Dålig hemmapremiär. Nästa match vill jag se Badji från start istället för Kadewere. Badji skapade mer på tio minuter än vad Kadewere gjorde på 90 minuter.
Det kunde man ju iofs lista ut med arslet, att DIF 2018 skulle har svårt med ett lag som Trelleborg.
DIF:s "defensiva spets" passar bättre mot lag på övre halvan, vi står stilla i offensiven, det går för sakta
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Tufft läge.
En av två spelare i DIF som både kan slå och ta emot en passning är tvungen att utgå....och så mål i arslet på det
Njaa, denna upplaga av DIF är nog inte tänkt att komma i underläge och behöva jaga, vi saknar allt vad kreativitet heter.
Sedan är det lätt att skryta om bra försvarsspel på försäsongen mot lag från div 1 & 2.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Lee Harvey Oswald skrev:Tufft läge.
En av två spelare i DIF som både kan slå och ta emot en passning är tvungen att utgå....och så mål i arslet på det
Njaa, denna upplaga av DIF är nog inte tänkt att komma i underläge och behöva jaga, vi saknar allt vad kreativitet heter.
Sedan är det lätt att skryta om bra försvarsspel på försäsongen mot lag från div 1 & 2.
Tur att jag inte ser eländet då, tittar sällan på fotboll överhuvudtaget! Men dessvärre har jag en flickvän som tillika är en råtta och hon sitter tydligen å glor så jag blir "uppdaterad"