Jag är efterbliven & gnagare så vad fan väntar du dig.... trollar..?Staten skrev:Men herregud Caveman, sluta trolla nu och väx upp.
NHL
Re: NHL
Caveman: Ser du inget hot i dina senaste inlägg? Vet att du då försöker trolla bort det genom att påstå att du bara menade att han skulle sköta sin tandvård bättre men alla vet exakt vad du menade. Helt onödigt och förstår du inte vad du gör för fel så vet jag inte riktigt vad du ska uppnå här på forumet förutom att skaffa dig ovänner och folk som föraktar dig.
Skrivet i all välmening, jag älskar Tim Eriksson och allt det där...
Men lägg ner, snorungen kallar mig efterbliven, jag tar varken det på ett forum eller på gatan, sedan så skrev inte jag att jag skulle klippa honom, däremot så påminde jag honom att han bör tänka efter innan han skriver.Manijock skrev:Caveman: Ser du inget hot i dina senaste inlägg? Vet att du då försöker trolla bort det genom att påstå att du bara menade att han skulle sköta sin tandvård bättre men alla vet exakt vad du menade. Helt onödigt och förstår du inte vad du gör för fel så vet jag inte riktigt vad du ska uppnå här på forumet förutom att skaffa dig ovänner och folk som föraktar dig.
Vill man kalla mig efterbliven/gnagare så är Info-baren ett bättre ställe i morgon.
Sedan är väl inte du rätt man att "läxa" upp mig...
Sedan så bryr jag mig inte så mycket ifall det finns folk på detta forum som föraktar mig, kallar man mig för efterbliven så är man inte min vän, PUNKT.
Det är väl bara för en Mod att gå in och radera inläggen om dom sticker så i ögonen
Förstår att du blir förbannad. Har själv blivit kallad gnagare på det här forumet av diverse tokar men det jag påpekar är att du hotar med våld. Vilket jag personligen aldrig gjort! Så vad du menar med tredje stycket där förstår jag inte.Caveman skrev:
Men lägg ner, snorungen kallar mig efterbliven, jag tar varken det på ett forum eller på gatan, sedan så skrev inte jag att jag skulle klippa honom, däremot så påminde jag honom att han bör tänka efter innan han skriver.
Vill man kalla mig efterbliven/gnagare så är Info-baren ett bättre ställe i morgon.
Sedan så bryr jag mig inte så mycket ifall det finns folk på detta forum som föraktar mig, kallar man mig för efterbliven så är man inte min vän, PUNKT.
Aja tycker vi kan vrida ner diskussionen en aning. Begriper inte riktigt varför pulverapa och Sjöwall blir så jävla ilskna för då det enda Caveman gjort är att ifrågasätta Crosbys gnällande vilket är allmänt känt. Han är fortfarande troligtvis världens bästa spelare på isen, personligen tycker jag inte att han då behöver gnälla så mycket som han gör. Fokusera på att lira istället! På så sätt är jag betydligt mer förtjust i Ovechkin, trots att han kommer från äckel-Ryssland.
Minns att jag drog lite på smilbanden när Hannula gav Sidney på käften efter nått mål i en VM-turnering för några år sedan. Så ska en sådan gnällspik hanteras!
Bra där!Manijock skrev:Förstår att du blir förbannad. Har själv blivit kallad gnagare på det här forumet av diverse tokar men det jag påpekar är att du hotar med våld. Vilket jag personligen aldrig gjort! Så vad du menar med tredje stycket där förstår jag inte.Caveman skrev:
Men lägg ner, snorungen kallar mig efterbliven, jag tar varken det på ett forum eller på gatan, sedan så skrev inte jag att jag skulle klippa honom, däremot så påminde jag honom att han bör tänka efter innan han skriver.
Aja tycker vi kan vrida ner diskussionen en aning. Begriper inte riktigt varför pulverapa och Sjöwall blir så jävla ilskna för då det enda Caveman gjort är att ifrågasätta Crosbys gnällande vilket är allmänt känt. Han är fortfarande troligtvis världens bästa spelare på isen, personligen tycker jag inte att han då behöver gnälla så mycket som han gör. Fokusera på att lira istället! På så sätt är jag betydligt mer förtjust i Ovechkin, trots att han kommer från äckel-Ryssland.
Minns att jag drog lite på smilbanden när Hannula gav Sidney på käften efter nått mål i en VM-turnering för några år sedan. Så ska en sådan gnällspik hanteras!
Vi förstår varandra nu Manijock.
Jag blir absolut inte ilsken! Absolut inte! Jag tycker dock inte att Crosby förtjänar det rykte han har fått!Begriper inte riktigt varför pulverapa och Sjöwall blir så jävla ilskna för då det enda Caveman gjort är att ifrågasätta Crosbys gnällande vilket är allmänt känt.

Det Sjöwall skriver får stå för honom.
Och det står jag förpulverapa skrev:Jag blir absolut inte ilsken! Absolut inte! Jag tycker dock inte att Crosby förtjänar det rykte han har fått!Begriper inte riktigt varför pulverapa och Sjöwall blir så jävla ilskna för då det enda Caveman gjort är att ifrågasätta Crosbys gnällande vilket är allmänt känt.
Det Sjöwall skriver får stå för honom.

Säg till om ni skall slåss i infobaren över Crosby, det vill jag verkligen inte missa i sånna fall!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Hahaha! Kanske vi får ett riktigt NHL kurr..sensei skrev:Säg till om ni skall slåss i infobaren över Crosby, det vill jag verkligen inte missa i sånna fall!

Skämt åsido, folk kommer aldrig enas om Crosby, men måste hålla med Caveman (även om han inte är oskyldig), för att någon klagar på en spelare som man själv gillar blir personen inte per automatik efterbliven. Om han nu inte är gnagare (Vilket Caveman verkligen inte är).
Så ska vi släppa denna larviga debatt och istället diskutera en av världens bästa ligor?
Riktigt många bra matcher ikväll för er som kan se!
- Jim Morrison
sensei skrev:Säg till om ni skall slåss i infobaren över Crosby, det vill jag verkligen inte missa i sånna fall!

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sällan har någon skribent valt sitt nick med sån eftertanke och självinsikt som han.Manijock skrev:Caveman: Ser du inget hot i dina senaste inlägg? Vet att du då försöker trolla bort det genom att påstå att du bara menade att han skulle sköta sin tandvård bättre men alla vet exakt vad du menade. Helt onödigt och förstår du inte vad du gör för fel så vet jag inte riktigt vad du ska uppnå här på forumet förutom att skaffa dig ovänner och folk som föraktar dig.
Säg den glädje som varar
Bettar du ofta på NHL?Mäklaren skrev:Mäklarn visar för övrigt grym fingertoppskänsla när han bettar på Kovalchuk att göra mål till tre gånger fläsket och # 17 dunkar in den direkt i PP.
Ser att Fasth fortsätter imponera i ducks.
Losing all hope was freedom.
Ja, jag kör varje natt. Finns ofta en hel del guldklimpar att hitta i NHL-bettingen. Oftast över-/under-spel och liknandeRaus skrev:Bettar du ofta på NHL?Mäklaren skrev:Mäklarn visar för övrigt grym fingertoppskänsla när han bettar på Kovalchuk att göra mål till tre gånger fläsket och # 17 dunkar in den direkt i PP.
Ser att Fasth fortsätter imponera i ducks.

Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.