Då behåller jag hellre Zabel.klintan85 skrev:Hur kan Kenta Johansson vara inavel bara för att han har spelat i DIF? Det är väl inge fel med en tränare som har stora meriter men som samtidigt har stort hjärta för DIF och samma gäller Säcken.pulverapa skrev:Ska vi verkligen gå i samma fälla återigen? Nä, nu får det vara slut på inaveln!klintan85 skrev:Jag tycker att man antingen ska ta in säcken eller Kenta Johansson som tränare det behövs lite rutin.
Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
Sv: Re: Sv: Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i
Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Tror att Hagelin kan bli en injektion för laget!
BraGöran skrev:Tror att Hagelin kan bli en injektion för laget!
Tyvärr inte.Göran skrev:Tror att Hagelin kan bli en injektion för laget!
Re: Sv: Re: Sv: Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdater
Ja visst behålla någon som inte har några meriter alls i jämförelse med någon som har mycket att tillföra både meritmesigt och på andra sätt.pulverapa skrev:Då behåller jag hellre Zabel.klintan85 skrev:Hur kan Kenta Johansson vara inavel bara för att han har spelat i DIF? Det är väl inge fel med en tränare som har stora meriter men som samtidigt har stort hjärta för DIF och samma gäller Säcken.pulverapa skrev:Ska vi verkligen gå i samma fälla återigen? Nä, nu får det vara slut på inaveln!klintan85 skrev:Jag tycker att man antingen ska ta in säcken eller Kenta Johansson som tränare det behövs lite rutin.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Sv: Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i för
Han har ju även tränat DIF och är en av få som fått kicken,dock inte under pågående säsong. Tror det är lite kyligt mellan Lill Kenta och DIF.klintan85 skrev:Hur kan Kenta Johansson vara inavel bara för att han har spelat i DIF? Det är väl inge fel med en tränare som har stora meriter men som samtidigt har stort hjärta för DIF och samma gäller Säcken.pulverapa skrev:Ska vi verkligen gå i samma fälla återigen? Nä, nu får det vara slut på inaveln!klintan85 skrev:Jag tycker att man antingen ska ta in säcken eller Kenta Johansson som tränare det behövs lite rutin.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
-
Ah, okej. Som jag befarade då. Sorry, grabbar, men det här blir en flopp.Tuzzen skrev:Tyvärr inte.Göran skrev:Tror att Hagelin kan bli en injektion för laget!

- DIF_Soldier
Andreas Andersson. Skulle seriöst vara välanvända pengar.
Säg den glädje som varar
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Mark Owuya. Hur länge kan han vänta på SHL/KHL klubbar?DIF_Soldier skrev:Andreas Andersson. Skulle seriöst vara välanvända pengar.
Expert.
-
Hur stor möjlighet har vi att lyckas signa Owuya?
Challe har ju sagt att han inte är intresserad av en målvakt. Hoppas han ändrar sig efter femoton insläppta på 3 senaste.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
15 insläppta på 63 skott. Uuuuh..Sjöwall skrev:Challe har ju sagt att han inte är intresserad av en målvakt. Hoppas han ändrar sig efter femoton insläppta på 3 senaste.
Expert.
Det måste väl han ändå inse nu? Tycker inte defensiven förändrats utan det är målvakterna som börjar kasta in puckarna. Challe AGERA!Sjöwall skrev:Challe har ju sagt att han inte är intresserad av en målvakt. Hoppas han ändrar sig efter femoton insläppta på 3 senaste.
Mål på nästan vart fjärde skott! WHAT!?SirDIFalot skrev:15 insläppta på 63 skott. Uuuuh..Sjöwall skrev:Challe har ju sagt att han inte är intresserad av en målvakt. Hoppas han ändrar sig efter femoton insläppta på 3 senaste.

- dif_henkan
Fan vad tufft det är just nu!
Nu ser jag dock hellre att Matsson sitter som andra keeper, han är ju inte ens närvarande på isen och extremt seg i tanken. Reflexer, lever han ens?
En målvakt och en back, det hjälper inte med att Timmy kommer tillbaka. Han är oxå extremt osäker!
+ Snälla Zabel, dubbla inte Jocke Eriksson. Karln tappar puck hela tiden och kan inte backchecka.
Hoppas tomten ger DIF Hockey 50 miljoner, det har jag skrivit på min önskelista.
Nu ser jag dock hellre att Matsson sitter som andra keeper, han är ju inte ens närvarande på isen och extremt seg i tanken. Reflexer, lever han ens?
En målvakt och en back, det hjälper inte med att Timmy kommer tillbaka. Han är oxå extremt osäker!
+ Snälla Zabel, dubbla inte Jocke Eriksson. Karln tappar puck hela tiden och kan inte backchecka.
Hoppas tomten ger DIF Hockey 50 miljoner, det har jag skrivit på min önskelista.
Jimmie, Jimmie, Jimmie!