Pucko kan du va själv. Är du från Lule.Metal Machine skrev:Ja, för de var ju de matcherna jag syftade på, eller hur? Pucko...kaminor skrev:Nä, han har ju inte spelat på några matcher pga. sjukdom, då är det svårt att göra nytta...Metal Machine skrev:Jag måste för övrigt ge ett stort plus till Krüger i dag. Jag tycker inte att han har gjort så mycket nytta på slutet, men fyfan vad bra han var i dag! Tyvärr så räckte det inte ändå.
K7: Luleå HF - Djurgårdens IF, 20/3 2011
Re: K7: Luleå HF - Djurgårdens IF, 20/3 2011
Synd för övrigt att det här var Krügers sista match i Djurgården på länge.
Tack för allt Marcus, och känn dig varmt välkommen om du en vacker dag längtar hem!
Tack för allt Marcus, och känn dig varmt välkommen om du en vacker dag längtar hem!
Vad är det skogstrollet refererar till?! Herregud vilken kärring han är Thomas Berglund.Nån jävla idiot skrev:”De har piskat upp stämningen”
– Jag kommer ihåg Modo. Då gjorde de också anmälningar mot våra spelare vilket gav oss energi. Det är samma sak med Djurgården nu. Sånt ger oss tändvätska, sade assisterande tränaren Thomas Berglund.
– De har piskat upp stämningen de senaste dagarna och det har gjort sitt. Vi är otroligt taggade, sade Fabricius innan avgörandet.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
Jag behöver inte tillägga något, ditt beteende talar för sig självt.kaminor skrev:Pucko kan du va själv. Är du från Lule.Metal Machine skrev: Ja, för de var ju de matcherna jag syftade på, eller hur? Pucko...

-
Då får du väl be de övriga att inte vara så förbannat dryga. Fatta att vi just har torskat en blytung match nu, det är verkligen inte rätt tillfälle att göra sig lustig!!!!
Och du kan sluta upp med att kalla andra Djurgårdare för pucko, eller hur?Metal Machine skrev:Då får du väl be de övriga att inte vara så förbannat dryga. Fatta att vi just har torskat en blytung match nu, det är verkligen inte rätt tillfälle att göra sig lustig!!!!
Vafan, hur folk ens orkar.
Håller med, avstängningarna tog hårdare på DIF, Ölvestad och den kulturbärare han gör skillnad, det fick vi se bevis på när en matchotränad Ölvestad klev in och vände tillbaka från 3-0 till 3-3....Bigge skrev:Skyller förlusten på luleås anmälningar..
Med Ölvestad i laget hade vi vunnit.
Vi förlorade 3 matcher utan honom
Och vann 3 med honom i laget..
nej, inte ens det lyckas bedöva min ilska,smärta,tomhet efter förlorat mot ett sånt tråkigt,ruttet äckligt jävla skitlag som Luleå.
Min ilska och hat mot hv är inget jämfört med det hat jag känner just nu mot luleå.
Hur fasiken kan det va att domarna bara bedömde att DIF gjorde ojusta saker på isen idag?
Lägg därtill backarnas oförmåga tat få ut pucken i slutet av tredje i BP.
Tänk om vi hade fått göra ett i tom bur..
Bulan Berglund (käften dvärgjävel), du kan skatta dig lycklig om du inte springer på mig i en mörk gränd, Osten Bergström, ditt jävla inavel, du har sjunkigt lägre än sandlådenivån, du borde gömma dig under en sten din JÄVLA PAJAS!
Senast redigerad av Caveman den 2011-03-21 01:03:41, redigerad totalt 10 gång.
Vi tar alla förluster på olika sätt. Jag blir lite av varje beroende på vilket stadium av sorg jag befinner mig i.Metal Machine skrev:Då får du väl be de övriga att inte vara så förbannat dryga. Fatta att vi just har torskat en blytung match nu, det är verkligen inte rätt tillfälle att göra sig lustig!!!!
-
Man bemöter som man blir bemött. Bara för att man kallar sig Djurgårdare kommer man inte undan med vad som helst...Kentta skrev:Och du kan sluta upp med att kalla andra Djurgårdare för pucko, eller hur?Metal Machine skrev:Då får du väl be de övriga att inte vara så förbannat dryga. Fatta att vi just har torskat en blytung match nu, det är verkligen inte rätt tillfälle att göra sig lustig!!!!
Vafan, hur folk ens orkar.
Allvarligt. Tycker du att du bemötte som du blev bemött. Ja, det var ju verkligen en personlig förolämpning jag kom med.Metal Machine skrev:Man bemöter som man blir bemött.
Nu låter du ju som en lulebo på riktigt. Skicka in ett klagomål till disciplinnämnden vetja.Metal Machine skrev:Bara för att man kallar sig Djurgårdare kommer man inte undan med vad som helst...
Visste inte att det var forumets känsligaste medlem jag hade att göra med. Godnatt.
CAT FIGHT!
ta det lugnt. Metal Machine och jag hade vår dust angående flaggor och klack/ståplats. vi är OK nu.

ta det lugnt. Metal Machine och jag hade vår dust angående flaggor och klack/ståplats. vi är OK nu.

-
Det är lätt att vara dryg framför datorskärmen... Jag tar ingen skit, ni kan träffa mig när ni vill. Det är bara att boka ett möte...
Hahaha, asså vafan, visst att folk tar förluster på olika sätt, men det här är ju bara löjligt!Metal Machine skrev:Det är lätt att vara dryg framför datorskärmen... Jag tar ingen skit, ni kan träffa mig när ni vill. Det är bara att boka ett möte...

-
Det sista var dock ett försök till skämt. Nej, jag vet att jag överreagerar ibland och då måste man kunna skämta om det. Allvarligt, jag bör nog lägga mig nu...