Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrigt
-
Re: Klacktråden - Järnkaminerna
Nu vill jag se fullt fokus på klacken i matchen mot lyxfällan, jag lovar att det kommer vara det från min sida.
ALLTID OAVSETT!
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Klacktråden - Järnkaminerna
Godkänt för klacken i Globen. Men kanske, kanske en taggad klack som kommit tillbaka från ölbarerna innan andra börjat, kunnat få in mer skärpa i laget. 0-1 kunde ha undvikits om klacken väckt Tellan.
Senast redigerad av minalman den 2014-12-27 19:23:53, redigerad totalt 1 gånger.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Såg mer ut som om Tellan fortfarande var kvar i barenminalman skrev:Godkänt för klacken i Globen. Men kanske, kanske en taggad klack som kommit tillbaka från ölbarerna innan andra kunnat få in mer skärpa i laget. 0-1 kunde ha undvikits om klacken väckt Tellan.

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Daniel942
http://bloggar.aftonbladet.se/hockeyblo ... esvikelse/
Kan nån som är en barhängare förklara VARFÖR man går på hockey för att ändå bara stå i baren? Helt ärligt?
Kan nån som är en barhängare förklara VARFÖR man går på hockey för att ändå bara stå i baren? Helt ärligt?
DIF!
Står själv aldrig i baren så vet ej, men tydligen är öl och hockey synonymt. För en del är det antagligen enda gången man träffar sina vänner och bekanta utan barn och fruar, kan vara en anledning. Andra anledningar kan väl vara att man tycker om att dricka äcklig öl för extremt dyra pengar? Sen kanske vissa resonerar att man måste dra sitt strå till stacken i sponsring av DjurgårdenDaniel942 skrev:http://bloggar.aftonbladet.se/hockeyblo ... esvikelse/

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Jobbar under fotbollssäsongen på Tele2 arena och det är mer regel än undantag att hänga i baren än att se avsparkarna, tydligen.. Allt från "det är trist match" till "inget drag idag" har hörts. Folk tycker även det är gott med en bira på sommarvärmen och bekvämare miljö att konsumera sin öl i just baren än på läktaren.Daniel942 skrev:http://bloggar.aftonbladet.se/hockeyblo ... esvikelse/
Sen varför man betalar biljett för att se match, utan att se själva matchen, är för mig obegripligt. Då kan man väl lika gärna sätta sig på O'learys. Där det dessutom finns godare öl

Aldrig förstått det där jag heller.
Bedrövliga individer som går till baren mitt i perioden mitt förslag är att dessa så kallade Djurgårdare går på krogen istället i fortsättningen
Westerholmarna verkar vara ett par riktigt vrickade människor alltså.
- SirDIFalot
På tal om klacken?Staten skrev:Westerholmarna verkar vara ett par riktigt vrickade människor alltså.
Expert.
Hamnade helt åt helvete fel den där alltså.SirDIFalot skrev:På tal om klacken?Staten skrev:Westerholmarna verkar vara ett par riktigt vrickade människor alltså.
- SirDIFalot
Staten skrev:Hamnade helt åt helvete fel den där alltså.SirDIFalot skrev:På tal om klacken?Staten skrev:Westerholmarna verkar vara ett par riktigt vrickade människor alltså.

Expert.
Vem är grabben på räcket?
Inte sett honom/dig förut!
Härligt att se någon som strukturerar upp det hela!

Var det inte han som stod med Pang på Leksandsmatchen?Mash skrev:Vem är grabben på räcket?Inte sett honom/dig förut!
- SirDIFalot
Om det var han som stod med Pang på Leksandsmatchen så kallas han för "Luro".Staten skrev:Var det inte han som stod med Pang på Leksandsmatchen?Mash skrev:Vem är grabben på räcket?Inte sett honom/dig förut!
Expert.
en från UCSSirDIFalot skrev:Om det var han som stod med Pang på Leksandsmatchen så kallas han för "Luro".Staten skrev:Var det inte han som stod med Pang på Leksandsmatchen?Mash skrev:Vem är grabben på räcket?Inte sett honom/dig förut!
Get the fuck out of my way,