Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Kalus till Nottingham ja, här är det ju någon hund begraven. Vafan händer?
Han hade väl familjeproblem och ville gärna tillbaka efter det eller har jag missat nått?
Han hade väl familjeproblem och ville gärna tillbaka efter det eller har jag missat nått?
Spela fult
- Jim Morrison
Stick Kalus. Och Challe om du nu fortsätter föra oss bakom ljuset så kommer du förlora värdighet i mina ögon. Det är fansens pengar du håller på att lalla runt med. Snälla, ljug inte mer nu.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Det har ju snackats en del om Joe Jensen här inne, kan de handla om ett byte på något viss som bara har förts bakom ljuset? Asså jag har ingen aning men man känner sig rejält lurad nu när man tyckte synd om Kalus, och Challe säger ingenting!
- Jim Morrison
Ja, såklart. Man känner sig helt enkelt blåst. Blåst av både Kalus och av föreningen (Challe). Detta är dock något som absolut kan ändras. Ge oss hela sanningen nu bara eller förklara vad fan som har hänt.ciirree skrev:Det har ju snackats en del om Joe Jensen här inne, kan de handla om ett byte på något viss som bara har förts bakom ljuset? Asså jag har ingen aning men man känner sig rejält lurad nu när man tyckte synd om Kalus, och Challe säger ingenting!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Exakt! Hoppas det kommer upp något efter matchen. Jag läste på Panthers sida att Kalus fått erbjudande från några andra lag med, men han valde Panthers - allt verkar vara en soppa.Jim Morrison skrev:Ja, såklart. Man känner sig helt enkelt blåst. Blåst av både Kalus och av föreningen (Challe). Detta är dock något som absolut kan ändras. Ge oss hela sanningen nu bara eller förklara vad fan som har hänt.ciirree skrev:Det har ju snackats en del om Joe Jensen här inne, kan de handla om ett byte på något viss som bara har förts bakom ljuset? Asså jag har ingen aning men man känner sig rejält lurad nu när man tyckte synd om Kalus, och Challe säger ingenting!
När man såg att han skulle hem på grund av famileproblem då tänkte jag att han skulle välja någon klubb nära hemmet eller ta några sabbatsmånader.
Jag har svårt att se att DIF medvetet skulle försöka sopa grejerna under mattan på det här viset, för det känns ju rätt kortsiktigt att påstå att Kalus vänder hem av familjeskäl om det egentligen handlade om något annat. Det blir ju så uppenbart att så inte var fallet när Kalus skriver på för en ny klubb bara några dagar senare.Jim Morrison skrev:Ja, såklart. Man känner sig helt enkelt blåst. Blåst av både Kalus och av föreningen (Challe). Detta är dock något som absolut kan ändras. Ge oss hela sanningen nu bara eller förklara vad fan som har hänt.ciirree skrev:Det har ju snackats en del om Joe Jensen här inne, kan de handla om ett byte på något viss som bara har förts bakom ljuset? Asså jag har ingen aning men man känner sig rejält lurad nu när man tyckte synd om Kalus, och Challe säger ingenting!
Hela historien känns som en rejäl soppa, jag hoppas att vi få en förklaring snart.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Edin skrev:Jag har svårt att se att DIF medvetet skulle försöka sopa grejerna under mattan på det här viset, för det känns ju rätt kortsiktigt att påstå att Kalus vänder hem av familjeskäl om det egentligen handlade om något annat. Det blir ju så uppenbart att så inte var fallet när Kalus skriver på för en ny klubb bara några dagar senare.Jim Morrison skrev:Ja, såklart. Man känner sig helt enkelt blåst. Blåst av både Kalus och av föreningen (Challe). Detta är dock något som absolut kan ändras. Ge oss hela sanningen nu bara eller förklara vad fan som har hänt.ciirree skrev:Det har ju snackats en del om Joe Jensen här inne, kan de handla om ett byte på något viss som bara har förts bakom ljuset? Asså jag har ingen aning men man känner sig rejält lurad nu när man tyckte synd om Kalus, och Challe säger ingenting!
Hela historien känns som en rejäl soppa, jag hoppas att vi få en förklaring snart.
Jo visst är det så. Men vilken annan förklaring kan det vara liksom, ska Kalus pendla mellan Storbritannien och Tjeckien för att vara "nära" familjen? Njea.. Man kan ju inte bara ljuga sådär heller om ett familjeproblem sen skriva på för nån annan direkt! Ja det hoppas jag med!
Senast redigerad av ciirree den 2013-11-13 20:36:24, redigerad totalt 1 gånger.
- Jim Morrison
Jag har också svårt att se det. Men vad ska man tro när alla tecken pekar mot det? Som sagt, det behövs en förklaring och det ikväll.Edin skrev:Jag har svårt att se att DIF medvetet skulle försöka sopa grejerna under mattan på det här viset, för det känns ju rätt kortsiktigt att påstå att Kalus vänder hem av familjeskäl om det egentligen handlade om något annat. Det blir ju så uppenbart att så inte var fallet när Kalus skriver på för en ny klubb bara några dagar senare.Jim Morrison skrev:Ja, såklart. Man känner sig helt enkelt blåst. Blåst av både Kalus och av föreningen (Challe). Detta är dock något som absolut kan ändras. Ge oss hela sanningen nu bara eller förklara vad fan som har hänt.ciirree skrev:Det har ju snackats en del om Joe Jensen här inne, kan de handla om ett byte på något viss som bara har förts bakom ljuset? Asså jag har ingen aning men man känner sig rejält lurad nu när man tyckte synd om Kalus, och Challe säger ingenting!
Jag har en teori. Kalus såg ganska rejält matchotränad ut, mer än så säger jag inte i nuläget då jag inte vet något alls utan bara spekulerar.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- Jim Morrison
Vad är din teori? Att Kalus drog dit för att matchträna med DIFs vetskap som i sin tur väljer att ljuga ihop något som dom vet att dom kommer bli tvungna att förklara senare?sensei skrev:Jag har en teori. Kalus såg ganska rejält matchotränad ut, mer än så säger jag inte i nuläget då jag inte vet något alls utan bara spekulerar.
Jag vet inte jag.
Sv: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Joe Jensen é klar!
...
...
Jag vet att jag gärna vill ha en förklaring om vad fan det är som händer.
Re: Sv: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första
Vart har du läst hört det? Bra, dåligt om så är fallet?pulverapa skrev:Joe Jensen é klar!
...
7/4-2014
Sv: Re: Sv: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i för
Rocky sa det .Tobbe350 skrev:Vart har du läst hört det? Bra, dåligt om så är fallet?pulverapa skrev:Joe Jensen é klar!
...
Re: Sv: Re: Sv: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i
Ligger det någon sanning i det då? Lär väl märka de om inte annat om någon dag eller så när det kommer på hemsidanpulverapa skrev:Rocky sa det .Tobbe350 skrev:Vart har du läst hört det? Bra, dåligt om så är fallet?pulverapa skrev:Joe Jensen é klar!
...

7/4-2014