Nähä okej, jag har bara kört Saab i snart 3 år nu... varför i helvete är Saab en skam för Sverige? Gå och lägg dig sna a ZZ i iiSnazzi skrev:Du har aldrig kört SAAB.
Frågetråden
Re: Frågetråden
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Ruttnaste märket som någonsin byggts i Sverige, helt klart.melker skrev:Nähä okej, jag har bara kört Saab i snart 3 år nu... varför i helvete är Saab en skam för Sverige? Gå och lägg dig sna a ZZ i iiSnazzi skrev:Du har aldrig kört SAAB.
Förlåt, men jag har inre aggressioner mot detta bilmärke. Vi lämnar det här, för jag går inte att diskutera med om detta ämne, då jag vägrar ändra åsikt eller ta till mig andras.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Bra håll dom då långt ifrån de hära forumet?Snazzi skrev:Ruttnaste märket som någonsin byggts i Sverige, helt klart.melker skrev:Nähä okej, jag har bara kört Saab i snart 3 år nu... varför i helvete är Saab en skam för Sverige? Gå och lägg dig sna a ZZ i iiSnazzi skrev:Du har aldrig kört SAAB.
Förlåt, men jag har inre aggressioner mot detta bilmärke. Vi lämnar det här, för jag går inte att diskutera med om detta ämne, då jag vägrar ändra åsikt eller ta till mig andras.
Jag håller med er andra, vem bryr sig om namnet om de drar in pengar åt klubben, hovet kommer ändå alltid vara hovet.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Varför skriver alla tidningar Dif och inte DIF? Text-tv gör likadant vid varje referat och i poängligan.
Alla andra lag skrivs exempelvis AIK, LHC, FBK o.s.v.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- -daniel-
För att det uttalas "Dif" och då skall det (enligt svensk grammatik) egentligen skrivas "Dif". AIK uttalas ju inte "Ajk".BOMBOM BOUCHARD skrev:Varför skriver alla tidningar Dif och inte DIF? Text-tv gör likadant vid varje referat och i poängligan.
Några journalister skriver med versaler, andra inte.DIF eller Dif?
Då Djurgårdens Idrottsförening förkortas DIF på vårt klubbmärke uppskattar vi om förkortningen av vårt föreningsnamn skrivs med versaler i alla sammanhang.
Överväg gärna också att använda "Djurgården" istället för DIF/Dif då detta är tydligare och förväxling med Degerfors IF undviks.
Jonas Riedel, pressansvarig på DIF Fotboll
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Ok.Crashmash skrev:Några journalister skriver med versaler, andra inte.DIF eller Dif?
Då Djurgårdens Idrottsförening förkortas DIF på vårt klubbmärke uppskattar vi om förkortningen av vårt föreningsnamn skrivs med versaler i alla sammanhang.
Överväg gärna också att använda "Djurgården" istället för DIF/Dif då detta är tydligare och förväxling med Degerfors IF undviks.
Jonas Riedel, pressansvarig på DIF Fotboll
Ok, jag har aldrig tänkt på det. Jag brukar nog aldrig säga att jag håller på "Dif"(uttalat) utan säger Djurgården.-daniel- skrev:För att det uttalas "Dif" och då skall det (enligt svensk grammatik) egentligen skrivas "Dif". AIK uttalas ju inte "Ajk".BOMBOM BOUCHARD skrev:Varför skriver alla tidningar Dif och inte DIF? Text-tv gör likadant vid varje referat och i poängligan.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Finns det någon sida där man ser alla lags spelarlöner?
Skulle vara kul att jämföra t.ex lhc och hv med våra löner.
Skulle vara kul att jämföra t.ex lhc och hv med våra löner.
Lycka är att vara Djurgårdare.
En riktigt meningslös fundering med tanke på bandyfinalen som går nu.
Varför har bandyspelare hakskydd men inget visir och varför har hockeyspelare visir men inget hakskydd?
Varför har bandyspelare hakskydd men inget visir och varför har hockeyspelare visir men inget hakskydd?
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Kan någon berätta för mig vad skymd sikt är ? Aldrig varit på Hovet å jag undrar om det är värt att köpa biljetter på skymd sikt..
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Hade du tryck på nyheten om skymd sikt så hade du kommit in på biljettsidan där det står:litto skrev:Kan någon berätta för mig vad skymd sikt är ? Aldrig varit på Hovet å jag undrar om det är värt att köpa biljetter på skymd sikt..
Hur mycket av sikten som är skymd varierar från plats till plats, men gemensamt för alla platser är att åtminstone en del av isen är helt eller delvis skymd av spelarbås, pressläktare eller liknande.
http://www.difhockey.se/biljettkategori ... =skymdsikt
Det jag vill veta är om det är värt att köpa biljetter i skymd sikt? =)
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Alltid värt att köpa biljett till Djurgårns härliga matcher! Du kommer säkert inte uppleva det som händer på isen, lika mycket som dom som har biljetter högre upp. Men bara att se Djurgårn och höra klacken(när den är på topp) är underbart! Så fixa en biljett!litto skrev:Det jag vill veta är om det är värt att köpa biljetter i skymd sikt? =)
Står på Difhockey.se fliken Matcher så står det att vi har träningsmatch mot Färjestad den 23/2 på BERHN ARENA (fotbollsarena) i Örebro....
Någon som vet lite mer information om detta?
Behrn Arena heter också hockeyladan som ligger 50 meter ifrån fotbollsarenan. Jag har för övrigt varit där och det är en MYCKET tråkig hall, som skall renoveras så småningom.DIFDIF skrev:Står på Difhockey.se fliken Matcher så står det att vi har träningsmatch mot Färjestad den 23/2 på BERHN ARENA (fotbollsarena) i Örebro....
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."