HV71 - Djurgårdens IF, 6/3, 2012. Sista omgången.
Re: HV71 - Djurgårdens IF, 6/3, 2012. Sista omgången.
Edit: Skitsamma
Senast redigerad av Skywalker den 2012-03-07 00:07:59, redigerad totalt 1 gånger.
We can be Heroes http://www.youtube.com/watch?v=PTEj-uuLUw0
Beter man sig sådär förtjänar man fan skit tillbaka, jävla fitta att bemöta sina kunder sådär.lilleman skrev:
HATA LHC!
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
diftobbe89 skrev:Blablabla...
1. Leksand
2. Djurgården
3. Örebro
4. Timrå
5. Karlskoga
6. Västerås
Känns som ett rimligt scenario det där. Får hoppas du har rätt och att vi landar topp 2!
Du är en rätt stor man i mina ögon.lilleman skrev:Här kommer en liten reserapport...
Jag och min kompis stannade just i Linköping på en jävla mack.
Min kompis väntar i bilen medans jag ska in och köpa lite redbull, cola och en fet jävla godispåse.
Vi har alltså en DIF flagga hängandes ut genom fönstret och jag har på mig en fotbollsmatchtröja och en halsduk när jag går in och fyller på en fet jävla godispåse och chips och sånt.Jag kommer in på macken och killen som jobbar där står i sin fucking jävla LHC halsduk och i ett rent jävla hån sätter han på Sporten på tvn där de visar highligts från LHC matchen och så säger han " haha, kolla... Hur känns det?!" varpå jag häller ut hela jävla godispåsen på hans jävla kassa och går ut. Han börjar springa efter mig, varpå min polare går ut och vi ställer oss framför vår bil och sjunger " Spring spring Linköping" varpå han vänder och går in igen och börjar städa upp godiset. Jag skojjar faktiskt inte, hur sjukt det än låter.
Snart passerar vi Nyköping i den jobbigaste jävla hemresan någonsin,
HATA LHC!
- season
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
All heder. Ta ingen skitlilleman skrev:Här kommer en liten reserapport...
Min kompis väntar i bilen medans jag ska in och köpa lite redbull, cola och en fet jävla godispåse.
Vi har alltså en DIF flagga hängandes ut genom fönstret och jag har på mig en fotbollsmatchtröja och en halsduk när jag går in och fyller på en fet jävla godispåse och chips och sånt.Jag kommer in på macken och killen som jobbar där står i sin fucking jävla LHC halsduk och i ett rent jävla hån sätter han på Sporten på tvn där de visar highligts från LHC matchen och så säger han " haha, kolla... Hur känns det?!" varpå jag häller ut hela jävla godispåsen på hans jävla kassa och går ut. Han börjar springa efter mig, varpå min polare går ut och vi ställer oss framför vår bil och sjunger " Spring spring Linköping" varpå han vänder och går in igen och börjar städa upp godiset. Jag skojjar faktiskt inte, hur sjukt det än låter.
HATA LHC!

ALLTID, OAVSETT, FÖR EVIGT.
Måste ändå ge modo en eloge för det såg verkligen ut som att dom ville hjälpa oss (i alla fall efter lhc:s 3-2 mål)att slippa kvalserien.nästa så att det såg ut som att dom visade mer vilja att rädda oss än vi gjort under hela säsongen.man kunde nästa tro att det var dom som krigade för sin egen överlevnad,så all heder till tellan,anton forsberg(som räddade straffen mm) och nicky d och co för att ni försökte!
nu är det bara att se frammåt!det här ska vi klara av tillslut!
nu är det bara att se frammåt!det här ska vi klara av tillslut!
Kung lilleman! Det är rätt, visa vart skåpet stårlilleman skrev:Här kommer en liten reserapport...
HATA LHC!

Ännu inte smällt denna "nyhet", fan vad detta tog hårt. Värre än allt annat, fy fan. Jag var helt inriktad på en avslutning men så ska en skridsko paja mina förhoppningar. Skit sak, orkar inte!
"God"natt
snoddas skrev:nu är det bara att se frammåt!det här ska vi klara av tillslut!
Med den måltorka vi lider av blir det helvetiskt svårt. Man vinner inte om man inte gör mål. Det är den elaka sanningen.
Då sa jag till domaren på ren svenska: "Go home".
- Christer Abrahamsson
Det ska göra ont att möta Djurgården :
http://www.youtube.com/watch?v=ydao4l6Eb74
- Christer Abrahamsson
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Cred att du kunde gå därifrån. Med tanke på humöret jag var i efter matchen så skulle jag förmodligen slagit honom sönder och samman... O inte fan vill jag ha östergötapolisen efter mig!lilleman skrev:Här kommer en liten reserapport...
HATA LHC!
100% DJURGÅRDSJ***L
Nån snälla berätta hur kvalserien fungerar? Hur många lag är det? 4?
Hur många gånger möter man varandra?
HV71 - Djurgårdens IF, 6/3, 2012. Sista omgången.
- 6 lag (varav 5 är klara 6e blir klar genom förkval eller vad sjutton det heter, pågår just nu)Cendun skrev:Nån snälla berätta hur kvalserien fungerar? Hur många lag är det? 4?
- alla möter alla 2ggr - hemma en och borta en.
- totalt 10 matcher, lag 1 & 2 går upp i elitserien.
2014-04-07, vad hände?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Om det är som många spelare säger mest det mentala som avgör kvalet kan vi ju fan skita i att spela. Fan bara pinsamt att se småpojkarna vika ner sig match efter match efter match efter match efter...De lever fan i någon drömvärld där de tror att saker ska komma gratis till dem helt plötsligt.
http://www.mentalatips.com/artiklar/category.php?id=16
http://www.mentalatips.com/artiklar/category.php?id=16
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Det är livsviktigt att få en bra start i kvalserien. De lag som åkt ur eliten har ofta fallit pga att man slirat de första 3-5 matcherna.
Då hamnar man i en situation där man plötsligt måste vinna flera "måste" matcher och det är att göra kvalserien till ett onödigt stort helvete. Det måste vi undvika.
DIF måste ta tag i taktpinnen direkt och visa var skåpet skall stå. Vinna respekt direkt bland bonnagängen. Annars förvandlas de andra lagen till ett gäng hyenor.
Då hamnar man i en situation där man plötsligt måste vinna flera "måste" matcher och det är att göra kvalserien till ett onödigt stort helvete. Det måste vi undvika.
DIF måste ta tag i taktpinnen direkt och visa var skåpet skall stå. Vinna respekt direkt bland bonnagängen. Annars förvandlas de andra lagen till ett gäng hyenor.
Då sa jag till domaren på ren svenska: "Go home".
- Christer Abrahamsson
- Christer Abrahamsson
Mattias Andersson
Teemu Lassila
Stefan Ridderwall
Jesper Björck
André Mattsson
Mika Strömberg
Ronnie Pettersson
Christoffer Frohm-Björk
Antti-Pekka Lamberg
Jonas Liwing
Adam Andersson
Alexander Ribbenstrand
Erik Ryman
Fredrik Bremberg
Patric Hörnqvist
Jimmie Ölvestad
Nichlas Falk
Per Eklund
Johan Eneqvist
Andreas Engqvist
Marcus Kristoffersson
Christofer Löfberg
Henrik Nordfeldt
Kristofer Ottosson
Daniel Rudslätt
Patrick Thoresen
Christopher Thörn
Teemu Lassila
Stefan Ridderwall
Jesper Björck
André Mattsson
Mika Strömberg
Ronnie Pettersson
Christoffer Frohm-Björk
Antti-Pekka Lamberg
Jonas Liwing
Adam Andersson
Alexander Ribbenstrand
Erik Ryman
Fredrik Bremberg
Patric Hörnqvist
Jimmie Ölvestad
Nichlas Falk
Per Eklund
Johan Eneqvist
Andreas Engqvist
Marcus Kristoffersson
Christofer Löfberg
Henrik Nordfeldt
Kristofer Ottosson
Daniel Rudslätt
Patrick Thoresen
Christopher Thörn
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Måste säga att det är extremt märkligt att Otto inte kunde spela igår. Vad var anledningen? Vår viktigaste utespelare, som spelat alla andra matcher, måste kunna spela viktigaste matchen i klubbens historia. Oavsett åkomma. Det handlar om att göra ALLT för att vinna.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.