Cehlin har väl haft en väldig otur med skador, när han är frisk och hel så platsar han absolut i AHL.1962FenderStrat skrev:Vill vi verkligen ha in Cehlin? Platsar ju inte ens i AHL, och EHCL är väl ungefär i samma nivå som Div1, eller HA som absolut bäst.
I så fall tycker jag Guters gamla polare Greger är mer intressant:
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=4548
Nyligen uppkallad till AHL, verkar kunna prestera på den nivån.
Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
Som 87 säger så har han haft otur med skador, först var det höftoperation och sen blodpropp efter det. Han fick alltså en riktigt seg start av säsongen och blev sedan nedskickad till ECHL, efter lite tid så kommer han säkerligen vara uppe och snurra i AHL igen.#87 skrev:Cehlin har väl haft en väldig otur med skador, när han är frisk och hel så platsar han absolut i AHL.1962FenderStrat skrev:Vill vi verkligen ha in Cehlin? Platsar ju inte ens i AHL, och EHCL är väl ungefär i samma nivå som Div1, eller HA som absolut bäst.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Det gjorde inte Fällström heller. Och Cehlin producerade rätt bra här senast och är bara 23 år.1962FenderStrat skrev:Vill vi verkligen ha in Cehlin? Platsar ju inte ens i AHL, och EHCL är väl ungefär i samma nivå som Div1, eller HA som absolut bäst.
Sen fick deras AHL-lag stor förstärkning på "hans" platser i år. Åberg och Arvidsson för att nämna två.
Expert.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
Ros tippar Regin eller Lehtonen. Kan det ligga något i det?
Edit: Han "hoppas" vi gör det.
Edit: Han "hoppas" vi gör det.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Ser gärna Regin om det går, han bör kunna bidra rätt rejält. Lehtonen har väl kontrakt med SAIK eller har de brutit kontraktet?minalman skrev:Ros tippar Regin eller Lehtonen. Kan det ligga något i det?
- SirDIFalot
Han skulle jag inte ha något emot, till rätt pris.Rix skrev:Ser gärna Regin om det går, han bör kunna bidra rätt rejält. Lehtonen har väl kontrakt med SAIK eller har de brutit kontraktet?minalman skrev:Ros tippar Regin eller Lehtonen. Kan det ligga något i det?
Expert.
Inte jag heller, men känns som det finns en risk att det kommer kosta mer än det smakar, hans nuvarande kontrakt lär inte vara billigt att lösa.SirDIFalot skrev:Han skulle jag inte ha något emot, till rätt pris.Rix skrev:Ser gärna Regin om det går, han bör kunna bidra rätt rejält. Lehtonen har väl kontrakt med SAIK eller har de brutit kontraktet?minalman skrev:Ros tippar Regin eller Lehtonen. Kan det ligga något i det?
- SirDIFalot
När "tipppade" Ros på Regin eller Lehtonen förresten?
Expert.
- Jim Morrison
Han gjorde inte det. Fick en fråga under liverapporteringen(sportbladet) av matchen där någon undrade vem Ros hoppades på.SirDIFalot skrev:När "tipppade" Ros på Regin eller Lehtonen förresten?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Någon fråga honom vilka han hoppas DIF värvar i live-rapporteringen. Han svara Regin och Lehtonen. Har hört att Lehtonen kan vara på väg bort också så inte helt taget ur luften antar jag.
Ett helvete att följa DIF på knackig lina i de lappländska fjällen.
Ett helvete att följa DIF på knackig lina i de lappländska fjällen.
Challe fick frågan redan i våras om han va intresserad av Lehtonen. Hur nära de var vet jag inte. Han sa det i någon CHL sändning med SVT i höstas.
Ros på Twitter:
"@Rosenrasande: Douglas Murray kommer börja träna med en ny klubb. Vilken berättar jag under onsdagen. Det är inte Brynäs. #cliffhanger"
"@Rosenrasande: Douglas Murray kommer börja träna med en ny klubb. Vilken berättar jag under onsdagen. Det är inte Brynäs. #cliffhanger"
- Jim Morrison
Johan Larsson besviken på Sabres.
22-åringen fick nyligen chansen i NHL av Sabres, men spelade väldigt sporadiskt och blev härom dagen återigen nedskickad till farmarlaget Rochester Americans. Han summerar tiden i Buffalo kortfattat.
– Förtroendet var inte där, säger han till Rochester Democrat and Chronicle.
– Jag kände att min tid skulle komma, men sedan satte de ned mig i fjärdekedjan igen.
http://www.hockeysverige.se/2015/01/07/ ... -inte-dar/I somras sade han till hockeysverige.se att hans målsättning var att spela till sig en topp sex-roll i NHL. Den rollen har han aldrig ens testats i. Nu vet han inte vad han ska tro om framtiden.
– Det är sent på säsongen och det här är mitt sista år på kontraktet, så det är svårt att svara på det, säger Larsson.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SirDIFalot
Ohh nu börjar man ju hoppas igen.
Edit:
Patrick Cehlin reassigned to Milwaukee
Edit:
Patrick Cehlin reassigned to Milwaukee
Expert.
- ANTECKNINGSBLOCK
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Varför denna hets att panikvärva diverse olika legoknektar från usa/finland?
Det som gör oss så brutalt starka i år är gruppsammanhållningen.
Låt modo, leksand m.m försöka värva sig ur deras kris.
Det som gör oss så brutalt starka i år är gruppsammanhållningen.
Låt modo, leksand m.m försöka värva sig ur deras kris.