Robbex skrev: ↑2024-10-25 22:45:32
Vi måste verkligen få in en keeper som kan vinna matcher. Det här funkar inte längre. Andren släpper pojklagsmissar varje match. Tänk att få börja med att ligga under med 3-0 varje match?
Han släppte ett mål som han borde tagit, med flyt kunde han tagit ngt mer.
Alla skrev hur fantastiskt anfallsspel Löven hade, ändå blir det lika vid full tid, trots att deras målvakt hissats till skyarna....
Inte bara Minifimp som var bra i slutet, helt plötsligt satt passen på bladen vilket drog upp ett klart övertag i tempo och målchanser.
Spela mindre naivt i början av nästa möte med Löven så kan det bli bra.
Olon skrev: ↑2024-10-25 22:33:34
Nu pustar väl horungen Jockmaniac ut när favoritlaget lyckades vinna till slut.
Kanske ge tusan i fredagsölen och hålla dig till Flashback
- som en omogen banan
Du missar poängen, inte mina ord.
Ja du, Tycker det tydligt står...."Olon post_id=580660 " så vems ord är det då?
Vad fan tror du?
Manijock skrev: ↑2024-10-25 20:52:16
Sälj horungen till Asien
Hahah, är du rätt eller?
Ursäkta min fråga, men av ditt resonemang att döma så får jag intrycket av att du är en liten barnrumpa som lever efter "han gjorde också så, så skyll inte på mig"
"Jag kör bara lite full, gnäll på de som är asfulla"
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Eriksson skrev: ↑2024-10-25 22:44:51
- som en omogen banan
Vad fan tror du?
Sälj horungen till Asien
Nämen du som är så duktig på att skriva kan säkert hävda vem jag menar... Vem hänger jag ut?
Till skillnad från dig?
Aha så om man inte är övertydlig och skriver ut vem man menar så är det ok att kalla folk för horungar? När det kommer direkt efter målet som får Andrén utbytt, och varenda inlägg på typ två sidor som kommer samtidigt handlar om hur dålig Andrén är. Ja du syftar säkert på Putin eller någon.
Eriksson skrev: ↑2024-10-25 22:44:51
- som en omogen banan
Vad fan tror du?
Sälj horungen till Asien
Hahah, är du rätt eller?
Ursäkta min fråga, men av ditt resonemang att döma så får jag intrycket av att du är en liten barnrumpa som lever efter "han gjorde också så, så skyll inte på mig"
Häftigt att du ska in och försvara! Snacka om civilkurage. Är väl jättebra att det är olika regler beroende på vem som skriver.
Vad fan tror du?
Sälj horungen till Asien
Hahah, är du rätt eller?
Häftigt att du ska in och försvara! Snacka om civilkurage. Är väl jättebra att det är olika regler beroende på vem som skriver.
Låt mig förtydliga om du inte förstod.
Jag försvarar ingen, jag uttrycker mig över DITT ordval ingen annans. Vilket enkelt betyder, om jag exempelvis förolämpar nån så ger det inte dig rätten att förolämpa mig Jag tycker du verkar vara en så som gnäller över att andra gnäller
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Givet fortsatt utveckling på en rad spelare som minifimpen och hyfsat skadefria samt ny målvakt så är jag nu lugn i processen. Vi går upp i vår. Skulle vi dessutom förstärka med en klassback är jag övertygad.
Delar av tredje är det syrgasvarning på Löven.
Det finns en sjuk potential i det här laget över flera formationer. Men vi är fortsatt inkonsekventa och ojämna i både anfallet och försvarsspelet. Fila på detaljerna och disciplinen så kan det bli riktigt bra.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.