Djurgårdens ekonomi/organisation/styrelse
Re: Djurgårdens ekonomi/organisation/styrelse
Man känner sig jävligt dum och naiv. Trodde faktiskt att styrelsen skulle gå ut med något på hemsidan, åtminstone att några ställer sina platser till förfogande.
Klubben har varit otrolig misskött den här säsongen. Fick höra att det var så lojt på träningarna under Hardy att när zabel tog över och höjde tempot fick spelarna träningsvärk och höll på att spy efter dom första träningspassen.
Om JJ inte såg detta är det extremt dåligt eller valde han att kolla bort?
Klubben har varit otrolig misskött den här säsongen. Fick höra att det var så lojt på träningarna under Hardy att när zabel tog över och höjde tempot fick spelarna träningsvärk och höll på att spy efter dom första träningspassen.
Om JJ inte såg detta är det extremt dåligt eller valde han att kolla bort?
Vad gör Djurgården Hockey?????
För det första!
Det största fiaskot någonsin är ett faktum. Hur bemöter man det här på hemsidan????? En vanlig artikel och två intervjuer efter matchen. Det är ju fan mindre än vad som skrivs efter vilken omgång som helt i elitserien. BRYR NI ER INTE??????????????
Våra allsvenska konkurrenter har redan börjat värva inför nästa säsong. VAD GÖR VI???????? Jag slår vad om att vi kommer att få höra kommentarer som att det inte finns nå bra spelare på marknaden osv om ett tag. Tacka fan för det när ni inte gör något utan väntar in i det sista.
Ge oss information! Viktigare än någonsin denna stund.
Det största fiaskot någonsin är ett faktum. Hur bemöter man det här på hemsidan????? En vanlig artikel och två intervjuer efter matchen. Det är ju fan mindre än vad som skrivs efter vilken omgång som helt i elitserien. BRYR NI ER INTE??????????????
Våra allsvenska konkurrenter har redan börjat värva inför nästa säsong. VAD GÖR VI???????? Jag slår vad om att vi kommer att få höra kommentarer som att det inte finns nå bra spelare på marknaden osv om ett tag. Tacka fan för det när ni inte gör något utan väntar in i det sista.
Ge oss information! Viktigare än någonsin denna stund.
Re: Vad gör Djurgården Hockey?????
Har redan påpekats. Det är tydligen ingen big deal, det där med allsvenskan, som ens behöver kommenteras enligt DIF Hockey.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- Sudden
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det här är en jävla katastrof. Det känns som föreningen just nu bara gräver ett större och större hål. Och det går fort.
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
- -daniel-
Ja, det är riktigt illa faktiskt. Skrämmande illa. Om inte annat borde man för att "lätta på trycket" en uns försöka lugna sina fans men istället fortsätter man i samma spår som tidigare som lett oss till den fantastiska HockeyAllsvenska-platsen; stoppa-huvudet-i-sanden.
Härliga Djurgården.
Jag skäms.
Härliga Djurgården.
Jag skäms.
Det finns ett mycket stort engagemang bland supportrar. Jag anser att Djurgården Hockey bör tänka på det. Det är dags att anstränga sig och ge oss supportrar det vi vill ha och inte hela tiden hävda att vi får finna oss i det som ges.
Börja inse allvaret någon gång. Frustrationen växer sig starkare bland supportrar för varje dag som går utan att ni gör någonting. Snart svalnar frustrationen av fel anledning och då försvinner engagemanget och slutresultatet blir ett par tusen åskådare i snitt per match. Är det det ni vill?????
Börja inse allvaret någon gång. Frustrationen växer sig starkare bland supportrar för varje dag som går utan att ni gör någonting. Snart svalnar frustrationen av fel anledning och då försvinner engagemanget och slutresultatet blir ett par tusen åskådare i snitt per match. Är det det ni vill?????
- -daniel-
Tydligen verkar det precis vara vad ledningen i vår kära förening vill, åtminstone har ALLT de företagit sig (eller snarare inte företagit sig) senaste tiden gett de här signalerna. Jag är helt oförstående hur en sådan stor klubb med så många medlemmar kan bete sig så likgiltigt mot "den hand som föder dem".Jaha! skrev:
De gräver onekligen en jävligt djup grav för hela vår förening.
-daniel- skrev:Påverkas verkligen hyran av Hovet?Kall-El skrev:En utgift som rimligtvis måste bli lägre nu eller kanske till och med två är hyran fär Hovet samt polisnotan efter varje match.
Kan inte se någon "dyr högriskmatch" annat än möjligen mot Leksand.
Det förutsätter jag för inte tusan pröjsade Gnaget samma hyra som vi gjorde när de spelade i Allsvenskan.
- Lidingö DIF
Det har yrats om nån plan B eller vad de väljer att kalla det, men plan B verkar oroväckande lik Plan A som vi alla mycket smärtsamt vet var den ledde oss. Ska man se "ljuset" måste man ibland se till att få skallen ur arslet.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Hade detta varit en vanlig förening/företag på den här nivån så hade styrelsen gått direkt efter fallet, eller vid bokslutet på Långfredagen. (Undantag för den offentliga sektorn där du kan överleva något längre) - vilken nivån verkar ligga på i DIF Hockey.
Nu verkar det inte som det blir en förändring och jag tycker det är för jävligt rent ut sagt. Här har alltså tomtenissarna i ledningen misskött sig gentemot en av sina trognaste kundgrupper och visar upp ett dåligt sportsligtresultat, vilket i det här fallet är förödande.
Normalt sett hade hela bunten rullats ut i går eller i dag, eller senast på Långfredagen.
Så länge nuvarande ledning sitter kvar, kommer jag inte sätta min fot på Hovet. Känns tråkigt, mycket tråkigt.
- Men det SKITER väl dem i.
Nu verkar det inte som det blir en förändring och jag tycker det är för jävligt rent ut sagt. Här har alltså tomtenissarna i ledningen misskött sig gentemot en av sina trognaste kundgrupper och visar upp ett dåligt sportsligtresultat, vilket i det här fallet är förödande.
Normalt sett hade hela bunten rullats ut i går eller i dag, eller senast på Långfredagen.
Så länge nuvarande ledning sitter kvar, kommer jag inte sätta min fot på Hovet. Känns tråkigt, mycket tråkigt.

Hela styrelsen behöver och bör inte avgå enligt mig, däremot måste definitivt Mats Larsson, Göran Sällqvist och Kaarel Lehiste bort för att relationen med JK ska kunna repareras.
Sedan får övriga krypa på sina bara knän för att få Garpen tillbaka.
Sedan får övriga krypa på sina bara knän för att få Garpen tillbaka.
Lugn, lugn, lugn. Att begära att ledningen redan nu ska veta exakt vad som ska göras är befängt. Detta är ett tillfälle som manar till noggran eftertanke och smarta lösningar. Det finns inte en chans att Järlefelt kommer att sitta kvar. Det finns inte på kartan. Ni kan vara lugna. Sedan tror jag inte alls att Garpenlöv är rätt man att ta över. Nej vi behöver något helt nytt. Någon som kan samla föreningen, som sitter säkert när det blåser, någon som kan ställa krav, fatta svåra beslut och dra upp nya riktlinjer. Vi behöver börja om från början, från grunden.
Djurgårdens ekonomi/organisation/styrelse
.. Android! Bra koll på junisarna och har snidat ihop en alldeles förträfflig laguppställningrikkard skrev:Lugn, lugn, lugn. Att begära att ledningen redan nu ska veta exakt vad som ska göras är befängt. Detta är ett tillfälle som manar till noggran eftertanke och smarta lösningar. Det finns inte en chans att Järlefelt kommer att sitta kvar. Det finns inte på kartan. Ni kan vara lugna. Sedan tror jag inte alls att Garpenlöv är rätt man att ta över. Nej vi behöver något helt nytt. Någon som kan samla föreningen, som sitter säkert när det blåser, någon som kan ställa krav, fatta svåra beslut och dra upp nya riktlinjer. Vi behöver börja om från början, från grunden.

Intervju med Mats Larsson:
http://sverigesradio.se/sida/gruppsida. ... el=5046471
Det känns som att det kommer att hända en hel del i vår organisation, tror ngen behöver vara orolig för något annat.
http://sverigesradio.se/sida/gruppsida. ... el=5046471
Det känns som att det kommer att hända en hel del i vår organisation, tror ngen behöver vara orolig för något annat.
Fortfarande inget officiellt uttalande från någon i ledningen på hemsidan. Vad fan är det här??? Någon måste ju för fan säga något. Hur ser framtiden ut? Vad kommer det att arbetas med den närmsta tiden?
Istället ska man behöva förlita sig på svensk media med olika rykten och annat...
Sån jäkla misskött förening....
Istället ska man behöva förlita sig på svensk media med olika rykten och annat...
Sån jäkla misskött förening....
i