Jim Morrison skrev: ↑2022-01-20 20:08:46 Även Patrick Thoresen var på tapeten – men enligt MrMadhawk har Storhamars tyngsta sponsor hotat med att dra in allt om klubben släpper stjärnan till Djurgården.
MrMadhawk rapporterar dock vidare att han inte tror att sista ordet är sagt ännu kring norrmannen och Djurgården.
Om man har råd med både en riktigt bra center och Thoresen så är det bra med Thoresen. Om man inte har det så vill jag hellre att de lägger pengarna på en annan. Thoresens glansdagar försvann när han gick till Norge.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
En bra center har vi behövt hela tiden Strandberg är den mest överskattade center vi har haft. Han har aldrig varit bra. Han gjorde några poäng tack vare Dick. Jag har aldrig fattat varför vi haft kvar honom. Enligt mig så är han ingen förlust. Vi hade lika gärna kunnat haft en back på hans plats
Jag vet att många är negativa till honom och så men Patrik Berglund ser jag som ett någorlunda bra center alternativ som är ledig. Stor stark och pålitlig poängplockare som säkert är riktigt revansch sugen och spel sugen. Jag tror att Dick och Berglund skulle funka bra ihop.
-Rolle Stoltz
Det är deprimerade när man ser DIF fotboll värvar ena stjärnspelaren efter annan och så kommer DIF hockeyn med värvningar som Forsberg, lill-challe och kanske Tim Söderlund.
-Rolle Stoltz
klintan85 skrev: ↑2022-01-21 10:09:14
Jag vet att många är negativa till honom och så men Patrik Berglund ser jag som ett någorlunda bra center alternativ som är ledig. Stor stark och pålitlig poängplockare som säkert är riktigt revansch sugen och spel sugen. Jag tror att Dick och Berglund skulle funka bra ihop.