Var glad att du inte var tio 29/3 1984.Túrin Turambar skrev:Samma här. Jag var bara 10, men det stör mig fortfarande. Vi skulle ha vunnit det där.
Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
Värsta målet någonsin är dock Thom Eklunds i sudden i, tror jag, tredje finalmatchen 85.
Nu. Slut på OT. Sorry.
Nu. Slut på OT. Sorry.
-
Erik af Sibirien
Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Det stod 1-1 efter full tid sista finalmatchen -98. DIF vann skotten i förlängningen med 11-1. Det enda värmländska skottet stod denne Greger för.
- DIF_Soldier
Det är ganska simpelt egentligen;1962FenderStrat skrev:Låter som en intressant historia, berätta gärnaDIF_Soldier skrev:Haha. Klyftigt där. Jag var sju år. Grät non stop i fyra timmar. Fan ta Greger.Malto skrev:Aldrig en Greger i DIF.-daniel- skrev:Jag tror inte man avser att skaffa någon förstärkning nu utan att man avvaktar tills typ årsskiftet. Vore ju oerhört mycket klokare, speciellt med tanke på att skador och liknande elände lär komma.
Greger Hanson som någon nämnde, varför i hela friden skulle vi ta in honom? Skulle ju inte ens platsa i Huddinge-kedjan om man går efter hans prestation i SSK tidigare.
Uttorkade röda ögon som det undertill närmast bildats ömma utslag, så gott som förlamade kindmuskler och kopiösa mängder snorblandat saltvatten.
En ytterst oskön upplevelse och berättelse. Då var ju monumentala förluster en raritet. Nu är det normen. Människan förlikar sig ofta med normen för att undvika en mer utbredd ohälsa. Det är därför vi som bryr oss har slutat bry oss.
Säg den glädje som varar
Sv: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Min ringsignal på jobbet är ett referat från 2001 av en viss Lasse Granqvist. DT gör mål.
Re: Sv: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första
Jag ryser av välbehag!pulverapa skrev:Min ringsignal på jobbet är ett referat från 2001 av en viss Lasse Granqvist. DT gör mål.
http://www.youtube.com/watch?v=z2gWKPkd2ZE&noredirect=1
Jag tycker vi ska anstränga oss för att få hit Soares nu. Verkar inte funka 100 för honom i Oskarshamn. Tror att Oskarshamn skulle gå med på bytesaffär med Guter.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Jag vettefan om jag skulle vilja släppa Guter mot honom dock? Soares känns som en mycket större risk.Staten skrev:Jag tycker vi ska anstränga oss för att få hit Soares nu. Verkar inte funka 100 för honom i Oskarshamn. Tror att Oskarshamn skulle gå med på bytesaffär med Guter.
Expert.
Det som jag tycker är bäst med Kalus är att han alltid gör sitt. Spelar ingen roll om vi möter bra eller dåliga lag. Han har en sjukt bra mentalitet och har liksom inte "trötta ben" bara för att han suttit på en buss x antal mil.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Så länge Evan McGrath spelar i Frölunda kommer IKO aldrig att släppa Josh Soares punkt slut. "- Vi har skrivit ett kontrakt på ett år och Josh är fast besluten att ge allt för att hjälpa IKO att ta nästa kliv. Han vill mycket med sin hockey och vill tillbaka till Elitserien så småningom." Vi får signa han, när vi går upp helt enkelt. 
Annars kan vi alltid signa Miroslav Šatan eller Simon Gagné, som är free agent listade! ha ha
Annars kan vi alltid signa Miroslav Šatan eller Simon Gagné, som är free agent listade! ha ha
Jag tycker inte att de ska ta in fler spelare just nu utan istället bygga vidare på de spelarna de har för de har ju börjat Allsvenskan bra förutom de två sista matcherna som de har haft otur.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
- -daniel-
Extremt stor objektion mot det här. Tror Kalus gjorde högst en (!) godkänd bortamatch förra sejouren han var här. Resten var han fullkomligt osynlig och lika fjunig som resten av laget.Andspe skrev:Det som jag tycker är bäst med Kalus är att han alltid gör sitt. Spelar ingen roll om vi möter bra eller dåliga lag. Han har en sjukt bra mentalitet och har liksom inte "trötta ben" bara för att han suttit på en buss x antal mil.
- BaronVonDif
Sv: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Ryktas om blåa matchtröjor i morgon, säkraste sättet att vända en negativ trend är ju att byta tröja.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
- -daniel-
Re: Sv: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första
Gillar't.BaronVonDif skrev:Ryktas om blåa matchtröjor i morgon, säkraste sättet att vända en negativ trend är ju att byta tröja.
BaronVonDif skrev:Ryktas om blåa matchtröjor i morgon, säkraste sättet att vända en negativ trend är ju att byta tröja.

Känns som du har rätt!
http://www.youtube.com/watch?v=H_5_Db_xBoc