Biljettråden
Re: Biljettråden
Någon som vet lite om hur mycket klackplåtar det finns kvar?
Väldigt fåSalas skrev:Någon som vet lite om hur mycket klackplåtar det finns kvar?

Djurgården
Ahhhh vad jag längtar!
Klack: SLUT
AS: SLUT
Fam: SLUT
Ord: Fåtal kvar
Borta: vem bryr sig!
2014-04-07, vad hände?
Lär vara hyfsat mycket klackturister, bra att sälja slut så snabbt dock.Jepe skrev:Ahhhh vad jag längtar!
Djurgården
Varför skulle det vara fler än vanligt? Tvivlar på att alla skulle ha tid/ork att åka in mitt på dagen en torsdag för att lyckas få sig ett kap på en klackbiljett?degen skrev:Lär vara hyfsat mycket klackturister, bra att sälja slut så snabbt dock.Jepe skrev:Ahhhh vad jag längtar!
-
Fick till slut tag på B30. Känns som att man verkligen vill ha klacken. Får hoppas på att det är tjockt med Djurgårdare där också. Annars är det jag mot resten!
Väl mött

- Jack Daniel
Har det verkligen sålts så jävla många biljetter redan?
Jag litar inte på Ticnet, dom har tidigare fibblat med biljetter. Så se till att verkligen kolla om dom påstår att det inte "finns".
Jag har mina dock.
Jag litar inte på Ticnet, dom har tidigare fibblat med biljetter. Så se till att verkligen kolla om dom påstår att det inte "finns".
Jag har mina dock.

- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Det har det gjort. Satt på ticnet 10:00 och 10:00:05 var alla på A sektionen slut.Jack Daniel skrev:Har det verkligen sålts så jävla många biljetter redan?
Jag har mina dock.
Avskaffa tre mot tre.
A sektionen var ju för alla säsongare.. Antagligen därför..[Det har det gjort. Satt på ticnet 10:00 och 10:00:05 var alla på A sektionen slut.
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Söker biljett inför matchen imorgon (klack eller Aktiv Sittplats). Meddela på PM eller ring 0768042203!
EDIT: Fixat!
EDIT: Fixat!
Senast redigerad av Rufus den 2011-03-17 19:48:31, redigerad totalt 2 gång.
Har någon en klackbiljett över så köper jag den direkt! PM
Android "För övrigt anser jag att alla som köpt klackbiljett och inte står och sjunger pissar på DIF Hockey."
Äkta kärlek varar hela livet!
Djurgårdens IF - för evigt trogen
Äkta kärlek varar hela livet!
Djurgårdens IF - för evigt trogen
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
En kompis köpte en biljett på ticnet nyss. Just nu känns det som det inte spelar nog roll vart man får en plats. Hela Globen blir så gott som klack imorn. Vi ska vidare helt enkelt.
- Ja-ke den andre
Min kompis har en klackbiljett men skulle vilja byta den mot en på sektion B2. Så om någon har en biljett på B2 och vill byta mot en klackbiljett så PMa mig eller hör av er på 0760248911 (efter 21.30).