Jag tror vi är väl rustade på den fronten med Ante som stöttar utanför isen, med Jacob tillbaka som ledstjärna och ett ödmjukt fullblodsproffs i Garrison som precis kommit in för att ta till sig systemet. På det sättet känns det ruggigt bra rent tajming-mässigt.-daniel- skrev:Jag hoppas innerligt Robban, Jocke & co pratat med gruppen om att behålla ödmjukheten. Tidningar fylls i hyll om hur bra DIF plötsligt är igen och vi möts av intervju efter intervju med våra spelare som får stå i rampljuset för att få deras 5 minutes of fame.
Samma sak hände ju i praktiken innan svackan kom tidigare (upphausning deluxe, iaf stundtals).
Viktigt att man som sagt håller sig sansade, det är nu framöver det avgörs om vi är ett topplag eller inte den här säsongen. Den tråkiga sanningen är att vi behöver jobba precis lika hårt som senaste tiden om vi skall fortsätta på den inslagna banan.
Bara grabbarna inte får hybris mot (eller efter) ett sjukligt och avstängningsdrabbat Malmö x2 så tror jag den fina utvecklingen kommer fortsätta in i slutspel.