste dagarna har man så smått insett att vi är uppe igen. Så jäkla skönt!
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 2024/25
100% enig Henkos.
Eklund & Frondell måste också nämnas. De har hela tiden eldat på "gubbarna* och solklart drivit det här laget framåt. Kom bort lite i slutspelet men har förstås en väldigt fin framtid framför sig.
Hela laget ska förövrigt hyllas. Finns så mycket att vara stolt och glad över.
Eklund & Frondell måste också nämnas. De har hela tiden eldat på "gubbarna* och solklart drivit det här laget framåt. Kom bort lite i slutspelet men har förstås en väldigt fin framtid framför sig.
Hela laget ska förövrigt hyllas. Finns så mycket att vara stolt och glad över.

Säsongen 2024/25
Verkligen, instämmer! : )-daniel- skrev: ↑2025-05-05 20:48:53 100% enig Henkos.
Hela laget ska förövrigt hyllas. Finns så mycket att vara stolt och glad över.![]()
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongen 2024/25
Antar att dom allsvenska klubbarna står i kö för att få Tylers underskrift. Bara att gratulera den klubben som får honom. En sann vinnare.
Spela fult
-
Säsongen 2024/25
Vad hände med domedagsprofeten "Djurgårdare i Norrland" som ständigt såg mörka moln och hinder i vår resa mot SHL? Har inte sett hen sedan avancemanget.
Säsongen 2024/25
Han la ner efter första matchen mot tälje.Kennholts slagskott skrev: ↑2025-05-08 15:30:31 Vad hände med domedagsprofeten "Djurgårdare i Norrland" som ständigt såg mörka moln och hinder i vår resa mot SHL? Har inte sett hen sedan avancemanget.
Säsongen 2024/25
Jag såg Kruger på tuben nyss. Mäktig man
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 2024/25
Snabbspolar gärna till September
Gillar inte sommar o folk som leker Fotboll
Gillar inte sommar o folk som leker Fotboll
The DIF ONE
Säsongen 2024/25
Alltså känslan när man går in i sportstats å ska "klicka i" Hockey VM för å följa lite resultat å man i samma veva kommer på att man kan "klicka ur" HockeyAllsvenskan 

Säsongen 2024/25
Kollade just igenom highlights från semi och final, det är fan ett under att man inte skrev in sig på psyket efter den där semifinalserien. Vilken jävla stress och ångest det var dom där veckorna, men euforin och lättnaden var brutal och värd all ångest såhär i efterhand.