SHL 2015-16
Re: SHL 2015-16
Pinsamt från Örebroaren som körde en "det var han som började" och fick ett lägre straff. Skrattretande!
tråkigt att vi inte har nått lag nu i 2 matcher skickat 3spelare massa skador och 2 avstängningar..
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Man saknar ord för hur pinsam den här ligan är..
Med två man borta måste helt plötsligt två junisar in och spela från start va? Tänk en skada/sjukdom på det också, vi är verkligen i behov av att värva in någon.
Med två man borta måste helt plötsligt två junisar in och spela från start va? Tänk en skada/sjukdom på det också, vi är verkligen i behov av att värva in någon.
Spela fult
Kenta Johanssons namn borde omgående strykas från allt som har med DIF att göra - jävla fjollfasoner att anmäla Brodin men det kännetecknar ju hela den där muppföreningen Urebro
Var väl inte Kenta Johansson som anmälde Brodin, snarare situationsrummet.
Det var inte vad jag hörde efter matchen utan att det var Örebromupparna som anmälde det helakaminor skrev:Var väl inte Kenta Johansson som anmälde Brodin, snarare situationsrummet.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag undrar även vad Rögle och Karlskrona gör i SHL. Byt ut dom mot lite lag som drar folk.Ohddan skrev:Vad gör ens Örebro i SHL?
Avskaffa tre mot tre.
Ta med Växjö och Linköping, tack.Mattias_87 skrev:Jag undrar även vad Rögle och Karlskrona gör i SHL. Byt ut dom mot lite lag som drar folk.Ohddan skrev:Vad gör ens Örebro i SHL?
Avgå Jocke.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Ja särskilt Växjö tillför inte heller något. Men vi måste ju fylla de 14 platserna också. Vilka lag i HA är mer intressanta än ett flertal SHL lag? Visst skulle Leksand, Aik och kanske Västerås tillföra lite mer men inte mer än så. Möjligen Björklöven dåB.I.B.A skrev:Ta med Växjö och Linköping, tack.Mattias_87 skrev:Jag undrar även vad Rögle och Karlskrona gör i SHL. Byt ut dom mot lite lag som drar folk.Ohddan skrev:Vad gör ens Örebro i SHL?
Avskaffa tre mot tre.
rimlig fråga!Ohddan skrev:Vad gör ens Örebro i SHL?
Tänker mig typ:Mattias_87 skrev:Ja särskilt Växjö tillför inte heller något. Men vi måste ju fylla de 14 platserna också. Vilka lag i HA är mer intressanta än ett flertal SHL lag? Visst skulle Leksand, Aik och kanske Västerås tillföra lite mer men inte mer än så. Möjligen Björklöven dåB.I.B.A skrev:Ta med Växjö och Linköping, tack.Mattias_87 skrev:Jag undrar även vad Rögle och Karlskrona gör i SHL. Byt ut dom mot lite lag som drar folk.Ohddan skrev:Vad gör ens Örebro i SHL?
Frölunda HC
Skellefteå AIK
Brynäs IF
Luleå HF
Färjestad BK
Djurgårdens IF
HV 71
IF Malmö Redhawks
MODO Hockey
Aik
Björklöven
Leksand
Västerås
Södertälje/Rögle/Timrå
Eller stryk sista och aik och stäng serien vid 12 lag.
Avgå Jocke.
Re: Sv: SHL 2015-16
varför vill du ens ha med hammarby 2?B.I.B.A skrev:Tänker mig typ:Mattias_87 skrev:Ja särskilt Växjö tillför inte heller något. Men vi måste ju fylla de 14 platserna också. Vilka lag i HA är mer intressanta än ett flertal SHL lag? Visst skulle Leksand, Aik och kanske Västerås tillföra lite mer men inte mer än så. Möjligen Björklöven dåB.I.B.A skrev:Ta med Växjö och Linköping, tack.Mattias_87 skrev:Jag undrar även vad Rögle och Karlskrona gör i SHL. Byt ut dom mot lite lag som drar folk.Ohddan skrev:Vad gör ens Örebro i SHL?
Frölunda HC
Skellefteå AIK
Brynäs IF
Luleå HF
Färjestad BK
Djurgårdens IF
HV 71
IF Malmö Redhawks
MODO Hockey
Aik
Björklöven
Leksand
Västerås
Södertälje/Rögle/Timrå
Eller stryk sista och aik och stäng serien vid 12 lag.
Skickat från min E6853 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- Think if...
- Kontakt: