Surt att man måste vara reggad, men inte får regga sig.
Skriv att du bor utomlands och inte har tillgång till svensk tv, det gjorde jag och efter någon timme hade jag fått en registreringskod. Fult? Javisst. Men sånt man får göra!
Skriv att du bor utomlands och inte har tillgång till svensk tv, det gjorde jag och efter någon timme hade jag fått en registreringskod. Fult? Javisst. Men sånt man får göra!
Renberg sätter fingret på något mycket viktigt. Svenska domare lever kvar i den gamla hockeyn. Om svensk hockey ska utvecklas måste även domarna göra sin del.
Där har canal + laddat upp klipp från både hockeyn och fotbollen från två säsonger tillbaka. Det är allt från reportage om enskilda spelare till fokus kring heta ämnen (t.ex Stök på derbyn, straffar, osv.)
Finns ett bra reportage om Zibanejad och Bom-Bom där bl.a.
Det är bara att gå längre ner för att hitta hockeyklipp från förra säsongen!
Jag kan inte minnas om jag postat den här tidigare eller inte... Har letat men hittar inget.
Om någon vill se en grym dokumentär om CCCP hockeyn, det vill säga sovjets hockeymaskin, 2.0 laget, det vill säga Krutov-Larionov-Makarov, Fetisov-Kasatonov. Superfemman 1.0 bestod ju av Charalamov-Petrov-Michailov, men de ansåg ju vara för gamla efter förlusten mot USA i Lake Placid 1980. Den här dokumentären handlar om vad som hände efter det.