NHL

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Challen
Säsongskort: Ja

NHL

Inlägg av Challen »

Mäklaren vilken sida bettar du på?

Förövrigt så tycker jag också att Crosby är förjävla gnällig men han är en fantastisk hockeyspelare. Jag skiter faktiskt i att han gnäller eftersom det gör att han lägger energi på fel saker och då kan Capitals vinna mot dem :-)
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Användarvisningsbild
JohanPez
Medlem: Ja, vanlig medlem

NHL

Inlägg av JohanPez »

Mäklaren skrev:
Raus skrev:
Mäklaren skrev:Mäklarn visar för övrigt grym fingertoppskänsla när han bettar på Kovalchuk att göra mål till tre gånger fläsket och # 17 dunkar in den direkt i PP.
Bettar du ofta på NHL?

Ser att Fasth fortsätter imponera i ducks.
Ja, jag kör varje natt. Finns ofta en hel del guldklimpar att hitta i NHL-bettingen. Oftast över-/under-spel och liknande :)
NHL är en värdelös liga att betta i. Helt ologisk. Kan bli 7-6 likväl som 0-1 i en match.
Mäklaren

Re: NHL

Inlägg av Mäklaren »

JohanPez skrev:
Mäklaren skrev:
Raus skrev:
Mäklaren skrev:Mäklarn visar för övrigt grym fingertoppskänsla när han bettar på Kovalchuk att göra mål till tre gånger fläsket och # 17 dunkar in den direkt i PP.
Bettar du ofta på NHL?

Ser att Fasth fortsätter imponera i ducks.
Ja, jag kör varje natt. Finns ofta en hel del guldklimpar att hitta i NHL-bettingen. Oftast över-/under-spel och liknande :)
NHL är en värdelös liga att betta i. Helt ologisk. Kan bli 7-6 likväl som 0-1 i en match.
Nej.

Så där sa jag också innan jag började att sätta mig in i det på allvar. Sedan den 29:e januari har jag en vinstprocent på 68,9 på NHL-matcher. 1X2-spelen är sjukt svåra, men överspelen och målskyttespelen är de som betalar. Tro mig.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Rix

Inlägg av Rix »

3 gånger pengarna på att Kovy gör mål, det är ju larvigt högt, nog för att han har gått mållös ett par matcher, men i PP är han en av världens bästa skyttar. Där kan ni snacka NHL skott av alla sorter!
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

Rix skrev:
3 gånger pengarna på att Kovy gör mål, det är ju larvigt högt, nog för att han har gått mållös ett par matcher, men i PP är han en av världens bästa skyttar. Där kan ni snacka NHL skott av alla sorter!
Kovy har ändå 3+3 (5+6 säsongen) på dom fyra senaste matcherna
Rix

Inlägg av Rix »

Caveman skrev:
Rix skrev:
Ja exakt, det var det jag menade. Oddsen borde inte vara 3 ggr pengarna på en sån rutinerad målskytt.
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

Rix skrev:
Caveman skrev:
Rix skrev:
Ja exakt, det var det jag menade. Oddsen borde inte vara 3 ggr pengarna på en sån rutinerad målskytt.
Håller med, då förstår man att Mäklaren tippar...
Rix

Inlägg av Rix »

Haha Caveman nu är jag med på banan igen, förstod inte vad du påpekade först.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Douglas Murray har fan riktigt svårt att hänga med i år. Hans tröghet sätter honom i jobbiga situationer hela tiden.

Krüger däremot, växer för varje match.

Edit: First star av matchen blev Krüger, inte oväntat.
Expert.
Användarvisningsbild
elklingo

Inlägg av elklingo »

När ska dom flytta upp Krüger till någon av topp linorna är ju frågan.
Användarvisningsbild
Nyberabb

Inlägg av Nyberabb »

SirDIFalot skrev:Douglas Murray har fan riktigt svårt att hänga med i år. Hans tröghet sätter honom i jobbiga situationer hela tiden.

Krüger däremot, växer för varje match.

Edit: First star av matchen blev Krüger, inte oväntat.
Dogge kommer hem nästa år och gör en Tärnström?
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

elklingo skrev:När ska dom flytta upp Krüger till någon av topp linorna är ju frågan.
Lite det som var problemet ifjol. Han flyttades upp för tidigt. Var inte mogen för det. Nu gör han succé i en mindre roll.
Expert.
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

SirDIFalot skrev:
elklingo skrev:När ska dom flytta upp Krüger till någon av topp linorna är ju frågan.
Lite det som var problemet ifjol. Han flyttades upp för tidigt. Var inte mogen för det. Nu gör han succé i en mindre roll.
Den stora behållningen förstår jag nu när jag ser på NHL tonight är fajten mellan Toews och Thornton, det är faktiskt ganska episkt med en irritationsfajt mellan två lagkaptener.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

sensei skrev:
SirDIFalot skrev:
Den stora behållningen förstår jag nu när jag ser på NHL tonight är fajten mellan Toews och Thornton, det är faktiskt ganska episkt med en irritationsfajt mellan två lagkaptener.
Japp. Lite som när Zetterberg och Malkin slogs i slutspelet för några år sedan. Två av lagens stjärnor står upp för sina lag och skulle någon vika ner sig där får det andra laget ett stort psykologsikt övertag genom att se sin stjärna besegra motståndarlagets dito.
Expert.
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

Vem ska han peta tycker du?
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Skriv svar