Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Tveksamt om det är Hannula, honom behöver väl Challe knappt scouta?
Kan inte rå för att jag är näst intill perfekt
Känns bra ändå att det kommer en artikel om hur Challe tänker kring laget och sådär. Han nämner ju också att han vill ta det extra försiktigt med fansens pengar, riktigt bra.
Nu säger han ju också att han varit i Finland, kanske kan förvänta sig någon i truppen snart då.
Vem kan det vara, nån gissnig förutom Hannula?
Nu säger han ju också att han varit i Finland, kanske kan förvänta sig någon i truppen snart då.
Vem kan det vara, nån gissnig förutom Hannula?
- Jim Morrison
Varför skulle Mika Hannula vara på tapeten bara för att Challe har besökt Finland?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Mark Owuya i kontakt med Djurgården | Djurgården | Allsvenskan | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 7922266.ab
VI ÄR TILLBAKA!!!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Därför att Rocky3000 alltid hittar ett sätt att få in Hannula i diskussionen 39 gånger om året.
Personligen tror jag att Owuya väljer Djurgården framför någon annan klubb i SHL, för här värvas han ju knappast till att vara andramålvakt. Dessutom säger han ju att han alltid har en dialog med Djurgården så där bör förstavalet ligga - om inte Skellefteå eller Luleå exempelvis lägger upp något monsterkontrakt. Det lär ju inte hända!
Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
Varför alls?Jim Morrison skrev:Varför skulle Mika Hannula vara på tapeten bara för att Challe har besökt Finland?
Sv: Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första
Åååååh hoppas det är sant!!robin975 skrev:Mark Owuya i kontakt med Djurgården | Djurgården | Allsvenskan | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet

Sent from my C6603 using Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Spelar Daniel Widing ff i Finland..Kan han isf vara på Challes lista..Långsökt men han trivdes i DIF om jag inte är ute o cyklar..
Jag ser gärna Mark i DIF. Målvaktsproblemet är kanske inte vårt största problem, men det är ett problem i laget. Vi har två duktiga målvakter, men med Mark i form får vi en riktigt bra målvakt som kan hjälpa oss vinna dessa jävla x matcher.
Dock så är jag tveksam till om vi verkligen har pengar till det som behövs. Mark lär knappast komma hit gratis och dessutom behöver vi få in en forward. Våra top 6 forwards står och stampar, vi behöver få in någon som kan producera poäng och hjälpa dem andra komma igång.
Dock så är jag tveksam till om vi verkligen har pengar till det som behövs. Mark lär knappast komma hit gratis och dessutom behöver vi få in en forward. Våra top 6 forwards står och stampar, vi behöver få in någon som kan producera poäng och hjälpa dem andra komma igång.
Förra gången hade han 300 000/mån, tar gärna imot honom ifall han kan lira för 30 000!Doyle skrev:Spelar Daniel Widing ff i Finland..Kan han isf vara på Challes lista..Långsökt men han trivdes i DIF om jag inte är ute o cyklar..
Widing lika så Hannula är pengakåta, men att gissa på Widing var en otroligt bra gissning, för han är en avgörare, och en sådan lirare behöver vi verkligen.MJ25 skrev:Förra gången hade han 300 000/mån, tar gärna imot honom ifall han kan lira för 30 000!Doyle skrev:Spelar Daniel Widing ff i Finland..Kan han isf vara på Challes lista..Långsökt men han trivdes i DIF om jag inte är ute o cyklar..
Dragan Umi?evi? hur trivs han i Finland? Han har ju lirat med Jocke Eriksson i SSK, det måste ses som en fördel då kemin finns där.
Bara för att Dragan har lirat med Jocke i samma lag betyder det inte att dom har bra kemi mellan varandra, speciellt inte efter så många år.Rocky3000 skrev:Widing lika så Hannula är pengakåta, men att gissa på Widing var en otroligt bra gissning, för han är en avgörare, och en sådan lirare behöver vi verkligen.MJ25 skrev:Förra gången hade han 300 000/mån, tar gärna imot honom ifall han kan lira för 30 000!Doyle skrev:Spelar Daniel Widing ff i Finland..Kan han isf vara på Challes lista..Långsökt men han trivdes i DIF om jag inte är ute o cyklar..
Dragan Umi?evi? hur trivs han i Finland? Han har ju lirat med Jocke Eriksson i SSK, det måste ses som en fördel då kemin finns där.
I övrigt känns Dragan som en jävligt osexig värvning i nuläget.
Widings facit med 5 poäng på 21 matcher är väl ingen höjdare i Finland, men i HA skulle han troligtvis vara en toppspelare, det tror jag absolut. Frågan är om han fortfarande bara tänker på pengar eller inte.
Är ingen större beundrare av vare sig Widing eller Dragan, men om man skulle tvingas välja hade jag nog gått på Dragan. Tror han har störst chans att göra väldigt mycket poäng i en serie som Allsvenskan och dessutom offensivt få igång en lina.
Widing jobbar hårdare, men om vi börjar räkna på potentiella poäng tror jag Dragans högstanivå är högre.
Widing jobbar hårdare, men om vi börjar räkna på potentiella poäng tror jag Dragans högstanivå är högre.