DIF i Media
Re: DIF i Media
Börjar bli trött på Nyström nu! Han är en sån jävla kappvändare!
Idag har han en krönika där han hävdar attgnaget ska vinna derbyt pga att råttorna har bättre målvakt. Har han sett nån match efter Owuyas skakiga inledning? Kan ju tex kolla statistiken där är Salak och Larsson före Owuya och sen kommer Owuya på tredje plats. Fasth är på femte plats. Det är räddningsprocent som gäller så spelar ingen roll vilket lag man spelar i mao. Salak och ´Larsson är bättre målvakter och även Norrena som ligger fyra men ´Fasth är väl jämn med Owuya. Bara för han började så grymt!
Seger ikväll med 4-1!!!
Idag har han en krönika där han hävdar attgnaget ska vinna derbyt pga att råttorna har bättre målvakt. Har han sett nån match efter Owuyas skakiga inledning? Kan ju tex kolla statistiken där är Salak och Larsson före Owuya och sen kommer Owuya på tredje plats. Fasth är på femte plats. Det är räddningsprocent som gäller så spelar ingen roll vilket lag man spelar i mao. Salak och ´Larsson är bättre målvakter och även Norrena som ligger fyra men ´Fasth är väl jämn med Owuya. Bara för han började så grymt!
Seger ikväll med 4-1!!!
sorkläkare = veterinär.. de ska bara hålla käft.inloss skrev:crike skrev:Hittar inte AB´s artikel på nätet men i papperstidningen (iaf Ipad-appen) så skriver dom att det var råttornas läkare, som även är landslagsläkare, som outade att Krügers skada sitter i axeln och att han haft problem med domningar. Kan inte helt sätta fingret på det men jag stör mig som fan på detta. Inte så mycket att han är råttornas läkare också och självklart sprider vidare vad han vet till dom, det är spelets regler och det skulle lika gärna kunna vara tvärtom (även om råttorna inte har några killar i landslaget just nu). Jag tycker dock inte han behöver gå ut med det öppet. När Garpen pratade om skadan så sa han bara kort och gott att det var en överkroppsskada.
Har inte läkare tysnadsplikt?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Kan tänka mig att samma regler gäller för veterinärer som vanliga läkare och det är ju tystnadsplikt. Dock vet man aldrig om dom har några speciella regler i landslaget som gör att dom pratar för t.ex. "landets intresse" i vilket fall så kan jag inte tänka mig att Krüger har godkänt det...eller så är det just det han har, han är trots allt inte så rutinerad i livets hårda skola.Magnutz skrev:sorkläkare = veterinär.. de ska bara hålla käft.inloss skrev:crike skrev:Hittar inte AB´s artikel på nätet men i papperstidningen (iaf Ipad-appen) så skriver dom att det var råttornas läkare, som även är landslagsläkare, som outade att Krügers skada sitter i axeln och att han haft problem med domningar. Kan inte helt sätta fingret på det men jag stör mig som fan på detta. Inte så mycket att han är råttornas läkare också och självklart sprider vidare vad han vet till dom, det är spelets regler och det skulle lika gärna kunna vara tvärtom (även om råttorna inte har några killar i landslaget just nu). Jag tycker dock inte han behöver gå ut med det öppet. När Garpen pratade om skadan så sa han bara kort och gott att det var en överkroppsskada.
Har inte läkare tysnadsplikt?
Artikeln på nätet nu också http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 8568619.ab
- starvin_marwin
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Wille! Fråga till morgondagens 08-hockey: hur i h-vete tänkte dem stackar gnagarna när de, likt Växjö lakers släpade in, och använde (!), en trumma i klacken???
Wille, fråga hur fan Blomdahl tänker när han kör över Owuya. Vilken jävla tröttmössa.
Fråga också när ajk tänker börja med vuvuzuelorna. De kommer väl efter trumman?!
Fråga också när ajk tänker börja med vuvuzuelorna. De kommer väl efter trumman?!
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Fråga också Fomin / Fjäll hur det känns att vara sämst i sta'n.
Vilka är morgondagens gäster?
Wille: Håna sönder dem stackarna. Heja Wille!
Wille: Håna sönder dem stackarna. Heja Wille!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Wille, glöm inte bort att gratulera horu......aik, grattis på födelsedagen....
- DIF_Soldier
Djurgården vill ha Sundin i klubben
Hoppas att det blir verklighet. Mats kan med sin rutin och kontakter bli ett oerhört viktigt ansikte utåt för inte minst spelare i NHL.
Hoppas att det blir verklighet. Mats kan med sin rutin och kontakter bli ett oerhört viktigt ansikte utåt för inte minst spelare i NHL.
Säg den glädje som varar
Fråga hur tifot kunde kosta ca 100.000 var ju inte ens i närheten av vårat. Deras bästa steg var inte bättre än vårat sämsta.
Fråga om självinsikten har kommir till A.I.H. - Allmänna Idrottsklubben Horungar.
Fråga om självinsikten har kommir till A.I.H. - Allmänna Idrottsklubben Horungar.
DIF_Soldier skrev:Djurgården vill ha Sundin i klubben
Se där ja. Någon har läst min lilla analys som jag skrev här för någon månad sen..

vilka gästar dagens 08hockey?
Hoppas Owuya är med, känns som att han skulle vara en perfekt gäst. Han har ju minst sagt haft stora roller i de derbyn han har stått. Han har gått från att vara utskrattad och hånad till att bli hjälte. ÅEÅEÅÅEWUYA!