Och nu är det officiellt.android skrev:Ok.BOMBOM BOUCHARD skrev:Engvall ska visst till Göteborg.
DIF Fotboll
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: DIF Fotboll
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- minalman
- Säsongskort: Ja
Intresseklubben antecknar.BOMBOM BOUCHARD skrev:Och nu är det officiellt.android skrev:Ok.BOMBOM BOUCHARD skrev:Engvall ska visst till Göteborg.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Gör det.minalman skrev:Intresseklubben antecknar.BOMBOM BOUCHARD skrev:Och nu är det officiellt.android skrev:Ok.BOMBOM BOUCHARD skrev:Engvall ska visst till Göteborg.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Vi gjorde denna värvning istället för Engvall då?BOMBOM BOUCHARD skrev:Gör det.minalman skrev:Intresseklubben antecknar.BOMBOM BOUCHARD skrev:Och nu är det officiellt.android skrev:Ok.BOMBOM BOUCHARD skrev:Engvall ska visst till Göteborg.
http://dif.se/yura-movsisyan-klar-for-dif/
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Och han är bättre?
Premiär av det svårare slaget. Jag tror ändå på en hyffsad match. 1-2.
-
förevigtdjurgården
Det blev vinst. Skönt med tre poäng i premiären, dessutom i en utav de svåraste bortamatcherna för säsongen. 
Dålig hemmapremiär. Nästa match vill jag se Badji från start istället för Kadewere. Badji skapade mer på tio minuter än vad Kadewere gjorde på 90 minuter.
- minalman
En back hämtad från bänken är den enda i målform.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Lee Harvey Oswald
Det kunde man ju iofs lista ut med arslet, att DIF 2018 skulle har svårt med ett lag som Trelleborg.
DIF:s "defensiva spets" passar bättre mot lag på övre halvan, vi står stilla i offensiven, det går för sakta
DIF:s "defensiva spets" passar bättre mot lag på övre halvan, vi står stilla i offensiven, det går för sakta
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Kom igen nu, låt inte derby vinsten bli en engångsföreteelse
- Lee Harvey Oswald
Tufft läge.
En av två spelare i DIF som både kan slå och ta emot en passning är tvungen att utgå....och så mål i arslet på det
Njaa, denna upplaga av DIF är nog inte tänkt att komma i underläge och behöva jaga, vi saknar allt vad kreativitet heter.
Sedan är det lätt att skryta om bra försvarsspel på försäsongen mot lag från div 1 & 2.
En av två spelare i DIF som både kan slå och ta emot en passning är tvungen att utgå....och så mål i arslet på det
Njaa, denna upplaga av DIF är nog inte tänkt att komma i underläge och behöva jaga, vi saknar allt vad kreativitet heter.
Sedan är det lätt att skryta om bra försvarsspel på försäsongen mot lag från div 1 & 2.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Tur att jag inte ser eländet då, tittar sällan på fotboll överhuvudtaget! Men dessvärre har jag en flickvän som tillika är en råtta och hon sitter tydligen å glor så jag blir "uppdaterad"Lee Harvey Oswald skrev:Tufft läge.
Tack för kaffet:(