DIF Fotboll
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: DIF Fotboll
Jag vågar lova att ett lag inom Stockholms län kommer vinna SM guld i år och det är inte Djurgårdens IF.
Avskaffa tre mot tre.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Efter nästa match blir det tydligare.Lee Harvey Oswald skrev:
Spännande att se vem av Özcan och M.Pehrsson som får gå först
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Lee Harvey Oswald
Så, troligen större vinstchans imorgon mot MFF än mot BrommaBoys och lilla Kurdistan.
Alltså DIF, spela gärna med huvudet under armen, var impotenta framåt, läck som ett såll bakåt, förlora alla derbyn, jag kommer gilla er ändå.
Men sluta för fan med Ronaldo/Rivaldo/Suárez-filmningar omedelbums!
Pinsamt att nu se Olsson, Karlström och Haris halka runt, snubbla och åma sig.
Det är inte DIF, PUNKT!
Alltså DIF, spela gärna med huvudet under armen, var impotenta framåt, läck som ett såll bakåt, förlora alla derbyn, jag kommer gilla er ändå.
Men sluta för fan med Ronaldo/Rivaldo/Suárez-filmningar omedelbums!

Det är inte DIF, PUNKT!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Pinsamt vilket dåligt försvar vi har. Värva tillbaka Jesper Arvidsson, han är den enda stabila vänsterback vi har haft på 2000-talet.
Badji lyckas dessutom att dribbla bort sig själv varje gång som han får bollen vid fötterna. Trodde att han skulle ta chansen när han fick den, men det har inte varit mycket att hänga i granen så här långt. Det kanske tar tio matcher som det gjorde för Olunga.
Badji lyckas dessutom att dribbla bort sig själv varje gång som han får bollen vid fötterna. Trodde att han skulle ta chansen när han fick den, men det har inte varit mycket att hänga i granen så här långt. Det kanske tar tio matcher som det gjorde för Olunga.
Fan vad tama vi är
Vilken härlig filmning när Jonas Olsson är uppe med dobbarna och Malmö spelaren bara faller som ett korthus fast dem inte ens slår ihop.....
Skickat från min F8331 via Tapatalk
Skickat från min F8331 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Olsson är på boll, men kommer in ganska vårdslöst. Han var nog helt på det klara med att det där kunde rendera i ett gult. Vi skapar ju nada. Badji är verkligen dålig.
-
Nu är det verkligen totalt nattsvart och mörker. Lycka är att vara DIF.
Å det finns mongon i stan som kallar oss medgångare.

25/4-2025
Bara hoppas att det ordnar upp sig nu när Mrabti verkar vara tillbaka på Söndag igen. Då kanske det blir något mål framåt iaf..förevigtdjurgården skrev:Nu är det verkligen totalt nattsvart och mörker. Lycka är att vara DIF.
Augustinsson har förhoppningsvis lärt sig utav sitt juniormisstag idag.. pinsamt agerande.
- Lee Harvey Oswald
Öz ligger löst till nu, poängtapp i kommande 2 matcher mot Korplagen, då kommer det hända grejer.
Att ha Walker utanför start11:an till förmån för #6 är ett stort myserium.
Vi skapar en målchans på 95min, Ring är helt ensam i DIF om att ha några som helst konstruktiva ideér.
Med KaddeBadji på topp kommer vi vinna var 10:e match, men dom är säkert snälla och bra på träning, precis som Falk i hockeyn
Spännande, bara drygt 22p kvar till säkrat kontrakt
Vi skapar en målchans på 95min, Ring är helt ensam i DIF om att ha några som helst konstruktiva ideér.
Med KaddeBadji på topp kommer vi vinna var 10:e match, men dom är säkert snälla och bra på träning, precis som Falk i hockeyn
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Att #6 spelar före Walker är nog tyvärr frukten utav att Karlström lyckades göra några bra matcher förra säsongen. Karlströms ego är alldeles för stort, han tror att han är större än laget. Tar inte jobbet efter att han har tappat boll, vilket händer väldigt ofta.Lee Harvey Oswald skrev:Öz ligger löst till nu, poängtapp i kommande 2 matcher mot Korplagen, då kommer det hända grejer.
Nej, mera Walker och Mrabti är det som behövs. Det kommer nog inte göra underverk, men det lär bli bättre resultat över tid.
-
Jag skyller allt på bilnasaren och hans snåla sidekick till VDLee Harvey Oswald skrev:Så, troligen större vinstchans imorgon mot MFF än mot BrommaBoys och lilla Kurdistan.
Men sluta för fan med Ronaldo/Rivaldo/Suárez-filmningar omedelbums!![]()
Det är inte DIF, PUNKT!
Ceterum censeo Solna esse delendam
- minalman
Match mot BP, finns det något derbyspöke inblandat även här?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Hahahaha...
Kul när säsongen är över efter 6 matcher.
2010-vibbar över det här laget. Åk inte ut bara.
Kul när säsongen är över efter 6 matcher.
2010-vibbar över det här laget. Åk inte ut bara.
Otroligt pinsam inledning på den här säsongen. Nej fy fasen, nu får hockeyn dra igång igen. Ganska väntat ändå, vi har tappat tre poängspelare och ersatt dom med noll poängspelare.