Japp, men nu handlar det ju om vad VI har råd med.Mattias_87 skrev:Och de andra lagen får också större utrymme så ser ingen större skillnad.
Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
Mårts tucker iaf att Wandell är tillräckligt bra för landslaget så han skulle förmodligen platsa i DIF iaf.
haha det hoppas jag också att han hade gjortmb81 skrev:Mårts tucker iaf att Wandell är tillräckligt bra för landslaget så han skulle förmodligen platsa i DIF iaf.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Westlund har vart grym i Hästen, förmodligen ett steg åt rätt riktning om han kan komma in och ersätta Norell.
Spela fult
diftobbe89 skrev:Westlund har vart grym i Hästen, förmodligen ett steg åt rätt riktning om han kan komma in och ersätta Norell.
Blir roligt å se hur han håller! Tyckte han imponera under försäsongen!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
I bästa fall betyder ju spelare ut även spelare in.SirDIFalot skrev:Bye bye Trucken!
Född till sportchef.
Borde väl betyda att en ny center är nära.
Om INTE blir jag seriöst orolig för vårat uppläggmb81 skrev:Borde väl betyda att en ny center är nära.
Är inte 100 procent påläst om Wandell men rent spontant känns det som en drömvärvning just nu. Men många lär hugga. Vi, Lif, Luleå, Modo, Brynäs, Färjestad.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Har du någon teori om hans svaga produktion i KHL? Kollar man på istiden han snittat under tiden där så kan han inte direkt skylla på det. Över 18 min per match ifjol, visserligen i ett dåligt lag. Defensiv roll?pulverapa skrev:Är inte 100 procent påläst om Wandell men rent spontant känns det som en drömvärvning just nu. Men många lär hugga. Vi, Lif, Luleå, Modo, Brynäs, Färjestad.
Expert.
Han har ju inte producerat många poäng sen han va i SHL senast!SirDIFalot skrev:Har du någon teori om hans svaga produktion i KHL? Kollar man på istiden han snittat under tiden där så kan han inte direkt skylla på det. Över 18 min per match ifjol, visserligen i ett dåligt lag. Defensiv roll?pulverapa skrev:Är inte 100 procent påläst om Wandell men rent spontant känns det som en drömvärvning just nu. Men många lär hugga. Vi, Lif, Luleå, Modo, Brynäs, Färjestad.
Att Trucken lämnar samtidigt som en khl-center från närområdet ryktas bort från sin klubb gör iaf att man börjar tro mycket på Wandell.SirDIFalot skrev:Har du någon teori om hans svaga produktion i KHL? Kollar man på istiden han snittat under tiden där så kan han inte direkt skylla på det. Över 18 min per match ifjol, visserligen i ett dåligt lag. Defensiv roll?pulverapa skrev:Är inte 100 procent påläst om Wandell men rent spontant känns det som en drömvärvning just nu. Men många lär hugga. Vi, Lif, Luleå, Modo, Brynäs, Färjestad.
Bra ålder, bra rutin men kanske producerat lite för lite i khl för man ska få bånge.
Nu har jag alldeles för dålig koll på Wandell och borde kanske vara tyst men ser man till statistiken så har han inte direkt öst in poäng någonstans egentligen bortsett från en säsong i Timrå säsongen 08/09. Någon som har bättre koll på honom? Har han haft en defensiv roll i samtliga lag sen Timrå-tiden?
Han är uttagen till Channel One Cup, så väldigt dålig kan han ju inte vara.