Info kring Thoresen dröjde. Frågetecknen kring Söderlund fortfarande inte besvarade. Info angående Högström, fortfarande inte besvarad enligt mig.DIFLuWi skrev: ↑2022-01-19 11:05:50Fast... K-G har ju kommenterat cirkusen kring Thoresen. Annars har ju inte DIF gått ut med info kring någonting.Knickedick skrev: ↑2022-01-19 11:01:27 Jag tolkar tystnaden som att det sista inte är sagt.
Eller nej föresten jag ändrar mig. Med tanke på hur dåliga man har varit på att informera om vad som händer tidigare denna säsong så tolkar jag det som att ingen vill kliva fram och ta ansvaret i denna soppa.
Det är ett tungt ansvar som vilar på KGs axlar. Jag hoppas att han får hjälp.
Allt har ju varit rykten från media. Kulmen var ju aftonbladets pajasartikel om varför Salak inte blev klar. "Det blev inte klart för han har ingen klausul".
Oj, vilket gräv!
Tycker inte DIF ska ut och kommentera kring rykten, avslöjanden och spekulationer från media under brinnande säsong...
Vi gick själva ut med en klocka som togs tillbaka och den enda info vi fått om varför den togs tillbaka är via en kvällsblaska som inte går att lita på.
Låg kravställning på ansvariga som vanligt hos vissa