ciirree skrev:Jag hade faktiskt hellre lånat ut Sundberg än Krüger! Får se hur det går ikväll när Måns spelar med KRIF!
Hur såg det ut?
ciirree skrev:Jag hade faktiskt hellre lånat ut Sundberg än Krüger! Får se hur det går ikväll när Måns spelar med KRIF!
Har man sett på fan, det är han...robin_dif skrev:Såg på DIF fotbolls forum på svenskafans , att Kalus står med i vår trupp på förbundets hemsida ! Dessutom med nr 25 . E han klar ?
http://stats.swehockey.se/Teams/Info/TeamRoster/3906robin_dif skrev:Såg på DIF fotbolls forum på svenskafans , att Kalus står med i vår trupp på förbundets hemsida ! Dessutom med nr 25 . E han klar ?
Edin skrev:Har man sett på fan, det är han...robin_dif skrev:Såg på DIF fotbolls forum på svenskafans , att Kalus står med i vår trupp på förbundets hemsida ! Dessutom med nr 25 . E han klar ?
http://stats.swehockey.se/Teams/Info/Te ... r/3906#DIF
robin_dif skrev:Alla andra spelare och nummer stämmer ju , så kanske han presenteras imorgon ?
Han tacklas ju iaf!ciirree skrev:Skrev innan på matchforumet att jag ville ha en målskytt, inte Kalus.. men å andra sidan.
Idag gjorde vi 3 mål och inget utav de va i PP, (finns det någon annan match på säsongen vi gjort det?) Guter har kommit igång, Saviano gjorde 1 till idag.. jag vettefan om inte Kalus hade varit en perfekt injektion nu asså!
Ja precis, han tacklas, han har alltid bra fart, han är irriterande att möta! Jag skulle vilja att man sätter Kalus med Eriksson och Ahlén, då flyttar man ner Holmqvist till Heinerö och Kalin - en rutinerad spelare som kan hjälpa dessa två unga spelare!bastis7 skrev:Han tacklas ju iaf!ciirree skrev:Skrev innan på matchforumet att jag ville ha en målskytt, inte Kalus.. men å andra sidan.
Idag gjorde vi 3 mål och inget utav de va i PP, (finns det någon annan match på säsongen vi gjort det?) Guter har kommit igång, Saviano gjorde 1 till idag.. jag vettefan om inte Kalus hade varit en perfekt injektion nu asså!
Du, det där lät inte fel alls! Tummen upp!ciirree skrev:Ja precis, han tacklas, han har alltid bra fart, han är irriterande att möta! Jag skulle vilja att man sätter Kalus med Eriksson och Ahlén, då flyttar man ner Holmqvist till Heinerö och Kalin - en rutinerad spelare som kan hjälpa dessa två unga spelare!bastis7 skrev:Han tacklas ju iaf!ciirree skrev:Skrev innan på matchforumet att jag ville ha en målskytt, inte Kalus.. men å andra sidan.