Va väl knappast timingen i skottet som satte käppar i hjulen för Olle Liss ifjol. Han var för orörlig och blev söndermarkerad. Skulle Liss möta Frondell i en stillastående skottävling rent tekniskt just nu så skulle jag satsa mina klöver på Olle.Knickedick skrev: ↑2025-01-28 15:28:57Jag ser vad du skriver och jag förstår dig. Jag är bara nyfiken på hur du skulle sätta ihop laget. Jag vill bara inte flytta Frondells direktskott från PP.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-01-28 15:15:27Läste mitt inlägg igen och ja, jag var lite otydlig. Sorry.Jim Morrison skrev: ↑2025-01-28 15:06:16Ok, då förstår jag vad du menar. Min poäng var att varken Eklund eller Frondell ska hamna utanför lineup vid ett nyförvärv. Då finns andra spelare ”före” enligt mig.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-01-28 14:49:08Eeh.. va?! Vad snackar du om ens?Jim Morrison skrev: ↑2025-01-28 14:24:09
Du är galen om du vill peta Victor Eklund eller ens Frondell före Hampus/Brodin.
Var ser du det och det är precis raka motsatsen till det jag säger?
Om en forward i lina 1-3 petas ner betyder att Larsson och även Brodin riskerar att hamna utanför laget isåfall.
Nej, självklart inte.
Jag älskade Frondell-Weigel-Eklund och tycker den kedjan ska fortsätta, dvs, inget mer J20 för Frondell nu, låt han köra.
Skulle en spetsforward komma in för Topp-6 så skulle jag flytta ner allihopa ett snäpp.
Men då vill jag vara tydlig med att jag ser inte Lawner, Öberg eller Ljungcrantz som en Topp-6 forward i det här laget och jag skulle inte flytta på någon av våra i utbyte mot dem.
Jag tror på riktigt att får vi den där jävla kattaapulten mer i spel så kommer den kunna omsättas i mål. Han har det skottet i PP vi letat efter. Som Liss förra året fast med 100ggr bättre timing.
Sen har Frondell andra grejer så inga jämförelser i övrigt.