Kristofer Ottosson-Insamling
Re: Kristofer Ottosson-Insamling
Som sagt måste det upp en officiell Facebooksida från vårt håll där vi - precis som i den andra tråden - berättar om våra uppoffringar. Det kommer leda till att andra också blir peppade och ser engagemanget + företagen får en plats att synas på. Man kan till exempel lägga in deras loggor i coverbilden om de ger över en viss summa pengar.
Tre namn har nämnts i tråden: ottoaid, räddaotto (eller raddaotto som det skulle bli) och mitt egen Operation_Otto. Det måste upp fortfortfort så att vi kan likea och bjuda in våra vänner. Vill Martin ta ett beslut, så kan jag hjälpa till att lägga upp sidan? Jag tror inte att en egen hemsida är rätt väg att gå. Svårare att sprida, blir väldigt lätt statisk och tar längre tid att skapa.
Tre namn har nämnts i tråden: ottoaid, räddaotto (eller raddaotto som det skulle bli) och mitt egen Operation_Otto. Det måste upp fortfortfort så att vi kan likea och bjuda in våra vänner. Vill Martin ta ett beslut, så kan jag hjälpa till att lägga upp sidan? Jag tror inte att en egen hemsida är rätt väg att gå. Svårare att sprida, blir väldigt lätt statisk och tar längre tid att skapa.
It's easier to be an asshole to words than to people
Men, är det bara jag som tänker som så att om vi hade fått (iaf daglig) uppdatering på hur kontot växer så hade det varit en sporré i sig? Nog är det lättare att lätta på lädret när man SER att högen växer dag för dag?
Edit: Det jag var ute efter var alltså någon officiell "money-barometer" där vi ser vad vi bidrar till?
Edit: Det jag var ute efter var alltså någon officiell "money-barometer" där vi ser vad vi bidrar till?
Senast redigerad av leffe06 den 2012-07-04 23:12:29, redigerad totalt 1 gånger.
Tycker en sak som Difs ordförande missat Tommy Engstrand är att de är fansen som är dif , inte han eller Mats Larsson sedan Tommy tillträde som ordförande har föreningen försämrats år för år .
hur kommer de sig att han klarat sig kvar??
Vi ska till elitserien igen med Ottoson i Laget , han har kämpat och slitit i 16 års tid .
Tommy Spotta inte OTTO I ansiktet , han kan rädda ditt skinn
hur kommer de sig att han klarat sig kvar??
Vi ska till elitserien igen med Ottoson i Laget , han har kämpat och slitit i 16 års tid .
Tommy Spotta inte OTTO I ansiktet , han kan rädda ditt skinn
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Är väl bara att någon som är reggad på JK-forum startar en tråd...?
Expert.
Det känns konstigt att Otto inte fick samma deal (vad det verkar) som Fimpen och Ölvestad!? Visst han kanske tvekade till en början men jag ser honom som given. Om vi lyckas med insamlingen vilket vi ska och DIF ändå inte skriver kontrakt med Otto då blir jag galen.
Ottosson ska in i laget och vi ska upp till Elitserien! Jag fattar inte hur DIF kan behandla Otto så här efter alla år som han har kämpat och slitit.
Ottosson ska in i laget och vi ska upp till Elitserien! Jag fattar inte hur DIF kan behandla Otto så här efter alla år som han har kämpat och slitit.
Visa Djurgårdshjärta - För Otto!
http://youtu.be/8zcElcHsRS0
Har inte mycket pengar att bidra med just nu, så fick bidra till haussen på mitt egna sätt..Hoppas den gillas!
Har inte mycket pengar att bidra med just nu, så fick bidra till haussen på mitt egna sätt..Hoppas den gillas!
Losing all hope was freedom.
Re: Summering insamlade pengar till Ottosson!
Har satt in 200 men det kommer mera. Stor av en Frölundait att skänka pengar jävligt stort men visar väl bara hur jävla bra människa Otto är och hockeyspelare med för den delen.
Får man fråga varför just 672 pesetas? Bara nyfikenleffe06 skrev:Okidoki...672 SEK från mig!

Sv: Re: Summering insamlade pengar till Ottosson!
Antal matcher Otto spelat i DIF.Hawk skrev:Får man fråga varför just 672 pesetas? Bara nyfikenleffe06 skrev:Okidoki...672 SEK från mig!
Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Re: Sv: Re: Summering insamlade pengar till Ottosson!
Magnutz skrev:Antal matcher Otto spelat i DIF.Hawk skrev:Får man fråga varför just 672 pesetas? Bara nyfikenleffe06 skrev:Okidoki...672 SEK från mig!
Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Ja men då så

Grymt! Hur bra som helst!Raus skrev:Visa Djurgårdshjärta - För Otto!
1000kr klart å insatt för Otto.
Kämpa på nu så vi får ihop det.
Vore kul om vi kunde få någon egen design på Otto` s matchdräkt kanske en specialdesignad hjälm.
Kämpa på nu så vi får ihop det.
Vore kul om vi kunde få någon egen design på Otto` s matchdräkt kanske en specialdesignad hjälm.
skickar denna vidare själv klart!Raus skrev:Visa Djurgårdshjärta - För Otto!
1000kr inskickat å klart.
Kan Martin kontakta mig har lite idee`r kring tröjor.
Peter@rullaklot.se
Kämpa på nu och låt Otto bli vårt sätt att bidra till återtåget.
Kan Martin kontakta mig har lite idee`r kring tröjor.
Peter@rullaklot.se
Kämpa på nu och låt Otto bli vårt sätt att bidra till återtåget.

God morgon Djurgårdare! 
Hur mycket är vi uppe i nu? 200000?
Sedan vet vi alla att höjdarna inom ett företag/förening klarar sig alltid längst då dom är svåra att avsätta,dom hjälper varandra genom nya jobb hela tiden.
Ha en trevlig jobbdag etc och tänk på Ottosson

Hur mycket är vi uppe i nu? 200000?
Sedan vet vi alla att höjdarna inom ett företag/förening klarar sig alltid längst då dom är svåra att avsätta,dom hjälper varandra genom nya jobb hela tiden.
Ha en trevlig jobbdag etc och tänk på Ottosson