DIFTV - frågor och önskemål
Re: DIFTV - frågor och önskemål
Tycker att det var en riktigt skaplig intervju med Persson. Bra där.
Född till sportchef.
- reservjesus
Hoppas det kommer upp lite klipp från första isträningen, sånt brukar uppskattas.
clowns to the left of me, jokers to the right
- Lakrisal
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Tyvärr var inga kameror på plats idag, bara lilla jag, så några bilder eller klipp från första passet kommer tyvärr inte.
- SirDIFalot
Ingen DIFTV från första isträningen? Jaha. Det hade man ju förväntat sig. Synd och ärligt talat ganska dåligt.Lakrisal skrev:Tyvärr var inga kameror på plats idag, bara lilla jag, så några bilder eller klipp från första passet kommer tyvärr inte.
Expert.
Fenomenalt dåligt.
Utrusta målvaktstränaren eller materialaren med en kamera.
Utrusta målvaktstränaren eller materialaren med en kamera.
Född till sportchef.
- SirDIFalot
- Daniel942
Faktiskt sjukt dåligt. Så ska det inte gå till.SirDIFalot skrev:Ingen DIFTV från första isträningen? Jaha. Det hade man ju förväntat sig. Synd och ärligt talat ganska dåligt.Lakrisal skrev:Tyvärr var inga kameror på plats idag, bara lilla jag, så några bilder eller klipp från första passet kommer tyvärr inte.
DIF!
Det är så jävla dåligt att jag saknar ord för det. Första ispasset SKA sändas och dokumenteras. Men näeh, semester..
Hade förväntat mig intervjuer med Linkan, Timmy, Granath, Sörensen och Challe. Plus några spelklipp. Istället får vi ingenting. Skandalöst!
- DIF_Soldier
Inget från första isträningen och ingen videointervju med Otto.
Jag förstår att det har tvingats till nedskärningar och sånt, men ärligt talat har difhockey.se skött oerhört dåligt sedan Alexandersson slutade.
Fick han sparken för att han skrev för mycket eller vad är grejen?
Jerker Dammbro är bra konstig.
Jag förstår att det har tvingats till nedskärningar och sånt, men ärligt talat har difhockey.se skött oerhört dåligt sedan Alexandersson slutade.
Fick han sparken för att han skrev för mycket eller vad är grejen?
Jerker Dammbro är bra konstig.
Säg den glädje som varar
Kan bara instämma att det är en besvikelse. Nej, AS är ingen ursäkt. Här är ett klockrent fall där man måste satsa för att hålla uppe hockeypulsen och publiksiffrorna.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- SirDIFalot
Exakt. En stendöd hemsida bidrar inte till biljettförsäljning och drag.sensei skrev:Kan bara instämma att det är en besvikelse. Nej, AS är ingen ursäkt. Här är ett klockrent fall där man måste satsa för att hålla uppe hockeypulsen och publiksiffrorna.
Expert.
- Lakrisal
I don't know what to tell you. Jag var där för att göra en intervju, thats it. Det är ju egentligen semesterstängt på kansliet tills på måndag, vem som har planerat det kan jag inte svara på.
- SirDIFalot
Ja, det var bra gjort Lakrisal.Lakrisal skrev:I don't know what to tell you. Jag var där för att göra en intervju, thats it. Det är ju egentligen semesterstängt på kansliet tills på måndag, vem som har planerat det kan jag inte svara på.
Men det är lite pinsamt att det enda DIF hockeys mediaavdelning gör inför ispremiären är att skicka det EN praktikant. Inget ont om det du gjorde dock.
Expert.
@OSkillmo Tyvärr inte från i dag. Desto mer kommer i morgon. Vi arbetar också på livelösning för att sända öppna träningen men inget klart.
Saxat från DIFhockeys twitter.
Saxat från DIFhockeys twitter.