Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
Tyler Plante klar för Asiago i Italien. Hur många dagar blir han kvar där då?
Expert.
DIFs värvning av Plante är den största gåtan genom tiderna. Haha.SirDIFalot skrev:Tyler Plante klar för Asiago i Italien. Hur många dagar blir han kvar där då?
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det finns båsdörrar att öppna i stora delar av världen.SirDIFalot skrev:Tyler Plante klar för Asiago i Italien. Hur många dagar blir han kvar där då?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- SkönaDjurgårn
Sv: Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
Mmm, han blev ingen frälsare direkt.litto skrev:DIFs värvning av Plante är den största gåtan genom tiderna. Haha.SirDIFalot skrev:Tyler Plante klar för Asiago i Italien. Hur många dagar blir han kvar där då?

Örebro sparkar Riddarn. Det går tungt nu för honom, division 1 nästa?
Ja, verkligen... Huddinge kanske. Eller så chillar han säsongen ut. Antar att han får behålla sin lön.Kentta skrev:Örebro sparkar Riddarn. Det går tungt nu för honom, division 1 nästa?
För övrigt. Ossi Väänänen har skrivit på nytt treårskontrakt med Jokerit.
Fyfan vad han haft d tungt senaste årenKentta skrev:Örebro sparkar Riddarn. Det går tungt nu för honom, division 1 nästa?
- Datsyuk_13
Han var ju i alla fall "bra i omklädningsrummet". Alltid något...SkönaDjurgårn skrev:Mmm, han blev ingen frälsare direkt.litto skrev:DIFs värvning av Plante är den största gåtan genom tiderna. Haha.SirDIFalot skrev:Tyler Plante klar för Asiago i Italien. Hur många dagar blir han kvar där då?

"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
Bara jag som saknar Printz och Alexander Urbom :/?
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
JaMorwin skrev:Bara jag som saknar Printz och Alexander Urbom :/?
- SirDIFalot
Urbom? Det var ett märkligt uttalande. Han var ju högst medioker när han var här sist.Morwin skrev:Bara jag som saknar Printz och Alexander Urbom :/?
Expert.
Han var åtminstonde en stabil back och visste vad som skulle göras inte som vissa andra som inte ens kan tackla eller ta bort folk från måletSirDIFalot skrev:Urbom? Det var ett märkligt uttalande. Han var ju högst medioker när han var här sist.Morwin skrev:Bara jag som saknar Printz och Alexander Urbom :/?
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- SirDIFalot
Jag minns Urbom som en back som knappt kunde ta en plats och när han väl gjorde det fick han bara spela få minuter. Av en anledning. Trots att vi hade en backbesättning med spelare som Edvin Frylén.Morwin skrev:Han var åtminstonde en stabil back och visste vad som skulle göras inte som vissa andra som inte ens kan tackla eller ta bort folk från måletSirDIFalot skrev:Urbom? Det var ett märkligt uttalande. Han var ju högst medioker när han var här sist.Morwin skrev:Bara jag som saknar Printz och Alexander Urbom :/?
Expert.
Nu har han spelat i AHL ett tag, så han kan inte vara sämre. Råkar det vara så att han vill komma hem och lira för DIF så välkomnar jag honom. En Urbom på 192 cm och 98 kg tung kan hålla det mesta bort från vår zon.SirDIFalot skrev:Jag minns Urbom som en back som knappt kunde ta en plats och när han väl gjorde det fick han bara spela få minuter. Av en anledning. Trots att vi hade en backbesättning med spelare som Edvin Frylén.Morwin skrev:Han var åtminstonde en stabil back och visste vad som skulle göras inte som vissa andra som inte ens kan tackla eller ta bort folk från måletSirDIFalot skrev:Urbom? Det var ett märkligt uttalande. Han var ju högst medioker när han var här sist.Morwin skrev:Bara jag som saknar Printz och Alexander Urbom :/?
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Underbara EdvinSirDIFalot skrev:Jag minns Urbom som en back som knappt kunde ta en plats och när han väl gjorde det fick han bara spela få minuter. Av en anledning. Trots att vi hade en backbesättning med spelare som Edvin Frylén.Morwin skrev:Han var åtminstonde en stabil back och visste vad som skulle göras inte som vissa andra som inte ens kan tackla eller ta bort folk från måletSirDIFalot skrev:Urbom? Det var ett märkligt uttalande. Han var ju högst medioker när han var här sist.Morwin skrev:Bara jag som saknar Printz och Alexander Urbom :/?