Challe Berglund

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
elklingo

Re: Challe Berglund

Inlägg av elklingo »

Nu tycker jag vi alla sluter upp bakom Challe istället, jävla trams att sitta här och gnälla när Challe till 100% vill satsa på tränarrollen - som ju alla i grund och botten har begärt. Antingen sportchef eller tränare. Jag tror ni är ute på djupt vatten om ni tror Säcken kan komma in i det här läget och göra underverk. Skärpning!
Användarvisningsbild
bastis7
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av bastis7 »

FOC Farsta skrev:ni fattar att vi håller på att bli nya leksand va?

Snarare nya Huddinge!
Användarvisningsbild
Vikas

Inlägg av Vikas »

bastis7 skrev:
FOC Farsta skrev:ni fattar att vi håller på att bli nya leksand va?

Snarare nya Huddinge!
Snarare nya Bajen!
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

elklingo skrev:Nu tycker jag vi alla sluter upp bakom Challe istället, jävla trams att sitta här och gnälla när Challe till 100% vill satsa på tränarrollen - som ju alla i grund och botten har begärt. Antingen sportchef eller tränare. Jag tror ni är ute på djupt vatten om ni tror Säcken kan komma in i det här läget och göra underverk. Skärpning!
Definitionen av blind tro?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

Inlägg av SirDIFalot »

elklingo skrev:Nu tycker jag vi alla sluter upp bakom Challe istället, jävla trams att sitta här och gnälla när Challe till 100% vill satsa på tränarrollen - som ju alla i grund och botten har begärt. Antingen sportchef eller tränare. Jag tror ni är ute på djupt vatten om ni tror Säcken kan komma in i det här läget och göra underverk. Skärpning!
Det är svårt att supporta ett beslut som man genuint tror är åt helvete för hela föreningen.

99% av alla här (tror jag sett en skribent som vill annat) har velat att Challe bara tar sportchefsrollen. Inte att han väljer en av dom, men det spelar ingen roll vilken..

Jag tror inte Säcken skulle göra underverk. Men ligger man 9:a med den här truppen efter 19 omgångar så är det jäääävligt svårt att gå in och göra ett sämre jobb.
Expert.
B.I.B.A

Inlägg av B.I.B.A »

Snälla ni som kan gå på mötet imorgon. Acceptera inte detta. Höj rösterna. Var arga. Det har gått för långt nu. Med den här styrelsen går vi aldrig upp igen. De inte bara vägrar acceptera sina misstag, de upprepar dem och står fast vid sina usla lösningar.

Challe Berglund. Vilken patetisk tränare.

Jag har sett tillräckligt av både sir Charles och vår nya styrelse. De måste bara väck!
Avgå Jocke.
Användarvisningsbild
Alexander

Inlägg av Alexander »

Känns som att många förutsätter att Challe är helt dum i huvet eller naiv som väljar att ha kvar tränarrollen. Han måste ju själv tro på de han sysslar med annars skulle han inte fortsätta som tränare, jag personligen hade gärna sätt han ta rollen som sportchef men nu är det som det är
förevigtdjurgården

Inlägg av förevigtdjurgården »

FFFFMMMMMMLLLL
25/4-2025
Användarvisningsbild
Alexander

Inlägg av Alexander »

B.I.B.A skrev:Snälla ni som kan gå på mötet imorgon. Acceptera inte detta. Höj rösterna. Var arga. Det har gått för långt nu. Med den här styrelsen går vi aldrig upp igen. De inte bara vägrar acceptera sina misstag, de upprepar dem och står fast vid sina usla lösningar.

Jag har sett tillräckligt av både sir Charles och vår nya styrelse. De måste bara väck!
Hur hade du tänkt lösa det då? Bojkott?
Användarvisningsbild
Jepe

Challe Berglund

Inlägg av Jepe »

Tror det som talar emot Challe som tränare i DIF är hans enorma DIF-hjärta! Tror heller inte att det är bra att vara coach för spelare som man själv spelat med! Tror däremot att det kan vara bra i rollen som sportchef.

Än är nog inte det sista ordet sagt...
2014-04-07, vad hände?
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Alexander skrev:Känns som att många förutsätter att Challe är helt dum i huvet eller naiv som väljar att ha kvar tränarrollen. Han måste ju själv tro på de han sysslar med annars skulle han inte fortsätta som tränare, jag personligen hade gärna sätt han ta rollen som sportchef men nu är det som det är
Trodde han inte helhjärtat på det innan eller? Han är ju dum i huvudet om han tror att han kan ta upp DIF till elitserien med sina tränarkunskaper. Helt jävla väck.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
B.I.B.A

Inlägg av B.I.B.A »

Alexander skrev:
B.I.B.A skrev:Snälla ni som kan gå på mötet imorgon. Acceptera inte detta. Höj rösterna. Var arga. Det har gått för långt nu. Med den här styrelsen går vi aldrig upp igen. De inte bara vägrar acceptera sina misstag, de upprepar dem och står fast vid sina usla lösningar.

Hur hade du tänkt lösa det då? Bojkott?
På grund av jobb och geografiska skäl så kan jag inte komma på mötet imorgon. Givetvis får vi inte bort styrelsen imorgon. Uppenbarligen är Challe kvar.

Det jag ville ha sagt: Försvinner inte den senare parten inom kort så är vi dödsdömda och om styrelsen inte förstår det så är de själva ett lika stort problem.
Avgå Jocke.
Användarvisningsbild
Alexander

Inlägg av Alexander »

Jim Morrison skrev:
Alexander skrev:Känns som att många förutsätter att Challe är helt dum i huvet eller naiv som väljar att ha kvar tränarrollen. Han måste ju själv tro på de han sysslar med annars skulle han inte fortsätta som tränare, jag personligen hade gärna sätt han ta rollen som sportchef men nu är det som det är
Trodde han inte helhjärtat på det innan eller? Han är ju dum i huvudet om han tror att han kan ta upp DIF till elitserien med sina tränarkunskaper. Helt jävla väck.
Om du kunde läsa hans tankar, hur tror du han resonerar, seriöst tack
Användarvisningsbild
Jepe

Challe Berglund

Inlägg av Jepe »

@MrMadhawk: Jag tror inte sista ordet är sagt när det gäller ledarsidan i Djurgården. Bara säger.
2014-04-07, vad hände?
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Alexander skrev:
Jim Morrison skrev:
Om du kunde läsa hans tankar, hur tror du han resonerar, seriöst tack
"jag har för mycket stolthet för att avgå, även om det vore bäst sportsligt för DIF."

Seriöst, vilken löjlig jävla fråga.
Skriv svar