Trea i interna poängligan och kontrakt till 17/18 (som han skrev på i höstas). Jag vet att vi tjatade på att du skulle berätta. Men detta känns högt osannolikt. Var det en trovärdig källa?Doyle skrev:Robert Nilsson... Men det verkar tyvärr inte stämmaTrist...
Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
- Jim Morrison
Ja, det hade varit för bra för att vara sant. Kontrakt till 2018 och trivs som fan i Schweiz. Var hörde du detta?Doyle skrev:Robert Nilsson... Men det verkar tyvärr inte stämmaTrist...
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
En kompis till nyår som känner honom. Men kände själv att det lät lite för bra.. Och det var som jag oxå skrev låter det för bra är det nog det oxå...
Angående Robert Nilsson rekommenderar jag det här:Doyle skrev:En kompis till nyår som känner honom. Men kände själv att det lät lite för bra.. Och det var som jag oxå skrev låter det för bra är det nog det oxå...
http://www.svt.se/sport/ishockey/nilsso ... -kapitel-1
Inget ont menat, men jag blev lite besviken över ryktet

- Doyle
Håller med är därför jag ville bespara er det.. Men vi får nu hoppas på andra kandidater som kanske kan vara minst lika värdefulla 

- Jim Morrison
Well, "holly shit" var det absolutDoyle skrev:Håller med är därför jag ville bespara er det.. Men vi får nu hoppas på andra kandidater som kanske kan vara minst lika värdefulla

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Haha precis. Den biten var ju sannJim Morrison skrev:Well, "holly shit" var det absolutDoyle skrev:Håller med är därför jag ville bespara er det.. Men vi får nu hoppas på andra kandidater som kanske kan vara minst lika värdefulla

Varför sa duuu...nu finns inget hopp kvar 
Skickas från min iPhone via Tapatalk

Skickas från min iPhone via Tapatalk
- Doyle
Lugn o fin...Större under har skett i världshistorien. I morgon kommer bomben i svensk hockey. Robban Nilsson klar för DIF. SORRY K.G !!! 

Reinfeldt.kaminor skrev:Va? Vem menar du?minalman skrev:Om det inte blir något bättre så får vi väl ta in Fredrik som blir ersatt av AKB i morgon. Han har i alla fall hjärtat på rätt ställe.
Trehörningens stolthet Mr Magics son mimi-Magic, klar för Dif!? Vore ju fränt som fan, vet inte hur mini är till sättet men med en så störtskön farsa borde det ju va bra och mini har ju hjärtat på rätt ställe!
Ja drömma går ju, vi får se vad KG och Putte hittar OM de hittar något öht. Kämpa!
Ja drömma går ju, vi får se vad KG och Putte hittar OM de hittar något öht. Kämpa!
Re: Sv: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första in
ja vi ska ju alltid snåla och köpa sista minuten....Mattias_87 skrev:Ryktas om spelare till alla lag förutom till DIF.
Skickat från min D6603 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
-
Re: Sv: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första in
Robban hade aldrig varit fel, jävligt schysst o trevlig snubbe ocksåDoyle skrev:Lugn o fin...Större under har skett i världshistorien. I morgon kommer bomben i svensk hockey. Robban Nilsson klar för DIF. SORRY K.G !!!

Hade förmånen att få lära känna honom under cs tiden o spelade med honom, möttes även upp på något birdie lan för läääänge sen..
Grymt sympatisk, djurgårdare o allmänt bra snubbe

Undra hur långt han hade kunnat gå om han skippat cs o sovit om nätterna :p
Skickat från min C6903 via Tapatalk
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
- SirDIFalot
Låter tyvärr extremt osannolikt med tanke på att han nyss skrev långtidskontrakt i Schweiz.
Expert.
Kommer inte bli nått nyförvärv...