Ge oss ett namn.. Känner mig oerhört svältfödd just nu.. Spelar ingen roll om det bara är ett rykte!Doyle skrev:Känns lite tungt, lindrigt sagt. Nääej varken Jocke Lindström el Lehtonen är på radarn utan hade hoppats "Holly" skulle presenterats men ngt knasar, kanske fler intressenter klivit före i kön, skittråkigt isf. Hoppas K.G behärskar poker och sitter nu och blir snart synad...
Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
"Sidney" eller "Shea"ciirree skrev:Kan du inte bara säga förnamnet? Vi kommer ändå aldrig kunna gissa om han heter typ Johan eller nåt vanligtDoyle skrev:Känns lite tungt, lindrigt sagt. Nääej varken Jocke Lindström el Lehtonen är på radarn utan hade hoppats "Holly" skulle presenterats men ngt knasar, kanske fler intressenter klivit före i kön, skittråkigt isf. Hoppas K.G behärskar poker och sitter nu och blir snart synad...
Expert.
- Jim Morrison
Doyle är ju årets trollare bara.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Sådär ja. Nu är det ju bara att lista ut efternamnetSirDIFalot skrev:"Sidney" eller "Shea"ciirree skrev:Kan du inte bara säga förnamnet? Vi kommer ändå aldrig kunna gissa om han heter typ Johan eller nåt vanligtDoyle skrev:Känns lite tungt, lindrigt sagt. Nääej varken Jocke Lindström el Lehtonen är på radarn utan hade hoppats "Holly" skulle presenterats men ngt knasar, kanske fler intressenter klivit före i kön, skittråkigt isf. Hoppas K.G behärskar poker och sitter nu och blir snart synad...

Ge oss ett nyförvärv nu, börjar nästan bli patetiskt. Efter att vi torskar imorgon (vunnit 4 bortamatcher på HELA säsongen) börjar det bli riktig tajtbralla nere i botten som vi då kommer att tillhöra.
Man tror att DIFs ledningen lär sig av sin historia men ICKE!
Man tror att DIFs ledningen lär sig av sin historia men ICKE!
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
In K G vi trust..
Blir för enkelt då hela jäkla forumet är fingfärdighetsproffs o nosar rätt på individen inom 5 sekunder. Så lugn, hoppet lever...
Blir för enkelt då hela jäkla forumet är fingfärdighetsproffs o nosar rätt på individen inom 5 sekunder. Så lugn, hoppet lever...
Det jobbigaste är ju att man väntat på detta sen i Oktober nån gång när KG besvarade SB angående rykten om Johan Larsson och Jacob Josefsson. Det är liksom 3 månader sen nu. Det är bara två månader kvar på säsongen så pengar lär ju finnas till en spetsspelare. Skon klämmer någon annanstans
- Doyle
[quote="Jim Morrison"]Doyle är ju årets trollare bara.[/
Troll, nja...skulle inte tro det...

Om KG droppar namnet innan dig, då kommer du förbli troll för ingen kommer tro dig om du skriver: "Det var han jag menade!" Så vi försöker bara hjälpa dig härDoyle skrev:Jim Morrison skrev:Doyle är ju årets trollare bara.[/

- Jim Morrison
Ta inte åt dig, även jag är svältföddDoyle skrev:Jim Morrison skrev:Doyle är ju årets trollare bara.[/

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Doyle
Det får jag isf leva med
Jag har precis samma frustration som ni att det inte händer ngt. Kunde dra till med vilken som helst av världens 100000 hockeyspelare o göra er nöjda. Men avstår

Jag har precis samma frustration som ni att det inte händer ngt. Kunde dra till med vilken som helst av världens 100000 hockeyspelare o göra er nöjda. Men avstår

- Doyle
Är ju teflonskrudad så det är lugntJim Morrison skrev:Ta inte åt dig, även jag är svältföddDoyle skrev:Jim Morrison skrev:Doyle är ju årets trollare bara.[/

-
Har han DIF anknytning då? ;PDoyle skrev:Är ju teflonskrudad så det är lugntJim Morrison skrev:Ta inte åt dig, även jag är svältföddDoyle skrev:Jim Morrison skrev:Doyle är ju årets trollare bara.[/
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Eller inte synad, om han bluffar....Doyle skrev:Känns lite tungt, lindrigt sagt. Nääej varken Jocke Lindström el Lehtonen är på radarn utan hade hoppats "Holly" skulle presenterats men ngt knasar, kanske fler intressenter klivit före i kön, skittråkigt isf. Hoppas K.G behärskar poker och sitter nu och blir snart synad...
- SirDIFalot
Tomas Ros ?@Rosenrasande 2m2 minutes ago
Frölunda förlorade slaget om Lehtonen. Men vinner de kampen om Marcel Hossa? Riga verkar släppa spelare nu. Pengakris.
Frölunda förlorade slaget om Lehtonen. Men vinner de kampen om Marcel Hossa? Riga verkar släppa spelare nu. Pengakris.
Expert.