Säsongen 2010/2011
Re: Säsongen 2010/2011
Haha, sms:et man fick idag var framställt som om det är världens frälsare som kommer tillbaka snart. Och så var det Stefan Ridderwall.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Min första tanke var, vem fan har dom värvat nudå? Trodde det skulle stå att man tagit Anger till nåder och hoppas att han ska få fart på Ölve och Otto...känns som om det inte hade varit helt osannolikt med dagens värvningspolicy. Gärna ge han 300papp också.Mäklaren skrev:Haha, sms:et man fick idag var framställt som om det är världens frälsare som kommer tillbaka snart. Och så var det Stefan Ridderwall.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Mark måste givetvis få fortsatt förtroende nu, det är knappast pga honom vi förlorat på slutet. Riddarn kan sakta få matchas in, men just nu känns Owuya som given etta. Allt annat är tjänstefel.
- DIF_Soldier
Om Nisse är illa skadad är det bara hugga som bara satan efter Hannula.
Säg den glädje som varar
Nu e inte jag såå insatt... Men vem är den här matt murley då?
8 hemmamatcher på de kommande 11 matcherna, inräknat med globenmatchen. Nu måste vi lyfta i tabellen.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Sant. Den bästa ska stå, oavsett namn på ryggen.SkönaDjurgårn skrev:Svart att saga men jag har inga problem med att Mark far fortsatt fortroende! Men alla kommer fa sina chanser sa det dar kommer nog losa sig sjalvt. Den som spelat bast star, helt enkelt.
Vore dock kul att fa se Tim i en hel match men det blir ju svarare nu nar Riddarn ar tillbaka.
Jag tror på att Riddarn blir etta till slut. Men får däremot Owuya koll på returerna framöver kan han ta förstaspaden. Han är lika bra på att stoppa puckar som han släpper livsfarliga returer.
(ok, fritt fram att börja såga mig för att jag kritiserat Marks spel

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
BOMBOM BOUCHARD skrev:Sant. Den bästa ska stå, oavsett namn på ryggen.SkönaDjurgårn skrev:Svart att saga men jag har inga problem med att Mark far fortsatt fortroende! Men alla kommer fa sina chanser sa det dar kommer nog losa sig sjalvt. Den som spelat bast star, helt enkelt.
Vore dock kul att fa se Tim i en hel match men det blir ju svarare nu nar Riddarn ar tillbaka.
Jag tror på att Riddarn blir etta till slut. Men får däremot Owuya koll på returerna framöver kan han ta förstaspaden. Han är lika bra på att stoppa puckar som han släpper livsfarliga returer.
(ok, fritt fram att börja såga mig för att jag kritiserat Marks spel)
Håller med dig till fullo , tror inte det är någon som tycker Owuya ser 100 % ut alla gånger, men det gjorde inte Ridderwall heller när han spelade nu i början på säsongen. Bara vi kniper 6 poäng nu nästa vecka så får han svaja hur mycket som helst.
-daniel- skrev:Mark måste givetvis få fortsatt förtroende nu, det är knappast pga honom vi förlorat på slutet. Riddarn kan sakta få matchas in, men just nu känns Owuya som given etta. Allt annat är tjänstefel.
Owuya är klar etta! Blir besviken om han inte står mot gnaget...
-
Stort grattis till landslagsplatsen, Krüger! Kör hårt nu för fan och visa var Djurgårdsskåpet ska stå!
-
Måste säga att jag tycker att det är lite konstigt att exempelvis en spelare som Jämtin går före Tjärna efter den här säsongsinledningenWayne skrev:Stort grattis till landslagsplatsen, Krüger! Kör hårt nu för fan och visa var Djurgårdsskåpet ska stå!

Men som du säger, grattis Krüger!
100% DJURGÅRDSJ***L
Helt obegripligt att Krüger är uttagen i landslaget. Har varit riktigt dålig genomgående hela säsongen.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Håller med att det känns konstigt att Jämtin vart uttagen. Kul att Kruger fick chansen
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
För oss vanliga människor så är det ett stort frågetecken, men Mårts är väl fortfarande förtjust i Jämtin sen deras tid i hv. Sen så är ju båda råttor så det här är väl ingen direkt större chock.kotten skrev:Håller med att det känns konstigt att Jämtin vart uttagen. Kul att Kruger fick chansen
2014-04-07, vad hände?