Ursäkta men det här var verkligen något av dummaste jag läst. Stackars Mackan som vi tvingade ner i AS för han, som kapten tom, hade absolut inget med det hela att göra...pulverapa skrev:Lite synd att vi åkte ur, nu sätter vi gamla spelare i skiten. Typ Andreas Engqvist och Mackan Nilson som jag tror båda skulle kunna skriva på för gnaget...
Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
2014-04-07, vad hände?
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
Härligt med Otto en av mina absoluta favoritspelare. Har alltid haft en förkärlek till grovjobbarna i laget som jag allt för ofta får för lite cred därav att Fimpen och Otto tillhör mina favoritspelare. Otroligt viktiga för ett lag som kan kliva in på isen och jobba hårt och bana väg för poänggörarna.
- Jim Morrison
Fy FAN att SSK får Fleury. Jävla ÄCKEL-Tim Eriksson. FY FAN.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Och på vilket sätt sammankopplar du Tim med Fleury?Jim Morrison skrev:Fy FAN att SSK får Fleury. Jävla ÄCKEL-Tim Eriksson. FY FAN.
Fy FAN för cancer. Jävla ÄCKEL-Tim Eriksson. FY FAN.
Väx upp för helvete, Tim Eriksson är inte skälet till allt ont i världen!
- Jim Morrison
Tim Eriksson tar upp en plats i truppen som skulle kunna ha blivit Fleurys. Jag tycker att Tim är överflödig. Det är inte Fleury. Känns jävligt trist rent ut sagt,Manijock skrev:Och på vilket sätt sammankopplar du Tim med Fleury?Jim Morrison skrev:Fy FAN att SSK får Fleury. Jävla ÄCKEL-Tim Eriksson. FY FAN.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Är du själv nöjd med det där inlägget? Inte din största stund i din forumskarriär här, om jag får ha en åsikt i den saken. Du brukar vara mer klartänkt än så.Jim Morrison skrev:Fy FAN att SSK får Fleury. Jävla ÄCKEL-Tim Eriksson. FY FAN.
Det är självfallet värvningsansvarige Challe du skall rikta din ilska mot och inte mot Tim som knappast förtjänar epitetet "äckel" bara för att han helst av allt vill spela hockey i Djurgårn.
Detta gör mig glad

-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Håller helt med. Väx upp!! Det går att uttrycka sig civiliserat även om man är frustrerad. Jag är inte lika säker på att Tim inte kommer att leverera som du är. Vi får se när säsongen är igång vem som får rätt. Jag har beslutat mig för att lita på att Challe gör sitt bästa för att få till allra bästa lag efter omständigheterna dvs att vi numera lirar i AS.Manijock skrev:Och på vilket sätt sammankopplar du Tim med Fleury?Jim Morrison skrev:Fy FAN att SSK får Fleury. Jävla ÄCKEL-Tim Eriksson. FY FAN.
Jaa fy fan vilket svin. Han tar jobbet som han vill ha! Han borde tänkt på Morrison och SirDIFalot här på forumet istället så de slipper skriva sina häxjakt-inlägg mot honom. Snacka egoistisk kille, tänker bara på sig själv!Jim Morrison skrev:Tim Eriksson tar upp en plats i truppen som skulle kunna ha blivit Fleurys. Jag tycker att Tim är överflödig. Det är inte Fleury. Känns jävligt trist rent ut sagt,Manijock skrev:Och på vilket sätt sammankopplar du Tim med Fleury?Jim Morrison skrev:Fy FAN att SSK får Fleury. Jävla ÄCKEL-Tim Eriksson. FY FAN.
Ibland kan man ju bara bli för gråhårig på forumet

- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Man får väl hoppas att Tim är riktigt billig. Det enda pusselbiten hittills som känns väldigt onödig. Men som sagt, han borde göra 30 poäng eller dylikt i allsvenskan. Med rätt kedjekamrater. Jag föreslår Johner och Ölvestad.
Linkan - Otto - Åberg (Otto som defensivt stark center mellan två hyperoffensiva spelare)
Ölvestad - Johner - Tim (Två som kan näta, två som kan lägga passningar, skridskostarka allihop)
Sörensen - Ljungh - Hank (Skriker kemi om den kedjan)
Tycker vi borde kunna få riktigt bra kemi här!
Linkan - Otto - Åberg (Otto som defensivt stark center mellan två hyperoffensiva spelare)
Ölvestad - Johner - Tim (Två som kan näta, två som kan lägga passningar, skridskostarka allihop)
Expert.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag är inte lika nöjd som alla andra över Hank. Skulle däremot aldrig börja kalla honom för äckel.Shitkicker skrev:Är du själv nöjd med det där inlägget? Inte din största stund i din forumskarriär här, om jag får ha en åsikt i den saken. Du brukar vara mer klartänkt än så.Jim Morrison skrev:Fy FAN att SSK får Fleury. Jävla ÄCKEL-Tim Eriksson. FY FAN.
Det är självfallet värvningsansvarige Challe du skall rikta din ilska mot och inte mot Tim som knappast förtjänar epitetet "äckel" bara för att han helst av allt vill spela hockey i Djurgårn.
Det är precis som Shitkicker skriver, det är Challe som valt spelare.
Fortsätt skylla felen i lagbygget på Tim om ni nu tycker att ni mår bättre av det.
Men detta var ett onödigt övertramp Jim.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Jim Morrison
Jag ber om ursäkt. Jag har druckit några öl och är inte lika klarsynt som annars. Om jag nu är det alls. Det är självfallet Challe som ska ha kritiken om Tim. Förlåt Tim och förlåt ni som tog illa upp.
MVH,
Jim Morrison även kallad Sparven ikväll.
(men jag tycker dock fortfarande att värvningen av Tim är onödig)
(och jag ville verkligen ha Fleury)
(verkligen)
MVH,
Jim Morrison även kallad Sparven ikväll.
(men jag tycker dock fortfarande att värvningen av Tim är onödig)
(och jag ville verkligen ha Fleury)
(verkligen)
Du tycker inte att det har blivit märkligt tyst kring Ljungh på sistone?SirDIFalot skrev:Man får väl hoppas att Tim är riktigt billig. Det enda pusselbiten hittills som känns väldigt onödig. Men som sagt, han borde göra 30 poäng eller dylikt i allsvenskan. Med rätt kedjekamrater. Jag föreslår Johner och Ölvestad.
En inte alldeles osannolik teori är väl annars att en värvning av Ljungh var plan B om Otto valde att lägga av, på samma vis som Conny Strömberg var ett alternativ om Bremberg inte kunde värvas och Hadelöv kanske är det om Tellqvist inte går att komma överens med. Men för all del, ingen vore gladare än jag om vi fick se båda två i DIF nästa år.
Kan garantera att Tim kommer leverera i AS. RIKTIGT VIKTIG KOMMER HAN BLI!
#11 i Ryssland e bra! Någon som vet vem det är och vi kan locka honom till oss?