Caveman skrev:Precis som igår så står det in liten flicka vid namn Cindy utanför sin egna hemmahall, hon gråter, stampar, skriker, hon tjuter om att hon blivit orättvistbehandlad igen. Nu så hoppas Pens på att Malkin ska visa vägen för lilla Cindy, som han brukar göra, både på isen & utanför isen. Cindy måste lyssa på Stjärnan Malkin.
Annars kan man säga att Devils tog två enkla segrar över Pens i detta back-to-back möte.
Gott Så!
Gud vad trött man är på skitsnacket om Crosby. Han är allt en hockeyspelare borde vara.
En gnällig jävla hockeyspelare, men bra, dock inte i matcherna mot Devils eftersom Devils var för bra.
Du slår fan rekord i att vara efterbliven. Crosby är den mest fullständiga hockeyspelaren i NHL.
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Passa dig för vem du kallar efterbliven snorunge, jag hade hellre valt Malkin till mitt lag, sedan så är det så att jag är inte direkt ensam om att kalla Sid för gnällig din jävla nolla.
Precis som pulver skriver så gnäller han inte mer än någon annan. Det är sjukt jävla överdrivet din lilla gnagare.
Vad fan vet pulver??
Du verkar vara så kåt på Cindy så du vägrar att inse att han är en gnällig jävel (dock en bra hockeyspelare), som sagt jag är inte direkt ensam om att tycka det, i matcherna mot Devils så såg vi inte mycket av hans kunnande men hans gnällande fick vi se mer av.
(Sedan så borde du vara lite mer rädd om dina tänder.)
Caveman skrev:Vad fan vet pulver??
Du verkar vara så kåt på Cindy så du vägrar att inse att han är en gnällig jävel (dock en bra hockeyspelare), som sagt jag är inte direkt ensam om att tycka det, i matcherna mot Devils så såg vi inte mycket av hans kunnande men hans gnällande fick vi se mer av.
Har faktiskt precis varit hos tandläkaren och det var inga problem, så där förstår jag faktiskt inte hur du menar...
Du verkar vara så brutalt insnöad på att Crosby är "gnällig" så att det är helt jävla meningslöst att diskutera med dig. Hur som helst verkar dina hockeykunskaper vara ytterst begränsade.
Va? Vänta nu, ska du slå in mina tänder? Nu hänger jag inte med alls, vad har jag gjort nu då?
Har faktiskt precis varit hos tandläkaren och det var inga problem, så där förstår jag faktiskt inte hur du menar...
Du verkar vara så brutalt insnöad på att Crosby är "gnällig" så att det är helt jävla meningslöst att diskutera med dig. Hur som helst verkar dina hockeykunskaper vara ytterst begränsade.
Mina hockeykunskaper behöver du inte oroa dig för, jag har betydligt mer hockeykunskaper än vad som behövs för att diskutera med dig, har följt NHL innan du visste att det fanns något NHL.
Du har kallat mig/mitt nick efterbliven & gnagare är det att vara rädd om tänderna?
Mina hockeykunskaper behöver du inte oroa dig för, jag har betydligt mer hockeykunskaper än vad som behövs för att diskutera med dig, har följt NHL innan du visste att det fanns något NHL.
Du har kallat mitt mig/mitt nick efterbliven & gnagare är det att vara rädd om tänderna?
Tyvärr bevisar du på vilken nivå dina kunskaper ligger med dina påståenden...
Vad har mina tänder med att jag kallar dig gnagare och efterbliven att göra?
Vi kan väl slänga skit på varandra i PM så slipper andra läsa?