Fast Niklas är väl mest känd för sin offensiva sida? Minns honom mest som en fiaskovärvning sen senast han var här...Tuzzen skrev:Kan den här spelaren vara något och stärka defensiven om han är en bra defensivt bra back som kan täcka upp för Nisse och Sam på deras offensiva utflykter?
http://www.eliteprospects.com/player.ph ... 87&lang=en
Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Han borde ha växt till sig nu som back? Kollade med en polare som bor i Mora och har sett honom och fick det här svaret:Manijock skrev:Fast Niklas är väl mest känd för sin offensiva sida? Minns honom mest som en fiaskovärvning sen senast han var här...Tuzzen skrev:Kan den här spelaren vara något och stärka defensiven om han är en bra defensivt bra back som kan täcka upp för Nisse och Sam på deras offensiva utflykter?
http://www.eliteprospects.com/player.ph ... 87&lang=en
- Hade gärna haft honom kvar. Smart, stressar inte i onödan, väldigt lugn med pucken
- Drar sig inte för att smälla på heller när det behövs
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Niklas Andersson. Haha. Ibland vet man inte om folk är ironiska eller inte!
En av dom sämsta backarna som någonsin spelat för DIF.
Spela fult
Efter Erik Gustafsson naturligtvisdiftobbe89 skrev:Niklas Andersson. Haha. Ibland vet man inte om folk är ironiska eller inte!
Och man kan inte utvecklas som spelare enligt dig? Intressant och veta vem du skulle vilja ha in som back som är ledig.diftobbe89 skrev:Niklas Andersson. Haha. Ibland vet man inte om folk är ironiska eller inte!
Fråga någon av dom här på forumet som har skrivit över 10 000 inlägg, det är dom som är experterna, tycker man inte som dessa så är det inte värt någonting...... Undra om det inte är grisfot som ligger bakom alla dessa självutnämnda experters nicks på detta forum? Det verkar inte bättre...
- diftobbe89
Erik Ryman och Jonas Liwing är två heta kandidater också.Manijock skrev:Efter Erik Gustafsson naturligtvisdiftobbe89 skrev:Niklas Andersson. Haha. Ibland vet man inte om folk är ironiska eller inte!
Spela fult
Sv: Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första
Menar ni på alvar att det finns folk sämre än Stefan lassen och Edwin Fryléndiftobbe89 skrev:Erik Ryman och Jonas Liwing är två heta kandidater också.Manijock skrev:Efter Erik Gustafsson naturligtvisdiftobbe89 skrev:Niklas Andersson. Haha. Ibland vet man inte om folk är ironiska eller inte!
Skickat från min LT15i via Tapatalk 2
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
- diftobbe89
Re: Sv: Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i för
Listan kan göras lång, man har sina favoriter.Nyberabb skrev:Menar ni på alvar att det finns folk sämre än Stefan lassen och Edwin Fryléndiftobbe89 skrev:Erik Ryman och Jonas Liwing är två heta kandidater också.Manijock skrev:Efter Erik Gustafsson naturligtvisdiftobbe89 skrev:Niklas Andersson. Haha. Ibland vet man inte om folk är ironiska eller inte!
Skickat från min LT15i via Tapatalk 2

Spela fult
Lassen var ju tok-cp-bra i sin första match. Sen alla matcher efter var han värdelös. Det var det som var så roligt.
-
Jag lägger min röst på Kim Lennhammer alla dagar i veckan.diftobbe89 skrev:Erik Ryman och Jonas Liwing är två heta kandidater också.Manijock skrev:Efter Erik Gustafsson naturligtvisdiftobbe89 skrev:Niklas Andersson. Haha. Ibland vet man inte om folk är ironiska eller inte!
Lassen var ju svintung som forward också någon match när han kastades in där. Kändes som en Kalus med bättre puckkontroll...Enbom skrev:Lassen var ju tok-cp-bra i sin första match. Sen alla matcher efter var han värdelös. Det var det som var så roligt.
Många fina backar ni nämner men inget som kan mäta sig med snurrfinten Gustafsson absolut inte. Tänk på att spelare som Andersson, Liwing och Ryman skämde ut sig i Elitserien. Gustafsson skämde ut sig i Allsvenskan, Sveriges andraliga. Bara Lennhammer av de ni nämner som jag kan skriva under på som kan mäta sig med nr 56.
Att du en kan nämna kungen Frylén i det här sammanhanget, Nyberabb? Älska Edvin!!!
....
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
KHK tar in en ny forward på try-out från Frölunda. Jag tror fortfarande Somma är högintressant för Challe!
EDIT: Problemet med Somma tror jag inte ligger hos honom - utan problemet är nog att det finns spelare i laget som ingen trodde skulle ta så stora kliv som växt ut till målskyttar och det finns nu inte plats för han helt enkelt.
EDIT: Problemet med Somma tror jag inte ligger hos honom - utan problemet är nog att det finns spelare i laget som ingen trodde skulle ta så stora kliv som växt ut till målskyttar och det finns nu inte plats för han helt enkelt.
Jag är tveksam till att få in Somma visst han kanske höjer sig, men gör han inte det har man samma problem fortfarande :Att målskyttet inte lossnar. Nej jag tycker man ska ta in någon som gjort ett gäng kassar redan.